ÇANAK ÇÖMLEK PATLADI
ÇANAK ÇÖMLEK PATLADI
Sevgili Dostlar yazımın başlığından da anlaşıldığı gibi en çok çocuk oyunlarından biri olan ‘ SAKLAMBAÇ’ oyununda sıkça söylenen bir sözdür..! Oyunda ebe nin saklanan kişinin adını yanlış söylemesi sonucu çocukların hep bir ağızdan bağırarak ‘ Çanak çömlek patladı ‘ çığlıkları Ebenin ceza olarak tekrar etmesiyle devam eder..
Çocukluğumuz.. ele avuca sığmayan, binbir hayallerle geleceğimizi ışıl ışıl gözlerle gök yüzünün mavi derinliklerinde şekillendirdiğimiz hayal dünyamızın
- Ben pilot olacağım, Ben Doktor olacağım, Ben Öğretmen, Asker, Polis, Mühendis olacağım diyen aklı küçük ama hayalleri kocaman olan çocukluğumuz..
Beyinlere nakşettiğimiz o meslekler bir büyüğümüzün oğlum,kızım büyüyünce ne olacaksın sorusunun kesin cevaplarıdır..
Çocukluğumuzda çizdiğimiz bu rota belki çoğumuzun tam hedefi olmuş çoğumuzda beklenmeyen bir sonuçla hayatlarımızı başka alanlarda idame ettiriyoruz.. Bana göre ikibinli yıllara kadar Gençlerimiz ideallerinde ki mesleklere girerek Milletine hizmet etmektedir…sonra ne olmuştur..! sonrası malum Liyakatsizlik, Adaletsizlik..! senin adamın, benim adamım ve torpil sonuç:
Bu hastalık bütün her yerde Devletin saygın kurumlarında, Çarşıda ,Pazarda…
Allahu Teala buyuruyor ki : Emanetleri mutlaka ehline veriniz.. ( Nisa 58 ) Malesef görünen o ki iş ehil insanlarda değil..! Asıl olanlar dışarıda, Beceriksiz Liyakatsiz iş bilmezler masa başında sözüm ona hizmet yürütüyorlar..!
Ülkemin içte ve dışta bu nedenlerden dolayı güveni sarsıldı..Benim Milletim
Atasından aldığı öğütlerle bugünlere erişti İlim de Fen de Ahlakta hep önde olmuştur.. Onun içindir ki ; Çocuklarımızın gelecekleriyle oynamayın, geleceklerini karartmayın..! Gençlerimiz bu Ülkenin teminatıdır eğer yok sayarsanız..! LİYAKATSİZLİĞİ, ADALETSİZLİĞİ, HAKSIZLIĞI, HIRSIZLIĞI… yapanlar sizlerde bizimle beraber ölürsünüz..!
Siz değerli siyasilerimiz ayırmıyorum baştan aşağı hepiniz..
TİTREYİN VE KENDİNİZE DÖNÜN
Ebe bir yanıldı, iki yanıldı, üç yanıldı…Oyunun tadı kaçtı,Tuz koktu..
ÇANAK ÇÖMLEK PATLADI
Ömer ÜNAL
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.