- 417 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Sahipsiz mektuplar
Uçurum gibi bakan hayal gözlerin/gözlerine meftun yüreğim, hani kaç asır geçer hayaline denk gülüşler ezber eder bilinmez bilinen şey yine sen, yine sen, hayalin karşımda gözlerin yüreğimde gitme demem bilirsin!
Kalan yerini giden yolunu bulur. Sen yine de gitme bir adım öteye gittiğin her yer yüreğime gurbet olur...
Şu vakitler; sensizliğin can acıtan, gecelerine gülüşlerimi sarıyorum. Bilirsin gülerken de ağlar yüreğim, sahtekarlık değil, değil bu inan neşe üretiyorum inan başucu yazılarım dipnotum yanımda hani verilen bir söz var kendi öz canıma seni senden çok sevmeyeni sevme bir daha dedi ya!
Hiçliğim elbette sözümün sonuna kadar arkasında yüreğim çünkü yüreğin yüreğim...
Gururu kendinden önce yürüyenler bilir elbette
gurursuz olmak sevgilere dahil değil sevgili!
Eğer gurursuz olsa bunca yazı nasıl yazılır hiç düşündün mü? Düşünmedin tabi ki; ölse seven, dermanımsın demez hakikatli sevgi ne dile ne söze gelir, hayalim hayalsin diye boşuna değil bunca yazı hiç de boş değil ve tabii ki de suskunluğuna dayalı onca eksik kalan ne varsa hayalim, elbet inşaa ediyor gökevi seni yıldız yıldız diziyor gökyüzüne, suretimizi bilinmez gerçeğini bilmiyorum benim kadar yorgun olduğunu biliyorum, hissediyorum, yakınım belki ya uzak ne fark eder ki sen varmışcasına her şeyi iki kişilik yüreğimde hiç eksik değilim olmadım da sen varmışcasına yaşıyorum sen varmışcasına gülüyorum baktığım her yerde sen varsın hiç görmediğim suretin kırılgan kalbin kalbim...
Her şeyi akışa bıraktım özgür hür iradem ile canım istediği gibi yaşıyorum canımı sıkan ne varsa inan uzağım tahammül edemiyorum senin gibi sabrım Sadrımdır hayal hayalim nasıl dayanılır koskoca yalan dünya, inan iyi gelen hayal hayalin başka bir arayışım olmadı senin gibi her geleni sen sandım diyor hani şair, evet aynen her gelen sendin elbette hiç gitmedin ki sevgili...
Hani unutan ölür diyor peki kim demiş diyor ki unuttum diyor ya ordan başla yaşayan var mı?
Gece gözlüm, şirin sözlüm ne bilim belki de şirin sözlüsün yazdıkça ağlarım kime mi en çok iyi niyetlerime zamanında astılar iyi niyetlerimi koca bir uçurum belki yüreğimiz hadi uçurum bize gurbet olur neşeli "yunuslar" gibi gül sen hep hayalim gül gül ki aydınlansın kara gecelerim sen orda gül ben burda hissedeyim sen mutlu ol ben mutlu olayım bir adım ötemdesin ömürgöğüm nasıl olsa eşsiz hayalin karşımda sevgilim...
Seni yaşayarak yazacağım günlerin sevinci ile yaşıyorum desem inan tabii ki de bir umut kim olduğunu bilmekten evrene gerçeğin düşeceği takvimleri iple çekiyorum ve elbette sen de bekliyorsun mutlu olmayı hak ediyoruz fazlası ile yoruldun ve yoruldum ancak gözlerimizden taşan kadehlerin kalp atışlarına denk vakti var mıdır bilmem sence var mıdır nefesim nefesin sevgilim bâki selam şirin sözlü hayal hayalim...
Saliha İnan
04.07.2022
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.