- 322 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
HAYATIN ÖZETİ
Ara sıra ökçesine bastığın kara lastik gibidir dünya...az konuşmanın cehalet,çok konuşmanın maharet olduğu...ölümsüzlük iksiri içtiği zannıyla yaşamını devam ettirenlerin önemli bir çoğunluk oluşturduğu...ekserisinin mutfak ile tuvalet arasında mekik dokuduğu...mideye gidenle kalbe gideni aynı sananların...kananların...heva ve heves peşinde...göz açmışsın on beşinde...bir bakmışsın yetmişinde...değdi mi?...yere düşen ayna...bunu sayma diyemezsin ...son rüzgar savurmuştur bir kere, dedi ihtiyar...
Çınar ağacının gölgesi, şikayetçi değildi...iki gönlün muhabbetine,şahitti...öyle ki...yüze vuran gün ışığını dallarıyla eritti...
Sonra, dedi saçı uzunca olan, meraklanarak...devam etti bilge ihtiyar, iki dinle bir konuş...evlàt...az ye..az uyu...nefsini bil...kendini bil...ne yalana sarıl, ne yılana...ne varlığa aldan, ne darlığa...ne hüzün gök kubbeyi eğdirsin, ne sevinç başın göğe erdirsin...varsa iman, ihlas, sıhhat...en zengini sendirsin...
Saat kuruldu
Yeşil, yeşilimsi,
Sonra sarı, beyaz
Geldi geçti mevsimler
Hayatın içinde kaldı renkler,
Zaman yoruldu,
Akrep, yelkovan, saniye
Hepsi
Birdenbire
Durdu...
EVLÂT DEDİ İHTİYAR...ANLARSAN HAYATIN ÖZETİ BUYDU...
M...G...Küçürek Öyküler
Ftgrf...Murat Güler
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.