- 318 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
İnsan Ve Sorunlar
Hayat insanı bazen bir çıkmaza sokabilir. Yaşanılan olaylar her ne kadar bir çeşit trajedi olsa da , bazı yokuşlar koşarak çıkılmalıdır. Aksi halde insan doğası gereği çabuk yorulur. Ve kolay olan yokuşu geri inmektir gibi görünür onlara. İstikrarlı olmalı insan , vaz geçmek kolaydır . Hayat insana istemediği şeyleri kabullendirmek için her türlü yolu dener . Kabullenmek kaybetmek gibi görünmeye başlar insana. İnsan ölümün dışında gerçekleşen her türlü psikolojik sorunların üstesinden gelebilecek zekaya sahipken, karanlık ve siyah gecelerin esiri olmayı kabulleniyor . Elbette bu hayatta umutsuz ve karamsarlığı da yaşamalı insan , nitekim bazı durumlar var ki insanın pişman olmaya bile vakti kalmıyor. Bu sebepten ötürü düşüncelerinizi oluşan olumsuzluklar üzerine zorlamayın. Hayat muhakkak ki her zorluğun karşına güçlü alternatifler çıkaracaktır. Unutmayın ki neye karar verirseniz onu yaşarsınız. Hayatlarınızda var olan sorunları zamanın akışına bırakmayın çünkü zamanla hiçbir sorun düzelmez. Ancak o sorunun üstesinden gelmeye karar verirseniz zamanla düzelir. Beynimiz gün içerisinde yaklaşık 6.000 düşünce üretir ve sadece odaklandıklarını gerçekleştirebilir. Odak noktanızı bulursanız başarmaya başlarsınız. Sağlıcakla kalın.
Hakan HAVUZ
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.