- 312 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
İSLAMA DEĞİL İRTİCAYA KARŞIYIZ
Türkiye ,Laik bir ülkedir, din hürriyetine sahiptir. Dinimiz Müslümanlık dinidir. Halkımız Müslümanlığa değil, irticaya karşıdır.
İlkokula gitmeleri gerekirken, başlarında takke ayaklarında şalvar, üzerlerin de belirli renklerde tesettüre uygun yada tesettürün üniforması pardesülerle arapça eğitimin yolunu tutmuşlar. Kimi nereye gittiğini, niçin gittiğini bile bilmiyor. Ülkemizde yasalarla daha ötesi Anayasa ile zorunlu, ilkokul öğrenimini görmeden, göremeden bilemeden ailelerinin okul dedikleri kurslarda hayata hazırlanıyorlar.
Niçin çocuklarımız mollaların elinde eğitim görsün? Atatürk ve demokrasi düşmanı olarak yetiştirilsin. İran, Cezayir, Pakistan ve Suriye’den gelen mollalar, körpecik yavrularımızın beyinlerini yıkasın. Niçin bu yavrular, geceleri taşlar üzerinde yatırılsın.
Evet Müslümanlıkta iman esastır ama vücuda eziyet asla.
Tüm masrafları yurt dışından karşılanan bu zavallı evlatlarımızı Atatürk, Cumhuriyet, Demokrasi ve Laiklik aleyhine zehirliyorlar.
İran, Cezayir, Pakistan, Suriye gibi ülkelerden gelen yabancı uyruklu mollaların da eğitimci olarak görev aldıkları yine yurt dışından verilen talimatlara yönlendirildiğini, çeşitli illerden ailelerine ekonomik çıkar sağlanarak toplanmış çocuklarımızın zehirlenmelerine izin vermemeliyiz. Bu yavrularımız eğitimden vazgeçerek geri dönmek istemeleri halinde ,zorla alıkoyuldukları ve falakalara yatırıldıkları, zincire vuruldukları Yüce Adaletimizin 17 Elim 1989 yılı içinde yaptığı baskınlarda irtica evlerinde bu gerçekleri bir kez daha gözler önüne sermişti.
Din eğitimimizin okullarda zorunlu olduğu resmi kuran kurslarının bulunduğu Türkiye Cumhuriyetini yıkmaktan başka hiç bir amaçları olmayan irtica evlerini ve mollaların oyunlarını devletin gücü tarafından sona erdirilmeye devam edilecektir.
Türkiye silahla değil, Atamızın Laiklik ilkesi anlayışında yetişen gençlerimizin gayretleriyle büyüyecektir.
Biz, evlerde ve camilerde yapılan ibadete karşı değiliz. Biz, çocuklarımızın dini eğitim görmesine karşı değiliz.
Biz, bugün ilim haline gelen ve dünya üniversitelerinde kürsüsü bulunan Müslümanlık dininin, bilim adamlarımız ve aydın kişiler tarafından öğretilmesini istiyoruz.
Biz, ülkemizin ve dinimizin ,mollaların eline bırakılmasını istemiyoruz. En önemlisi biz bir İran olmak istemiyoruz.
Hele bu gözü dönmüş kimseler ,dış güçler tarafından eğitilmiş ve gönderilmiş, ne olduğu belli olmayan kimseler olursa irticaya karşı mücadelemize korkmadan, yılmadan devam edeceğiz.
[ARŞİVDEN: SARAY’A HİZMET SİYASİ BAĞIMSIZ GAZETE 15 TEMMUZ 1993 SAYI: 1300
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.