- 252 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
İletişimcilikten Öte Adeta Bir Spor Koçu Gibidir Sayın C. A.
Bahsedeceğim kişi çoğumuzun bilip tanıdığı, kimimizin sevip saydığı sempati beslediği, kimimizin hiç tasvip etmediği öfke ve kızgınlık duyduğu bir kişidir. Gazete köşe yazarlığı, programcılık ve program konukluğu, ana haber sunuculuğu gibi farklı işleri kendisine has üslubuyla sunan bir kişidir ki her nedense ben sempati duyarım. İyi ve hoş bir adam. Sıkmaz yormaz insanı. Eleştirisi de etkilidir övgüsü de.
...
Can Ataklı’dan bahsediyorum. Onu işini iyi yapan biri olarak görüyor ve bir spor koçuna benzetiyorum. İlk bakışta gazeteci demezsiniz Ataklı’ya. Haber peşinde koşan edindiğini yorumlayan ve sunan bir kişi olarak görmezsiniz. Daha çok bir klüpte bir spor dalının antrenörü, teknik direktörü görüntüsü ve imajı verir fizikselliği ve keskin duruşuyla.
...
Dili sivridir ama o kadar da tatlıdır. Kimseye şirinlik yapayım diye uğraşmaz, kendi camiasından olanları bile kıyasıya eleştirir. Duruşunda asla samimiyetsizlik yoktur. Laubalilik lakaytlık sululuk yoktur. Diyeceğini hiç içinde saklamaz, lafı eğip bükmez, dolaştırmaz direkt söyler.
...
Memur çocuğu. Baba mühendis anne öğretmen. Sanıyorum mütevazi bir yaşam sürüyor. Belki iyi kazanıyor ama halkın şartlarını iyi okuduğundan sivri gelebilecek, eleştirilebilecek işlere de girmiyor. Mesela döviz bu kadarken yutdışına tatile gidilmez, uçağa otele para ödenmez diyor. Halkı iyi tanıyor olmalı, geleneklere töreye bağlı ki bunlara aykırı hareket eden siyasileri camiasından da olsa eleştirmekten geri durmuyor. Camiası derken bir ara adaylık mevzusu olmuştu ama sıralamaya konulmamıştı. Bu tip kişileri siyasiler kaldıramaz yalnız. Rahat yönetemez o nedenle de yer açmazlar.
...
Ancak bulunduğu yer bir partiye vekillik yapmaktaki yerden daha iyidir. Burada istediği gibi yazıp konuşuyor. Yeri ve adresi belli olacak olsa aynı dili kullanmakta, meseleleri eleştirmekte bu kadar rahat olamaz. O nedenle enerjisi varken yazsın çizsin konuşsun. Faydalı olmaya çalışsın. Politikayı bir kenara koysun, siyaseti istediği gibi özgürce yapsın.
Kemal SEYFİ
30.07.2022
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.