- 202 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
GİDENLER
GİDENLER…
Gitmek ve gelmek… Hayatın değişmez kuralıdır. Bugün gelen yarın belki gider ama bugün giden belki bir daha hiç gelmez. O yüzden çok takılıp kalmamak gerek gidenlere. Gelenlere kapımız açık sonuna kadar. Hoş gelmişler. Ya gidenler?
İşte onlar için diyecek çok söz kalmamıştır hafızalarda. Kalmak isteselerdi bir yolunu bulup kalırlar, kurulurlardı gönül sarayımızın başköşesine. İstemediler ki, gittiler demek. Uğurlar olsun, yolları da bahtları da açık olsun. Gitmek, başlı başına bir devrimdir. Herkesler başaramaz bu devrimi. Daha ilk arbedede havlu atar pek çokları. Ama gidenler öyle değildir. Kırılsa da yıkılsa da gitmiştir işte. Arkada ne bıraktıkları umurlarında değildir çoğu zaman. Çünkü düşünen insan arkada bir enkaz bırakıp gitmez.
Giden gitmiştir, belki daha güzele ve daha iyiye erişmek için çıkmıştır yola kim bilebilir? Onun için çok takılıp kalmayın gidenlere. Mutlu değil ki, gitmiş bilinmeyene. Sevmediği için gitmiş sevebileceği bir yüreğe. Zaten doğrusu da bu değil midir? Yüreği seninle olmayanın, bedeni seninle olsa ne çıkar? Belki herkes için en doğrusu, en güzeli budur. Tencere kapak misali olamadınız ki, gitmiş. Daha ne istiyorsunuz öyleyse? Enkazı toplamak size kalsa da her karanlık gecenin bir sabahı vardır mutlaka. Elbet bir gün o güneş sizin için doğacak ve her şeyi unutup yeniden başlayacaksınız o özlediğiniz hayata.
Gidenler belki mutlu yerinden, belki değil. Bu sizin sorununuz değil artık. Siz kalıp yeniden inşa ettiniz o kırık viraneyi. Öyleyse yaşamak, hem de en güzelini yaşamak sizin hakkınızdır. Dağıtın öyleyse kara bulutları ve yeniden güneş doğsun odanıza. Ve her şeyi unutun, gelenlere bir şans verin bu hayatta. Belki başka hayatlardan çıkıp geldiler ama olsun. Siz şuan yanınızda kim var, ona bakın. Ve sımsıkı sarılın gelenlere, sizinle kalanlara. Bırakın giden gittiğiyle kalsın, gül bahçesinden bir gül eksildi diye o bahçe tarumar olmaz. Olmamalı da. Selam olsun vakti zamanında çekip giden sevgililere, dostlara ve dost bildiklerimize. Yine de hoşça bakın zatınıza.
NECATİ DİLEK
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.