- 289 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Etme -bulma dünyası...
Etme -bulma dünyası...
Bu dünyada bu varlıkta adl sıfatlı Allah var...ettiğini bulursun..."men dakka -dukka"...
Etme -bulma dünyası...
Kısas gereği hakkını sen al Allaha bırakma ama bazı hikmetlerden dolayı kısas yapamazsın ve Allah vekilin olur...Kimsenin yaptığı kimsenin yanına kalmaz...empati yetmez bazısına ama adl sıfatlı Allah var...empatinin adam edemediğini de adam eden bir inançtır bu...Yaptığı yanına kalan var mı ...varsa hesabı ahirete kalmıştır çünkü adl sıfatı sudur ediyor...
Etme -bulma dünyası...
Evet...Adl sıfatlı Allah var ...bu inanca çağırır ...örfler ata sözleri ...bu inanca hadim tarih...yaşanmışlıklar...Tarih tekerrür eder ama iki tekekrrürü farklıdır çünkü farklılık da Allahın adl sıfatının delilidir...adl sıfatını öğretmek için tarih farklı tekerrür eder ekmel ve eksik diye ikiye ayrılır deliller çünkü...
Etme bulma dünyası
Ettiğini çekersin
Adl sıfatlı Allah var bu inanca çağırır şarkılar ...Müslüm gürsesin bir şarkı sözleri şöyle...
Bu kadar zalim olma
Sende bir gün seversin
Etme bulma dünyası
Ettiğini çekersin
Ahım tutar sevgilim
Sararırsın solarsın
Baharın hazan olur
Çilelerle dolarsın
Düşmez kalkmaz bir Allah
Sende bir gün düşersin
Çektiğim bu çileler yanına kalır sanma
Başın dara düşerse benden hiç medet umma
ADL sıfatlı Allah var bu inanca çağırır şiirler ...
Unutma dostum,
Bu dünya etme bulma dünyasi,
Birine aci çektirirsin,
Bilirsin düsmez kalkmaz bir allah,
Sende birgün düsersin,
Ettigini çekersin.
Adl sıfatlı Allah var bu inanca çağırır baba öğütleri..."babam bana dediki bana ettiğini evladından çekersin...komşuna ettiğini komşundan çekersin...adl sıfatı zerre miktarı da olsa amelini cezasız...ödülsüz bırakmayacaktır...
Adls sıfatlı Allah var...bu inanca çağırır felsefik sözler...
Evet...Babam bana dedi ki; bana ettiğini evladından çekersin. Babama dedim ki; babana yapmasaydın benden çekmezdin...
Evet...bu varlıkta ADL sıfatlı Allah var...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.