- 342 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ĶENDİLERİNİ RAB İLAN EDENLER VE YANDAŞLARI NEREDELER ŞİMDİ ACABA?
KENDİLERİNİ RAB İLAN EDENLER VE YANDAŞLARI ŞİMDİ NEREDEĹER ACABA?
FİRAVUN’UN VE NEMRUT’UN YANDAŞLARINA "SİZİN RAB BİLDİĞİNİZ FİRAVUN VE NEMRUT ASLA ALLAH OLAMAZ" İFADESİNİ KABUL ETTİREMEDİLER...
ÇÜNKÜ FİRAVUN VE NEMRUT YANDAŞLARINA ALLAH’IN BAHŞETTİĞİ HERŞEYİ SANKİ KENDİLERİ BAHŞEDİYORMUŞ GİBİ VERİYORLARDI...
HATTA, NEMRUT’UN HEM ANNESİ HEM DE KARISI OLAN SEMİRAMİS NEMRUT’UN TANRILIĞINI DEVAM ETTİREBİLMEK İÇİN NEMRUT ÖLDÜKTEN SONRA BAHÇEDEKİ KURUMUŞ ÇAM AĞACINDAN YENİDEN FİLİZLENEN DALLARINA GECEĹERİ HEDİYELER ASAR SABAHLEYİNDE "TANRINIZ NEMRUT SİZE HEDİYELERİNİ SUNDU" DİYEREK HALKA DAĞITIR NEMRUT’UN ÖLÜMSÜZLÜĞÜNÜ İSPAT ETMEYE ÇALIŞIRDI UZUUNNN YILLAR... VE BUGÜNKÜ NOEL AĞACI SÜSLEME GELENEĞİNİN BİR PUTPERESTLİK GELENEĞİ OLARAK DÜNYAYA BU YOLLA ÖNCE MISIRLILARA SONRA ARAP YARIMADASINA YAYILDIĞI İFADE VE İDDİA EDİLMEKTEDİR... (BAKINIZ, The Truth Of the Christmast-Noel’in gerçeği -DÜNYA KİLİSELER BİRLİĞİ YAYINI) YANİ BUGÜNKÜ YILBAŞI KUTLAMALARINDA AĞAÇ SÜSLEMENİN 25 MARTTA DOĞAN İSA PEYGAMBER’İN DOĞUMUNUN MİLAT OLARAK KABUL EDİLMESİYLE KUTLANAN YILBAŞLARI GELENEĞİ İLE UZAKTAN YAKINDAN BİR İLİŞKİSİ YOKTUR.
YAZIMI KENDİ VECİZ SÖZÜMLE NOKTALIYAYIM...
"BOŞUNA DİRENMEÝİN, KOYUNA KUŞ BEYNİ TAKSANIZDA UÇURAMAZSINIZ"
27.07.2022
Bülent ARI...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.