- 398 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Şeriat bu diyen ...deme.
Şeriat bu diyen ...deme.
Hz Musa ve Hızır kıssası ..."şeriat bu"deme der.
Marifeti ekmel tefsiri ara ...şeriat bunun evladıdır...eksik ilmin şeriati şeytanlığa hizmet eder...hz Ademle şeytan arasında ki fark marifettir...Marifet sahibi hz Ademe kin temelli bir din oluşturmaz...secdeliye düşmanlık Allaha düşmanlıktır çünkü...
Şeriat bu diyen ...deme.
Bazısının şeriatine göre ve Kur’anına göre ve ekmel tefsirine göre ve ekmel marifete ekmel hakikate ekmel tarikata göre...Osmanlının "Kardeş katli" hak değildir...sizin olsun o şeriat...ve Osmanlının savaşmak için faiz almasını da hakla kavga sanıyorlar...ama ehven-i şer kuralını kovma...marifetin ekmeli ehven-i şerri kovmaz...ekmel akıl da kovmaz...eksik akıl ve eksik ilim zaten şeytanlığa yani deccale hadimdir...Mehdiye çelmedir...
Şeriat bu diyen ...deme.
Bu günlerde yunanla savaştıran analizciler çoğaldı analiziniz batsın...zamanı değil...İrana biz destek çıkmadıkça yunan bize saldırmayacaktır...ABD iranı ve rusyayı öğütecek Yunanı türkiyeye bu sebeble saldırtacak...yani bekle...Suriye harekatına İran ve Rusya taş koyamayacak kadar zayıflatılacak bekle...İran kimki suriyeye salldırma diye öğüt veriyor bize...ABD yok edecek onu da rusyayı da TALİBAN hareketlensin hele...Bekle suriye harekatını beklet...müsaait günler yakın...beklemesini bil...ABD durup dururken Yunanı saldırtmaz...İrana arka çıkma...rusyaya da arka çıkma...çıkarsan yunanı da pkk’yı da saldırtır...Türklerin üç komşusu var...
Evet...hz MUSA hızırla marifete erişti ekmel tefsire.ekmel marifete dayanmayan siyaset eksiktir.şeriat de.Suriye harekatı erken...
Evet...Ekmel Marifete dayanmayan şeriat paraya kaka der.Para müşrike geçse tağut olur demeli.şeriat eksik marifete dayanıyor günümde
şeriat marifetin ekmel tefsirin şeriati oluncaya kadar değişmeli...marifettir anası şeriatin çünkü.ayet hadis yetmez...Hızır öğretisi de elzem...İleri görüşlülük de elzem ...ekmel akıl da ekmel tecrübe de gizlileri sırları görmek de şart...
Evet...Ekmel Marifete dayanmayan şeriat paraya kaka der.Para müşrike geçse tağut olur demeli.şeriat eksik marifete dayanıyor günümde
Ne şeriati ne tarikati hakikati marifeti küçümse.Bu marifetin şeriati değil de.Faiz haram dedi şeriat.Kısas gereği faiz al.desin
ABD öğütme böl sömür yönet savaşları yapıyor.Nükler savaştan kaçan kaçana...Öğütme savaşları tercih edildi günümüzde...
Evet...Çin öğütülmeyeceğini anlasa Tayvana saldırır.İran da öğütüleceğini bildiği için suriyeden kaçar.Taliban İranı öğütecek
İleri görüşlü ol...Hızır ileriyi gördü...ve gösterdi hz musaya...şeriat eksiktir ileri görüşlü olmayanın şeriati de kendisinin olsun örftür o şeriat derecesinde ekmel ilme dayanmıyor çünkü...
Evet...Amerika suriyeden gitsin dedi Rusya İran Türkiye ama yunanistada komşumuz oldu ABD...Türklerin üç komşusudur çin rus Abd
Evet...ABD rakiplerini öğütmeyi seçti...onlarla savaştan kaçmayı seçti iyi gözlem ekmel gözlem bunu söylüyor ey analizciler...analiziniz eksik ilme dayanıyor...sususn sizden analizci olmaz...moral bozuyorsunuz...ileri görüşlü de değilsiniz susun ileri görüşlü olmayan dinlenmez der Allah...ADL sıfatı ileriyi göremeyen analizcilerin etkisinde kalanları cezalandırır...Hızır hz Musaya ileri görüşcülük aşıladı şeriat da şerdir ileri görüşlü olmayanlerın şeriati şerdir...hızır gibi ileriyi görmeden şeriata sarılma...ekmel ilim marifet hakikat elzem hak şeriat ekemel şeriat için şeytana hadimdir eksik ilme dayanan şeriat...yani şerdir...yani örftür o ancak ona Allah şeriati deme...Allah ekmeldir eksiklikten kurtulmamış şeriat şeytana hadimdir şerre hadimdir...her şeriate şeriat deme ileriyi görenlerin şeriatidir Ancak Allahın şeriati çünkü Allah ileriyi yani kaderi de biliyor..."Kılavuzu karga olanın burnu..."bekle ileriyi görünceye kadar bekle ileriyi görmeyene şeriat de zarar verir...Hızır ileriyi görmeyi öğretti hz musaya...İleriyi görmeyen analizciler bi susun ...abdallaştırmayın hakikatigörüyor olanlar konuşmalı Hızır gibi ileriyi görenlere bırakın meydanı ey analizciler...siyaset analistleri ve ekmel şeriat öğreticileri...Kur’an yetmez hızır öğretisi de elzem şeriat için ...ekmel fetva için..."Faiz haram" demek körlüktür...hani Kur’anın kısas emri...cihad emri...cihadı baltalayan "bir fetva eksiktir...hasreti ölçü seçmemiş bir din eksiktir...İlmin ölçüsü hasrettir...Allah hasreti...senin hasretine zarar vereni zararlı say...cihadına zarar vereni zararlı bil şeytan bil...İleride olacakları haber veremeyeni evliya sayma...peygamberimiz ileride olacaklardan haber verdi çünkü...örtüşsün peygamberle evliya saydıklarımız...
Şeriat bu diyen ...deme.eğer ileriyi görmüyorsan ...sen deccale imkan oluşturdun bu şeriat sandığın saçmalıkla...marifete hakikate dayanmıyor şeriatin...şeytanlığa hadim kısasa ve cihada hadim değil şeriatin...Kısas yoksa Tagut çoğalır o toplumda...Paraya kaka dedin bunu din sandın para müşrikin eline geçti nükler silah oldu ve işte o Nükler Tagutun ...istersen Nükler silahlı ülkeye ümmeti birleştir yine saldıramaz olduk...Tagutumuz hortladı..."Paraya kaka diyen körsün bir adım ilerisini görmeyen bir kör...ikinci üçüncü halkada neler olacak gör...suriye harekatı elzem ama erken ...iyi şartlar gelmekte işte...Yeni dünya düzeninde ABD Nükler kullanmadan lider olmayı seçti...paranın gücünü kullanmayı seçti...en iyi lider ülkesinin ekonomisini koruyan liderdir yeni dünya düzeninde...aç bir vatandaş olmamalı...terörden daha büyük terördür açlık ...fakirlik...yunandan da büyük zararlıdır açlık ve fakirlik...zararlıları öncelemesini bil...terör az zararlılardandır...yunan az zararlılardandır...açlık fakirlik ile kıyaslarsan...analistler büyük zararlıyı öğretin Allah aşkına...PKK yunan dilinizde hep bu var...açlık fakirlik en büyük zararlı günümün tarikatleri fakirliği kutsal gösteriyor o tarikatler zararda yunandan önde...Gıda terörü en öncelikli terör...ey ileri görüşlü olmayan analistler...komutanlar susun ekonomisler konuşsun...Tarımcılar konuşsun...Komutanlar ekonomi komutanı gerek bize siz çekilin köşenize...
Şeriat bu diyen ...deme. Şeytandan daha zararlısınız...marifetsizler ve ileriyi görmeyenler bir susun...komutanlar büyük elçiler siz de susun...öncelikli tehlike sağlık ve gıda...ve fakirlikle ilgili...en ekmel şeriat de bunlarla kavga verenlerin şeriati...fıkıhçılar siz de bi susun...açlığa ilaç olmuyorsunuz...çünkü
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.