- 428 Okunma
- 1 Yorum
- 4 Beğeni
Papatya Kokulu Ömrüm
Hoşgeldin 38 yaşım.
O kadar çok ağrılı kırığım var ki hayatta, her yeni yaşımda yenileri ekleniyor. Hayat bu deyip suskunluğumda demliyorum konuşamadıklarımı en çok da anlatamadıklarımı.
Uzun yollardan, dik başlı yokuşlardan, keskin virajlardan geçtimde bir çocukluğumun ayak izlerine rastlayamadım.Kayıptı o başı hiç okşanmamış çocukluğum. Anne karnından değil de, sanki hüznün göbeğinden doğup hayata olgun yaşta gözlerimi açmış gibiydim.
Çoğu heveslerim kursağımda zehirli bir iğne gibi batarken, parklarda oynayan çocuk cıvıltıların da yüzdürdüm hüznün gemilerini. Girdaba çekilirken hayallerim, bir uçurtmanın kuyruğuna iliştirdim en toy umutlarımı. Gökyüzünün özgür maviliğinde nefes aldırdım boğulan yanlarımı.
İnsan yükü kalbimin omuzlarına yüklenirken, sırtımda kamburu çıkmış bir sızının ağrısıyla can çekişirken bedenim, ayak ucumda birikti hep öfkem.
"El alem"
zihniyetinde ipe asıldı gençliğim.
Büyüdüğüm içinmi bilmiyorum?
İnsanlara kendimi anlatmayı da bıraktım. Ne kadar çabalarsam çabalayayım seni anlamayan birine kendini izah edemezsin. Bunu kafama duvarlara vura vura öğrendim. Anladım anlamasına da insanların neden? bu kadar çok bencil olduğunu bir türlü anlayamadı saf kalbim. Anlamayı da bıraktım . Anlaşılmayı da hiç istemedim ki zaten.
_Hiştt!!!
_Geveze hüzün
_Sus artık!!
Bugün senin doğum günün
Herşeye rağmen gül gülümset hayatında var olan insanları, en çok da kendini yani kendimi.
Derinliğimde beni hiç yalnız bırakmayan bir ben var,
Aşkda kendi içimde
Meşkde..
Ben o kadar çok şanslıyımki, kırıla kırıla kendi özümü buldum onarılmaz yaralarımın içinde.
Haydi gülümse yeni yaşım,
Aydınlansın ömrümün sabrı.
Mum yanağına eğilen çocukluğum hadi üfle pastadaki mumlarını.
Ömür koca bir kemik ağrısı,
Ama herşeye rağmen iyiki de doğmuşum ben.
Doğum günün kutlu olsun papatya kokulu ömrüm.
YORUMLAR
İnsan önce kendini sevebilmeli kendine değer vermeli bence de
İyiki doğmuş sunuz bu güzel yazıyla yüreğimize dokundunuz
Yeni yaşınız hayırlı olsun sağlıklı huzurlu ömrümüz olsun kucak dolusu sevgiler