- 320 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
KIL RİSALESİ (ELEŞTİRİ/ÝORUM)
KIL RİSALESİ(ELEŞTİRİYORUM)
SÖYLEMEYEYİM DİYORUM DURAMIYORUM...KENDİSİNE ANAM BABAM FEDA OLSUN DEDİĞİMİZ FAHRİ KAİNAT EFENDİMİZ HAZRETİ MUHAMMED MUSTAFA(S.A.V) EFENDİMİZİN KADİR GECESİNE KADAR MİLLETTEN SAKLANAN SAKALI ŞERİFLERİ HIRKAYI ŞERİFLERİ NALİNİ ŞERİFLERİ VS.VS. ORTAYA ÇIKMAYA BAŞLADI...TAMAMEN ŞİRK OLAN BU HAREKETLERİN NE ANLAMA GELDİĞİNİ BİR BİLGE AÇIKLAMALI...FİKİRLERİNE UYMADIĞIMIZ VE BU YÜZDEN İSLAM VE TÜRK TOPLULUKLARININ ZİLLETTEN KURTULAMADIĞI TOPLUMLARA SAKAL, SAÇ, BIYIK KILLARINII ÖPTÜRMEKLE NE YAPMAYA ÇALIŞILIYOR..BUNLARI ÖPMEKLE RESULULLAHA BİAT EDİLMİYOR BEYLER...RESULULLAHA ONUN YAŞANTISINI ÖRNEK ALARAK BİAT EDİLİYOR...ONA BİAT EDENLER TOPLUMDA VE TOPLUMSAL ALANLARDA ASLA VE ASLA AYIRIMCILIK, HIRSIZLIK, SOYGUNCULUK, ADAM ÖLDÜRME GİBİ İŞLER YAPMAZ...YETİMİN, ÖKSÜZÜN HAKKINI YEMEZ BENİM PARTİM, SENİN PARTİN DİYE AYIRIMCILIK YAPMAZ...RESULULLAHIN HADİSLERİ VE KURANI KERİM BİZLERİ ADAM EDEMİYORSA ONUN MÜBAREK SAÇI, SAKALI, BIYIĞI, DİŞİ, ELBİSESİ HİÇ ETMEZ...EĞER RESULULLAH’A SEVGİ VE MUHABBETİNİ GÖSTERECEKSEN SENEDE BİR DEFA SAÇINI, SAKALINI, KILINI ÖPMEKLE DEĞİL ONUN YAŞANTISINI HAYATINA ÖRNEK ALARAK YAP...365 GÜN HARAM YİYECEKSİN,KOMŞUNA EZİYET EDECEKSİN,VATANDAŞINI EZİM EZİM EZECEKSİN BİR GÜN GİDİP BİR SAÇ, SAKAL, KIL ÖPMEKLE CENNETE Mİ ULAŞACAKSIN...?
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.