- 220 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Kurt Kocayınca Kuzuya Maskara Olurmuş
Gençlik geçicidir. Güçlülük zindelik atılganlık biticidir. Gücün cevvalliğin ve cesaretin zirvesinde olunan dönem vardır. Bu dönemde insan bastığı yeri titretir. Her adımından girişiminden ve kalkışmasından sonuç alır. Vurdu mu indirir yerden toz kaldırır. Dostları güldürür düşmanları ağllatır.
……………………..
Zaman içerisinde güçten ve çaptan düşülür. Eski atikliğinizin yerinde yeller eser. Duyularınız geriler, algılarınız zayıflar. Tecrübeniz deneyiminiz, sabrınız tahammülünüz artar ama azalarınız takatsiz kalır, ağır işitir güçlükle görürsünüz. Hareket etmekte zorlanırsınız. Arazlar başlar. Hastalanır atlatamazsınız. Hafif yorgunlukta yığılır kalırsınız.
…………………….
Kurt kocayınca kuzuya maskara olur misali siz de bu dönemde düne kadar hiç önemsemediğiniz, dikkate almadığınız kişilere karşı irade koyamaz direnç gösteremezseniz. Rüzgarın savurduğu yaprak misali düşer kalırsınız. Oyuna gelirsiniz. Yerlerde süründürülürsünüz.
…………………..
Bu hemen hemen hepimizin karşılaşacağı bir durumdur. Somut anlamda sürünme olmasa bile fırsat kollayanlar açısından zayıf yakalanma pozisyonudur.
Kemal SEYFİ
21.07.2022
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.