- 253 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Bir dolu gün kutluyoruz
Bir dolu gün kutluyoruz saymakla bitmeyen ve maalesef bu günlerin hepsi batı menşeilidir...Anneler günü,babalar günü,hemşireler günü,doktorlar günü,polisler günü...örnekleri siz çoğaltın.Bize gün mü yok kutlayacak yeter ki biri sanki önemli bir icat bulmuş gibi "buldum "deyip bir sonraki günde bir yeni kutlama ile karşımıza çıkmasın ..Hemen o şey her ne ise gün olarak ilan edilir...Daha doğrusu batı bulur biz hemen lapin gibi atlarız..
Anneler ,Babalar Günü deyince aklıma hep anne babası ölmüş insanlar gelir...Birileri yaşayan anne babalarının günlerini kutlamak için canla başla hediye almak için alışveriş merkezlerini doldururken anne babalarını kaybedenlerin hüzün günüdür o gün ...
Hemşireler Günü deyince aklıma .A...hastanesin’nin yoğun bakım servisinde yatan ve hayati tehlike taşıyan bir hastanın ani hezeyanlarına katlanamayıp"biz bu hastaya bakmak istemiyoruz"diyen hemşire müsveddeleri gelir.
Doktorlar Günü deyince nice hastalarını yanlış tedavi yöntemi ile ölümüne sebep olan doktorlar gelir.
Polis Günü deyince mesleğini kötüye kullanan ,kendisine can emanet edildiği halde kendi ailesini katleden ya da başkasının canına kıyan polisler gelir
Hayvanlar Günü deyince hayvanları katleden ruhları canavarlaşmış insancıklar gelir de gelir...
O yüzden hiç bir günü kutlamak manidar gelmez bana..Çivisi çıkmış bir dünyada bunca mesleklerini,insani özelliklerini kötüye kullananlar varken her mesleğe bir gün tayin etmek olsa olsa batının işi olur ve bu günlere uymaya meraklı bir millet varsa o da bizim milletimiz olur...
Lütfen bırakın bu batı sempatizanlığını ,aslınıza dönün artık.Ne çok meraklısınız batıdan gelme gün kutlamalarına ..Bizim böyle saçma sapan sonradan icat edilmiş günlere değil her meslek grubundaki kişilerin mesleklerini hakkını vererek yapan yüreklerinde merhamet vicdan tohumları ekilmiş aynı merhamet ve vicdan hissiyle mesleği kariyeri ne olursa olsun sokakta caddede mahallede gördüğü hayvanlara merhametli vicdanlı davranan onlardan bir kap suyu bir tas mamayı yemeği esirgemeyen ,araç kullanırken bir hayvana çarpıp kaçan değil o hayvana çarparım korkusuyla tedbirli araç kullanan ,komşusu açken tok uyumayan ,yolda bir taş gördüğünde bir kazaya sebep olur diyerek taşı kenara çeken,savaşlar çıkaran değil barış güvercinleri uçuran ,bir yetimin başını okşayan ,kul hakkı yemeyen,yüreklerinde sevgi duygularını da biriktirmiş ...
Kısacası gece başını yastığına koyduğunda vicdanı rahat merhametli insanlara ihtiyacımız var...Ne zaman ki bu insanların sayısı kötü insanların sayısından çok olursa o zaman dünya yaşanılası ,hayat çekilesi bir hal alır...
Aksi taktirde istediğiniz kadar günler icat edin hiç bir gün gitgide kaybedilen insani değerlerin ,canavarlaşmış ruhların kötü izlerini dünyadan da hayatlarınızdan da silemeyecek...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.