- 312 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
15 Temmuz'un Özeti
15 Temmuz darbe girişimi hakkında yorumlar çok yapıldı.Bugün trt haberin derlediği sinevizyon görüntülerini tekrar izledik. Özetle aklını efendisine ipotek etmiş olanlar halkın üzerine kurşun yağdırıyorlar, sokağa dökülen cesur,sivil vatandaşlarımız onlara karşı vatanları ve özgürlerini savunma adına mücadele ediyorlardı.
Hainler, mobese kayıtlarının delil teşkil edeceğini düşünebilse belki önlem alırlardı. Ya da kesin netice alacaklarına emindiler.Zaman aleyhlerine döndü. Mahkemelerde suçları aşikar iken, talimatla her şeyi inkar etmeye kalkıştılar. Fakat bir çoğu, özellikle Akıncılar üssünde toplanmış beyin takımı gerekli cezaları aldılar.
Konunun en vahim tarafı, PKK’nin içeride karışıklık çıkarmak, insanlarımızı vahşice katletmek için darbe girişimi esnasında ülke sınırımızda bekliyor olması şeklinde haberleri. Ülkemiz başka bir ülkenin egemenliği altına girecekti.
Geçmişte Tahsin Şahinkaya, Kasım Gülek, Demirel, Ecevit FG’yi destekleyip yardım ettikleri biliniyor artık. Baş hainin ABD ajanı olduğu, Vatikan ile yakın teması olduğu gibi detaylar özellikle15 Temmuz’da sonra basında, medyada yer aldı. Fakat muhalefetin, "FETÖ’nün siyasi ayağı araştırılsın" önergesi vermesi ve reddedilmesi bence danışıklı dövüşe benziyordu. Neden mi? Siyasetçilerin en önemli özelliği sürekli insanları kandırmalarıdır.
Şehitlerimizin ruhları şad olsun.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.