- 345 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
15 Temmuz
15 Temmuzu anlamak demek, terörist pazarına ikrâm edilen, milli onurumuza yeniden sahip çıkmak demektir.
Ve,
15 Temmuz’u anlamak; namdır, ündür!
Şöyle ki, Türkiye Cumhuriyeti’ne, ideolojimiz olan Türk Milliyetçiliğine ve Milli Mücadele ruhuna, kininden din yontmuş ümmet maskeli Ebu Leheb soyluları iyi tanımakla mümkündür.
Ve de,
15 Temmuz da; özgürlüklerin anahtarı demokrasiyi, hem vesayet-i tek adama teslim ettiler hem de meydanlarda demokrasi nöbeti tuttular.
Sonra,
biri dedi ki, yeni 15 temmuzlara varmısınız?
diğeri de dedi ki, sevmediğimiz projeydi.
Ey... bunları destekleyenler
sabretmeyi mi, görmezden gelmeyi mi öğrenmişsiniz?
Sormayı, sorgulamayı öğrenmemişsiniz
ki,
gurur dünyasında, şuursuzca ve kötülüğü emreden nefsinizle, beis ehl-i olana, Reis ünvanını verdiniz.
Ülkücü tavır sahibiyim, sizden değilim.
II
Yani, 15 Temmuz yaşanmasaydı; hemen arkasından dayatılan baasçı bir parti devleti tüzüğü "başkanlık" kabul görürmüydü.
Anlamış gibi yapmayalım, anlayalım.
Maalesef diyorum
neden de, niçin de Reisiniz var
15 Senenin’de, 15 Temmuzun’da
içinde Reisiniz var
Tanrı Teâlâ! Türk’ü Korusun.
III
Birilerinin ne için öldüğünü anlamanın, ne için yaşadığını bilmekle mümkün olduğunu söylüyorum!
Ey Şehid olan Yiğitler
Gümüşhanlı’ yım, Sizler gibi Türk’üm ben, bu merhaba yurdundan, o selâm yurduna Türk olarak gideceğim.
Ve,
Size geleceğim.
Ve de,
Yüce Türk Milletinin bütün zamanlardaki, tüm coğrafyalardaki, Şehidlerine rahmetler diliyorum.
Allah Teâlâ! makamlarını mübarek kılsın!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.