- 362 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
TUT ELİMDEN YÜRÜ BENİMLE _2
TUT ELİMDEN YÜRÜ BENİMLE __2
LEVENT VE MÜJGÂN VEDALAŞTI
Aradan bir hafta geçmişti Müjgan alışverişe çıkmış,aheste aheste vitrinlere bakıp gezinirken yine o ses! Tanıdık bir sesle irkildi! Tevafuk olamazdı sanki takip ediliyordu, yoksa ona mı öyle geliyordu? Takip edilmiyorsa neden son günlerde sürekli Levent çıkıyor karşısına? Belki bir işaretti... Kafasında deli sorular... Kibarca sesin geldiği yöne dönüp baktı, Levent’ di evet yanılmıyordu Levent’ in kendisiydi zarif bir hamle yaparak Müjgan’ ın elini tuttu ve yine dudaklarına götürdü nasılsınız? Levent alışkanlık yapmıştı Müjgan’ ı görür görmez elini öpmeyi! Müjgan hanım sizi görmek nefes aldığımı hatırlattı deyip, bir taraftan iltifat ediyor bir taraftan Müjgan’ ı yurt dışına gitmeden görüşmeye ikna etmeye çalışıyordu. Müjgan elini Levent’ in elinden nazik bir hamle yaparak kurtarmaya çalışsa da ne mümkün Levent gitmeden bir kere olsun görüşmek için ısrar ediyordu, elini sımsıkı tutuyordu. Gözlerindeki masum yalvaran bakışları gören Müjgan gözlerini hemen Levent’ in gözlerinden aldı o bakışlara yenilebilir korkusuyla ve söz veremem çok isterdim fakat hiç vaktim yok, lütfen beni anlayın, demekle yetindi.
Müjgan akıllı bir kadındı madem yurt dışına gidecek hemde dönmemecesine neden bu ısrar? Neden böyle bir risk alsındı? Hiç Müjgân’ nın tarzı değil böylesi görüşmeler...
Elini hızlı bir hamle daha yaparak Levent’ in elinden aldı nasipse görüşürüz, görüşemezsek yolunuz açık olsun, her şey gönlünüzce olur dilerim deyip hızla ayrılırken Levent Müjgan’ ın arkasından öylece bakakalmıştı.
Aradan iki gün geçmiş Müjgan unutmuştu ki telefonuna mesaj geldi mesajı açtı Levent , görüşmek buluşmak için randevu istiyordu! Levent vakit kaybetmeden telefon eder... Müjgan’ ın kaçıncı red edişiydi hatırlamıyordu, bir taraftanda mahçup hissediyordu uyduracak bahanesi kalmamıştı ve fakat görüşmek istemiyor çünkü bu görüşmenin ikisinede faydası olmayacaktı bilakis zarar verebilirdi. Arkadaşlıkları zedelenebilir, Müjgan kırıcı olabilirdi. Çünkü ısrardan haz almazdı. Görüşmemek en iyisiydi. Ah! Beyaz yalanlar işte lazım olmuştu en gerekli zamanda ve Müjgan şehir dışında olduğunu söylesede, Levent nerdesin? yanına geleyim, senin için tüm mesafeler küçülür benim için deyince, Müjgan üzgünüm gelseniz de konuşacak vaktim yok çalışıyorum sonra görüşürüz müsade isteyip telefonu kapatır. Bu son konuşmaları olur.
Levent’ in söylediği tarihi birkaç gün geçmişti Müjgan unutmuştu tüm olanları. Aynı istikamtte yürürken Levent’in iş yerinin önünden geçiyordu ki birden aklına Levent geldi çok ilginç neden? yoktu Levent neden önüne atlayıvermemişti! Hep öyle yapardı ya içinde garip bir boşluk hissetmişti. Biraz da üzülmüş müydü? Yok canım ne üzülecek hiç istememiştiki Levent’ le yakınlaşmayı , öyleyse neden yüreğini bir hüzün kaplamıştı. Evet Levent kuvvetle ihtimal gitmiş olmalıydı her zamanki yerinde yoktu gitmemiş olsa muhakkak yanına gelirdi. Yol boyunca kafasına takıldı düşündü durdu. İçi burkuldu, tuaf bir boşluk hissetmişti. Yoksa sevgi miydi hissettiği? Kendine bile itiraf edemediği... Hayır sevgi emek gerektirir, birbirlerine emek vermemişlerdiki. Dostluk muydu? Yok, yok olamaz dostluk en özel anları, önemli durumları birlikte kritik yapmak paylaşmak demekti. Öyle alışmıştı ki her yürüyüşe çıktığında, alışverişte aynı yerde karşılaşmaya. Evet, evet alışkanlık olmalıydı! Duymak istediği iltifatları duyuyor, beğenildiğini bilmenin özgüvenini yaşatıyor en önemlisi sevildiğini hissetmek onu mutlu ediyordu, her kadın gibi...
Evet Müjgan için tam anlamıyla adı buydu! Beğenilmek, ilgi görmek ve önemsenmek! Hatta bir gün Levent bunun espirisini yapmıştı... Sana öyle hayranım ki, öyle seviyorum ki parayla olsa ancak bu kadar iltifat edilir! Beni ve iltifatlarımı çok arayacaksın. Müjgan tebessüm etti oysa, Levent için durumlar,hissiyatlar derin bir o kadar manalıydı? Bilinmez öyle miydi? fakat bir gerçek vardı artık Levent olmayacaktı kendini buna alıştırmalıydı şaka gibi geliyordu fakat gerçekten Levent gitmişti. Bazen tek taraflı da olsa adını koyamadığımız ilişkiler yaşanır adı ne olursa olsun önemli olan değer vermek, değer görmek. Kırmadan incitmeden, dağıtmadan ilişkilere son vermek.
İlişkileri öyle hoyratça yaşıyoruz ki, maalesef özellikle kadınlar hayal kırıklığı yaşamamak, can yangısı duymamak, sevgi adına aşk adına yaralanmamak için, erkekleri görmezden gelmeyi sevgiyi nadasa bırakmayı aşkı yürekte saklamayı öğrenmiştir!
HAYATIN İÇİNDEN
RA’ diye DİRİ ✍️
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.