- 1939 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Sevmek
Ben yasamayi seviyordum,cünkü bendeki yasamla ilgili grcekleri kendimde görüyordum.Ben yasamayi seviyordum,cünkü bir ben oluyordum birde icimdeki ben.Ben insanlari seviyordum,varligimda benim ve benim ile olanlari,benim gibi konusan ve yeri zamani geldiginde yok olusumuzu birlikte kucakladigim,topragi kucaklayisini severdim bu bendeki benin insanlarini.Ne mutlu bana severdim seni ve beni.Seni seviyorum yasam,yokuslu ve inisli yollarinda olusumun sebebini.Varligim ve sevgim sarmis tüm evreni ve bendeki beni.Sende seviyormusun yasam beni.Bir var oluyorum bir yok,bir seviyorum bir asklar,ah güzel sevdam sen yokmusun sen,beni benden alisini ve sevisini.Sabahin dingin uyanisi yüregimde güclü bir sizi oluveriyordu uyanisin,ve insanligin ve benim,yasama dair ne varsa baslangici oluverisini.Seviyordum yasam seni ve bendeki bu serüveni.Merhaba hayat.
YORUMLAR
Gerçekten de; wer bist du?
Hatta; was hast du gemacht?
Klavyeden kaynaklanan sorunu anlayabiliyorum ama.. Kötü bir tercüme gibi.. Gerçekten... Hani diyeyim bilemedim... Bir şey demeden de geçemedim...
Lütfen cümlenin sonu va başında anlatılmak istenen aynı olsun. Cümleyi başından okuyun ve sonuna kadar başka bir yere gitmediğinden emin olun...
Hani yutdışında yaşayan ailelerin çocukları izne geldiklerinde, yarımyamalak bir Tükçe ile konuşurlar ya... Öyle olmuş...
Acaba bu yazınızı tekrar gözden geçirip yayınlamanızı rica etsem ne dersiniz?...
Saygı ve sevgiyle...