- 354 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
Eksi Ve Artılarımla Güzelim
Çok oldu yüreğimi susturup kelimelerle sohbet etmeyeli. Uzun zamandır suskun bir kentin karanlığa isyanıydı sessiz kalışım.
biraz hüzün
biraz pişmanlıktı belki de yaşanmamışlıklardı içimi acıtan.
acılar gövererirken yüreğimin kıyılarında kendime bile inkar ettiğimdi yalnızlığım...
Her şeye rağmen hayatın akışı devam ediyor, hemde koşar adımlarla!
Hayat bir denizdir aslında ve her kıyısında hayatımıza dokunan insanlar vardır. İşte o insanların bazıları dört mevsim bahar gibidirler. Onların varlığı size huzur verir. İçinde taşıdıkları güneşin güzelliğini yüzünüze yansıtır, onların sıcaklığı içinizi ısıtır, gülüşünüz mavileşir.
Bazı insanlarda buzdan bir kütle gibidirler. Bu tür insanlar bana her zaman soğuk ve kış mevsimini hatırlatırlar. Hayata olumsuz bakar enerjinizi emerler. Ağzınızdan çıkan her kelimeyi farklı taraflara çekip, farklı anlamlar yükleyebilirler. Hayatın bana en büyük öğretisi kendine kış olan insanların size bahar olmayacağı gerçeğidir. Herkesin farklı karekterleri olsada, insanların sıcak yada soğuk duyguları zamanla kişiliğe dönüşür ve ne yaparsanız yapın onları değiştirmek çok zor olur!.
Şimdi kendinize bir güzellik yapın. Elinizi yüreğinizin üstüne koyup kendinize bir şans verin. Bütün eksi ve artı taraflarınızı kabullenip, yanlış ve doğrularınızı samimi bir şekilde, sevginizle ödüllendirin. Çünkü onlardır sizi siz yapan. Kendi adıma, hatalarımı tüm benliğimle kabul ediyor ve onları sınırsız sevgimle ödüllendiriyorum. Onlardır beni ben yapan!. Onlar Gülşen’e bir duruş ve kişilik kazandırdı, tecrübe sahibi ettiler...
Ona istinaden her halimle kendimi seviyorum. Ben eksi ve artılarımla güzelim.
Çünkü ben insanım!
Gülşen Polat
12-7-2022/Salı
YORUMLAR
Mutluluk kendinden başlamak değilmidir zaten insan önce kendini değerli bulmalı kendini sevmeli kendiyle barışık olana heryer cennetten bir köşk misali oluyor insan sevmeye kendinden başlayınca mutlulukta sağlıkta huzurda öyle güzel okşuyorki yüreği her adımda güzel insanlar düşüyor payına en güzel renkler dolusuyor gözbebeklerine en güzel tebessumler yapısıyor yüzüne hatta öyle bir enerjiki insanın pozitif enerjisi bunu dilsiz dostalrımız bile hissesip sırnaşıyor yanimıza yöremize ne güzeldir insanın kendini sevip bu sevgiyi evrenede ışık gibi saçması...
okadar anlamlı ve gerçek dizelerki gönülden kutluyorum yazan güzel yureği...
normalde bukadar uzun yazamazdım o enerjiyi banada geçirdi yazinız tekrar kutlarım..