- 428 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
EZGİNURUN DÜNYASI
Ezgi Nur haşarımı haşarı küçük bir kızdı.. Minik kızın annesi Özge börek yaparken ona da küçücük hamur parçaları veriyor Ezgi Nurda bebeğine çörekçiler yapıyordu,
Bir gün annesi ona köylü kıyafetli bir kız bebek satın aldı.. Ah ama ne olduysa işte ondan sonra oldu.
O sabah Ezgi Nurun ana okulundan ilk öğretime geçeceği heyecanlı bir güne başlayışı olacaktı.
Annesi ve babası onu erkenden öpücüklerle yatırmış iyice dinlenmesini söylemişlerdi..
Ezgi Nur gece odasından gelen ufak tıkırtılarla gözünü açtı. Minik köylü kızı bebek odanın ortasında eli yüzü un bulaşığı hamur açıyordu.
Bir yandan küçücük bir oklavaya sardığı yufkayı yerdeki odun ateşinin üzerindeki sacda çeviriyor iki işi birden başarıyordu..
Ezgi Nur yataktan fırlayıp bağırdı. ’’’Aaaaaa ne yapıyorsun sen evi batıracaksın sakın annem görmesin ha’’..
Köylü kızı al yanakları daha da kızararak homurdandı..’’Görmüyonmu gııı sana yufka yapıyorum, ammada nankörsün ha..’’!
Köşede uzanmış yatan küçük mavi Süpermen titriyerek ayağa kalktı..
Köylü kızına doğru yürüyüp dert yandı..
’’Biliyormusun’’ dedi ’’Dün Ezgi Nurun babası beni kızına hediye aldı’’..
Dudağını bükerek ellerini iki yana açtı ..’’Hayatımda hiç böyle şey görmedim kızlar süper menle oynarmı hiç’’..?
Barbie pembe pancurlu ufacık evinden dışarı çıktı.
’’Ay ne çok ses yapıyorsunuz ayol güzellik uykumu böldünüz’’..
Köylü kızı sacdaki yufkayı tepsiye sıralarken mırıldandı ’’ayyyy hadi ordan üfleyimde uçma kırıtmaktan’’..
Barbie kıpkırmızı oldu köylü kızının yanına yaklaştı elini beline koydu ’’Kendini doğal göstermeye uğraşma nafile, Ezgi Nur beni daha çok seviyor’’..
Sarı saçını eliyle kıvırarak gülümsedi ’’hem ben senden daha güzelim bir kere’’..
Barbie iki elini kavuşturmuş tek kaşı kalkık ukala bir şekilde gülümserken ..
Küçük köylü kızının açtığı yufkaya gözünden bir damla yaş düştü..Diğer damlada kırmızı işlemeli yeleğine..
Açık penbe işlemeli alt dudağı titredi mırıldanırken..
’’Heeee eyi canım anladık sen daha gözelsin, ama bak bizde çalışıyoz, sizse bizim çabamızın karşılığında böyle bakımlısınız..’’
Barbie bebek Ezgi Nura göz kırptı ’’Aaaaaa aptala bak hele uydurma, ayyy yesinler senin kırmızı önlüğünü’’..
Ezgi Nur köylü kızı bebeğin incitilmesine çok üzüldü..
Ama sormadanda edemedi Barbieye ’’Ne demek istedin köylü kızı’’.?
Yanakları kırmızı küçük bebek uflayarak ayağa kalktı,
Barbie bebeğin yanına gelerek onu şöyle bir süzdü..
’’Önce şunu bilmeni isterim, kendini beğenmek çok fena bir şeydir’’..
’’Ayrıca üstüne giydiğin mor menekşeli pamuk elbisenin pamuklarını ben topluyorum’’..
’’Sabahları o nazla pozla içtiğin nescafenin sütünüde ben sağıyorum’’ ..
’’Ya o yediğin keçi peynirleri’’.?
Barbie dudağını boyadığı ruju şaşkınlıkla çantasına koyarken mırıldandı..’’Aaaa onudamı sen yapıyorsun ayol’’,,?..
Köylü kızı içini çekti ’’Ya ne sandın’’.
Süpermen elleri uçmak için öne doğru uzanmış halde oturduğu müzik kutusunun üzerinden kalkıp Ezgi Nurun yanına geldi..
’’Her şeyi anladık ta ben bir kızın oyuncağı olmak istemiyorum’’..
Ezgi Nur yumruklarını sıktı ’’Neden ne varmış ki bende’’? ..Süper men birbirine ekli kollarını Ezgi Nura uzatarak yalvardı..
’’Sorun sende değilki sen çok tatlı bir kızsın’’..
’’Ufff anlamıyormusun, ben oğlan çocukları için imal edildim seri aktif oyuncağım’’..
Gözünden bir damla yaş düştü süper menin ’’biraz aksiyon istiyorum burada kısıldım kaldım ya’’...
’’Oğlan çocuklarıyla oynamak uçmak varken böyle kıyıya atılmak çok acı ama’’..
Sabah oluyordu köylü kızı etrafı toparlayıp ellerini silip küçük tahta beşiğine uzandı ..Barbie bebek lüks iki katlı eve girip ipek yatağına..
Sadece Süper men gitmedi hala Ezgi Nurdan bir çare bulmasını istiyordu..
Ezgi Nur birden sevindi ’’hah buldum işte’’..
’’Bizim arka sokakta küçük bir oğlan çocuğu var, annesiyle yaşıyorlar, babası ölmüş Ali ismi zavallının hiç oyuncağı yok seni ona hediye edeyim’’
Süpermen gülümsedi mutlulukla gidip oyuncak dolabının çekmecesine girip uzandı..
O gün sabah ışıkları ortalığı aydınlatırken Barbie köylü kızını üzdüğü için pişman, Minik köylü kızı ise yorgun ve hüzünlü, Süper men mutlu Ezgi Nura gelince masum bir oğlancığı sevindireceği için huzurlu ve mutlu uykuya daldılar..
Gökten üç elma düşmüş biri senin biri benim biride tüm miniklerin başına..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.