- 189 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Manyak işler oluyor...diyordu sarhoş
Manyak işler oluyor...diyordu sarhoş
Manyak işler oluyor içiyor...ama peygamber iç demedi o manyak işlerle cihad et dedi..."Bir kötülük gördüğümüzde onu elimizle dilimizle kalbimizle...düzeltmeliyiz...düzeltmezsek o toplumda sarhoş çoğalır...dilenci çoğalır...kavgayı seçmeyen içmeyi seçer dilenmeyi seçer helali seçmeyen haramı seçer...Şehid olamayan ya dilenci olur ya sarhoş kapitalist düzende...Kuraldır bu kapitalizmle kavga etmemek harama iter...Manyak işler oluyor...diyordu sarhoş ve içiyordu...Ortaköy sahilinde ve bazıları da dileniyordu...dilenmek de haram...Şehidliği seçemeyenlerin düçar olduğu hallerdir bunlar...
Tarikatler de farklı sanma afyon içiriyor tarikatler de .din afyondur cihad yoksa...şehit olamayan kapitalist sistem de İnzivacı olur...ama inzivanında afyonlusu var rızaya uyanı var...her münzevi cennetlik değil...
Ebu bekir ol mal da cihad içindir diyenlerden ol...para kakadır deme aman...
Evhamdır bazı şeyler...çünkü Allah el Hafızdır...bir engel halk eder...Biri dedi ki bu gün "Amerika istese bütün silahlarını kullanır müslümanları yok eder"...Tevrat seçilmiş ırk der İsrail oğullarına ...diğer ırkları yok ederse tevrata ters düşerler...zaten Mehdi gelince İsrail oğullarının çoğunluğu mehdiye asker olacaklar...kilise ve havra ve cami soy kırımına engeldir...
Evhamdır bazı şeyler...çünkü Allah el Hafızdır...bir engel halk eder...köle olmadan efendi olmaz...hayvanlar gibi İsrail oğullarının emrine verilmişiz...yok ederler mi diğer ırkları sadece sömürürler...Allah onlara sömür demiş çünkü...
Evhamdır bazı şeyler...çünkü Allah el Hafızdır...bir engel halk eder...ebabillerle kabeyi korudu...asa ile musayı Firavundan korudu...Nemrudun ateşinden Hz İbrahimi korudu...esma böyle sudur etti değişiklik olmayacak esmanın sudurunda...
Aynı adam dedi ki sohbetimizde..."İşid gibi keselim mi insanları"Allaha havale edelim...o öldürsün .bizim yetkimiz yok öldürmeye...dedim ki Allaha havale edersen "Kötülüğü kabullenirsen"ödülden de mahrum kalırsın ...kabeyi ebreheden koruyan Allaha hz İbrahimi Nemruttan koruyan Allah her şeye kadir ama bize de cihadı farz kılmış...ebu cehli öldürmek mü’minin görevi...görev veren de Allah ...Allah ilahlığını paylaşmaz ama esmasının bir çoğunu paylaşır...Alim sıfatının sınırsız ilmin sahibi o...ama o sınırsız ilminden bize de vermiş hz İsaya diriltme vermiş ama sınırlıdır hz isanın diriltmesi fark var Allahın diriltmesi sınırsız çünkü o sahib...esmanın sahibi o sınırsızdır onda her esma...ama yaratılana da pay etti esmasından sınırlıdır yaradılan ki..."enel-hak" diyen hak sıfatı bende de var ama sınırlı derse ilahlık iddiia etmiş olmaz...hz Ömer için adil deriz ama sınırlıdır adli ömerin de fark var Allahın adli sınırsız...Allahın yaratması da sınırsız...bu arabayı ben yarattım diyen inceliklere vakıfsa suç değil bu sözü...Halık sıfatının sınırlısı yaratılana verildi...dişi doğuruyor yani yaratma Allahtan ama vasıta oluyor...vasıtanın ortaklık iddiası olmamalı...vasıtayım emanetçiyim demeli...mecazi olmalı iddiası...denklik iddiası olmamalı çünkü yaratılana da pay etti Allaha esmasını...
Manyak işler oluyor...diyordu sarhoş
Ah keşke şehidliği seçse de...o manyak işler torununa kadar devam etmese...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.