- 383 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
bayramlaşma
Yardımlaşmanın ve dayanışmanın sembolü olan Kurban Bayramı’nın, millet olarak gönüllerin huzur, sevgi ve kardeşlik duygularıyla dolmasına vesile olmasını temenni ederim.
Sevgi, saygı, hoşgörü ve dayanışma duygularının pekiştiği Kurban Bayramı’nı sizlerle birlikte karşılamanın mutluluğu içindeyim. Kurban Bayramı, biz Müslümanlar için bir ibadet olduğu kadar bütün insanlığı huzur ve esenlik iklimine çağıran evrensel bir mesajdır. Bu mesajın özü, sevgi ve paylaşmaktır.
Yüzyıllardır inancımızın temelini teşkil eden, bizleri birlik ve beraberlik içinde bugünlere getiren ve yarınlara taşıyacak olan bu güzel günleri, hayatımızın her anına taşıyabilmek ve gelecek nesillere aktarmak için bir fırsat olarak değerlendirilmeliyiz.
İçinde bulunduğumuz koşullar ne olursa olsun, her bayramda olduğu gibi bu bayramda da birbirimize karşı sevgi, saygı ve hoşgörü ile yaklaşmalı, kırgınlıkları unutmalı ve çevremizdeki insanlara, özellikle de çocuklarımıza gereken yardım elini uzatmalıyız. İnsani duygu ve yaklaşımların öne çıkmasına vesile teşkil eden bayramlarda işbirliği ve dayanışma anlayışıyla hareket etiğimiz sürece, hem bireysel hem de toplumsal zorlukları aşmamızın daha kolay olacağına inanıyorum. Bayramı şehit aileleri başta olmak üzere, kahraman gazilerimizi, dost, akraba ve komşularımızı ziyaret ederek kutlamalı; hasta, engelli ve muhtaçlık içinde olanlara yardım ederek ziyarette bulunmalı ve bayram coşkusunu onların da yaşamasını sağlamalıyız. Bazı vatandaşlarımızın dini vecibelerini yerine getirmek üzere kutsal topraklarda bulunduğunu biliyor, onlara buradan selam ve dualarımızı gönderiyorum. İlimiz kadını, erkeği, çocuğu, yaşlısı, engellisi, yoksulu, şehit yakını ve gazilerimizle büyük bir ailedir. Bu geniş yelpaze, tüm vatandaşlarımızı kapsamakta ve kucaklamaktadır. Sevinçlerimizi, yakınlaşmayı, kucaklaşmayı bayram sonrasına da taşıyalım; kardeşlik ve dostluk duygularımızı bütün bir yıla yayalım.
Valilik olarak vatandaşlarımızın Kurban Bayramı’nı huzur ve güven içerisinde geçirmelerini sağlamak amacıyla gerekli önlemler alınmıştır. Bayram vesilesi ile seyahate çıkacak olan vatandaşlarımızın da trafikte azami derecede dikkatli olacaklarına ve trafik kurallarına riayet edeceklerine inanıyorum.
Tüm bayramların birlik, beraberlik ve mutluluk içinde yaşanması temennisiyle, Amasyalı hemşerilerimin, İlimizde görev yapan çalışma arkadaşlarımın, bayram süresince mesai yapan görevlilerimizin, şehit ailelerimiz ve gazilerimizin mübarek Kurban Bayramını kutluyor, sağlıklı ve huzurlu günler diliyorum.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.