puhu
zaman su gibi akıp
yatağını bulacak birazdan
çekirgeler ötüşecek az sonra
hep bir ağızdan
yaz gecesi penceren aralıktır muhtemelen
sokak lambası sızıyordur içeri
duvar saatin tiktak
cinler cirit atıyordur şimdi
karanlık köşelerde
...
erik ağacında rüzgar
dalında baykuş
gölgeler fısıldaşıyor tenhada
...
d’uyuyor musun
...
duvar diplerinde ölü kelebekler
aynada buğulu bir resim
bir isim
...
ayak uçların açıkta
arala
...
tatlı bir sızı
derin uykuna
YORUMLAR
Şiir güzel...her zamankinden biraz farklı geldi bana nedense biraz duygusal buldum. Sonra düşündüm neden böyle düşündüğümü. Erol abi vardı. E...kim Erol abi diyeceksin. Hakkısın bizim eski komşu. İzmir'e gittiler. Tanrı sağlık versin ..
He... işte onun hanımının bir kedisi vardı. Yani Gülşen' in. Kedinin adı Çıtır erkek kedi. Zaten adı gibi kendi de tuhaftı. Gün boyu alt balkon duvarının üzerinde uyurdu. Öyle beri benzeri yemek yemezdi. Laf aramızda gıcık olurdum kediye.
Bir gün Eralp geldi. Eralp, Erol abinin torunu o zamanlar on iki yaşında. Eralp' e dedim ki kediyi balkondan itekle sana bir yüzlük, demem bitmeden hop aşağıya itekledi. Bir metre yok yüksekliği gitti bizim yüzlük. Ama Çıtır tövbe bi daha o duvarda yatmadı. Gece üst balkonda yatıyor.
Ne beddualar ediyorum bir bilsen.
Ulan diyorum insanların çoğundan şanslı . Sonra balkonda görünmez oldu...Ne oldu Erol abi Çıtır artık balkon keyfi yapmıyor mu?
Evin çatısındaki baykuşu gösterdi. Geçenlerde zor yırttı dedi baykuşa kapılmaktan son anda yırtmış.
Yani demem o ki o günden beri baykuşları çok severim...
Maksat muhabbet olsun, dedim.
Selamlar Toroslar' dan...
fransız
denmemeli
denmeyecekkk :)
laf aramızda kedilere ben de gıcığımdır
hepsi numaracı
ve hatta duygu emcükleyici
yalnız şeyi pek anlayamadım
daha doğrusu en az çıtır abi kadar tuhaf geldi
Eralp'in o yaşta bir kediyi balkondan atacak kadar hunharca olan yüzük sevdası
hani çikolata çiklet falan olsa neyse
selamlar
Erlik Aldacı
Mehmet amca, dedi.
Ne var lan, dedim.
Biliyor musun, dedi. Ben satrançta okul birincisi oldum.
Hı...aklıma dahiyane bir fikir geldi yüzlüğü kurtarmak için
Ben de az bilirim istersen gel oynayalım. Yalnız yüzlük duruyor mu?
He, dedem harcatmadı. Niye sordun, dedi.
Yo...aklıma geldi de
Yanında getirmiş ezik buruşuk bir ruloya dönüşmüş bizim yüzlük.
Var mısın yüzlüğüne oynayalım.
Tamam, dedi. Öyle özgüveni yüksek ki. Lan dedim kendi kendime çok mu iyi acaba.
Maç başladı tak çoban matı yaptım. Ağlayarak fırladı gitti fırlama...
Az sonra Erol abi.
Mehmet bey utanmıyor musun şu çocuğu ağlatıp yüzlüğünü almaya.
Yok Erol abi ekmek Kur'an çarpsın ki aha burada yüzlük, el sürmedim. Gönül almak için bi yüzlük de üstüne verdim.
İki saat sonra uzaktan gözüktü bizimkisi, elinde koca külah üstünde dağ gibi dondurma dil sanki dana dili yaladıkça yalıyor.
Hanıma dedim ki ben içeri giriyorum.
Parası batsın, canımızı kurtaraydık ... Çıtır'a kurban olayım dedirtti.
E...Eralp bu. Gittiler de kurtuldum. :))))
fransız
gerçi gidişiyle paçayı kurtarmışsınız :)
Bunca zaman içinde zaman su gibi akıp yatağını bulamamış mı yine zamanı son ana sığdırmışsınız saatle başı hoş olmayan zaman kavramını unutan bir adam olaraktan🤣bu arada yaz gecesi kimin yada kimlerin penceresi açıktır muhtemelen. Hadi bilmece sayılmasın deyivereyim(hırsız korkusu olmıyan ların) cirit atan cinler dalmaz umarım içeri gerçi onlar için cam açık kapalı farketmez. İnsanlar cin gibi olup korusun lar kendilerini 3 kulu Allah bir Elham. Tabi sizin bu boş sokakta cirit arttırdığını in cin zararsızdır. Sadece duvar dibindeki ölü kelebekler üzüldüm. Neyse yine kendinize özel tarz yazınız güzeldi.