- 358 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
TUT ELİMDEN YÜRÜ BENİMLE
HAYATIN İÇİNDEN__1
MÜJGÂN VE SELİM
Müjgân ahh! Müjgân yenik düştün yine kalbine... Güvenmek, sevmek istedin biliyorum sen aşk kadını! Sen aşka aşık kadın, sevgi romantizm kadını... Fakat çok duygusal melonkoliksin kuzum zararın kendine, inanma! inanma! diyorum sana. Kızacaksın biliyorum. Hayır hayır aşk var! diyeceksin, evet var ve fakat çokk eskide kaldı çok geride, ardına bakmaktan vazgeç göremezsin. Küçüldü yok oldu göremezsin, yerini menfaatler, gelişi güzel anlık hevesler aldı. Vazgeçmelisin çünkü artık sevginin önemi yok bitirdiler, tükendi tüm güzel hisler gibi.
Müjgân’ nın kalbi inanmak istemiş yola çıkmıştı bir kere neyseki çok mühim durumlar yaşanmamış fakat keyifli vakitler geçirmişlerdi Selim’le... Yıllardır kilit vurmuş olduğu kalbinin kapısını aralamıştı ki, yanlış karar olduğunu anlamak çok vakit almamıştı. Kalbi eror vermiş Müjgân’ ı ikaz etmişti bile, Müjgân ne kadar aşk, romantizm kadını olsa da mantığı ön plandaydı daima. Kısa süreli bu heyecan, yaralı yalnız kalbini kırmış, yormuş biraz da üzmüştü. Her zamanki gibi yürümek iyi gelecekti, kafasını boşaltmalıydı... Üzerindeki bu kasvetten kurtulmalı, bu kadar zayıf değildi aslında biran önce toparlanmalı, kendini üzen kötü hissetiren Selim’ i önemsememeli üzülmemeliydi. Hemen giyindi her zamanki şıklık ve özgüvenli haliyle ile attı kendini sokağa aklında deniz vardı, tabi arınmalı aklındaki negatif düşünce ve üzerindeki etkilerden. Yürüdü, yürüdü... Karşısına aniden beliren bir adam, seslendi. Bu ne güzellik hanımefendi! her geçen gün ve evren size hizmet ediyor sanki! Eğer ölürsem beni mezarımda yatırmasınlar, dikine gömsünler ki seni hep görebileyim! sözleriyle irkildi! yıllardır tanıdığı ve Müjgân’ a hayran bir adamdı! Levent’ di bu, kariyeri olan statü sahibi sanatçı ruhlu... Uzun yıllar önce bir arkadaş vesilesiyle tanışmıştı Levent’ le Müjgân. Yıllardır hayranlığını, ilgisini Müjgân’ a olan sevgisini her fırsatta dile getirir Müjgân’ la başbaşa kalmak için çok defa şansını denesede çok başarılı olamadı Levent. Çünkü Müjgân her seferinde bir mazeret bulup kibar bir manevra yapıp Levent’ i kendinden uzaklaştırmanın yolunu buluyordu... Levent derin manalı bakışlarını Müjgân’ ın üzerinden, gözlerini gözlerinden almadan konuşmasına devam etti. Gidiyorum radikal bir karar aldım yurt dışına gidiyorum artık sevdiğimi söyleyeceğim biri olmayacak, belki elini tutacağım bir elde, deyip elini uzatıp Müjgân’ ın elini usulca tuttu, gözleri gözlerine kilitlendi şehrin orta yerinde insanların bakışlarına aldırış etmeden Müjgân’ ın elini dudaklarına götürdü küçük bir buse kondurdu! Müjgân’ ın kimyasıyla, aklıyla oynuyordu bu adam! Henüz kırılmış kalbini onarmak için unutmak için çıkmışken sokağa bu sözler, her kadının aklını başından alacak bu jest ve mimikler Allah’ım neler oluyor? Seviyorum çok seviyorum anlamsızca ve koşulsuz senden hiç cevap almasamda seviyorum! seni kalbimde götürüyorum fakat istersen seni de götürürüm her şeyine her şekilde razıyım, başımın üstünde yerin var! Aman Allah’ ım Müjgân’ a bir şey oldu! kısa süre önce yaşadığı kalp kırıklığından mı? Karşısında platonik aşk yaşayan adama mı? Kalbi acıdı, yoksa yoksa bu güne kadar uğradığı haksızlıklara bir tepki ve çıkış kapısı mıydı? Pasaportum hazır aslında evet neden? neden? Olmasın dı? Diye düşündü bir an!!! İç sesini hemen susturdu çok ustaca, ustaca çünkü Müjgân her ortamda ilgiyi üzerine çekecek kadar zarif, mütevazi, özgüvenli güzel bir kadın olarak deneyimliydi.
Söylemeli miydi ? Karşısında duran Levent’ e... Yok yok elini hemen adamın elinden çekti şey müsadenle ben, şey ben yürüyüşe çıkmıştım, terliyim daha fazla beklemeden devam etmeliyim gitmeden, gitmeden görüşürüz dedi. Levent Müjgân’ a uzun uzun konuşmamız lazım gitmeden lütfen bir kahve içimlik zaman ayırır mısın? Lütfen..!
Yara mı? Deva mı?
kim bilir? 🤔
Radiye DİRİ ✍️
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.