- 258 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Sor Kendine
Gerçek anlamda mutlu ve huzurlu mu olmak istiyorsun? Boşalt kötü çirkin yanlış ne varsa bütün düşünceleri aklından.. Yerini güzel düşüncelerle doldur.. Kurtul fitne fesat hallerden.. Kalbini merhametle, sevgiyle doldur.. Bırak o bunu demiş bu bunu yapmış o bunu almış faslını..
Kendi hayatına odaklan.. Birileriyle kıyaslama kendini..
Biri aldığı yeni bir eşya ile mutlu olur ki geçici mutluluktur dünyevi araçlar biri birinin mutsuzluğu ile mutlu olur ki kendi mutsuzluğuna zemin hazırlar böylece..
Sen mutlu olmak için daha değerli sebeplere sarıl ki birileri için küçük mutluluktur senin sarıldığın sebepler ama emin ol büyük mutlulukları beraberinde getirir onların küçük sandığı sebepler..
Aç bir çocuğu,bir insanı hatta bir kediyi köpeği doyur mesela..
Bir çocuğu bir kediyi bir köpeği sev...
Zor değil sevgiyle onların gözüne bakmak, onlara sarılmak..
Bir çiçeği sula, bir ağaç dik mesela.. Yoldaki bir taşı kaldır biri takılıp düşmesin diye..
Arabanla sürat yapmadan geç yollardan kimse ezilmesin diye..
Hayvanları ezip kaçma mesela..
Kadına çocuğa ve bir hayvana şiddet uygulayana tepkini göster ki insanlıktan çıkmışlara insanlığın tokat gibi çarpsın..
Sağlığına, sahip olduklarına şükret her zaman.. Asla sahip olamayacaklarının hırsına kapılma..
En büyük zenginliğin sadece mal ve paradan ibaret olduğu zannıyla gaflete düşme.. En büyük zenginliğin sahip olduklarının bütünüdür çünkü.. Etrafından kadir kıymet bilmeyen, varlığının kıymetini bilmeyen, sevgisiz merhametsiz vicdansız haset fitneci insanları uzaklaştır ..
Tüm bunların toplamında işte sana gerçek mutluluk ve huzur..
Başarabilir misin tüm yazdıklarımı?
Sor kendine..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.