- 346 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
MANTIK ve GÖNÜL
Mantık ve Gönül kavga içinde. Bense her ikisinin arasında sıkışmış bir beden. Sağa dönüyorum Mantık durmamı söylüyor.
"Sen yanış yolda arıyorsun sevgiyi..Gittiğin yolda dik yamaçlar var.Dikenlerle kaplı yolar. Dur gitme canın yanar.Bunca acıya değermi ?" diyor.Bedenim çaresizlik içinde kıvranıyor. Kor olmuş ateşler içinde yanıyor. Biraz serinlemek istercesine döndükçe dönüyorum. Beni en iyi o anlar diye gönül kapısını çalma düşüncesi ağır basıyor.
Gönül işi, kalp ağrısı o anlamayacak bilmeyecek de kim bilecek.
Evet gönül beni dinleyip" sen doğru yoldasın.Sevgi bu ne para ne pul bu yola baş koymuş olana gerekmez. Sevginin gücü dağları deldirir. Tıpkı Ferhat’la Şirin gibi. Sevgi ile tüm engeller aşılır.Sevgi zor olanı başarmak adına yaşanmazmı? Kolay olsaydı bu kadar değerli olurmu? "
Beden biraz rahatlamış,dinlenmiş görünse de acabağmı takıntıları ile gene kıvrandıkca kıvranıyor. Dinlenmek ne kelime her ikisinin arasında sıkışıyor beden. Ne sağa dönebiliyor ne sola. Çıkar yol bulmak gittikçe zorlaşıyor.
Sığınacak bir tek Vicdanı kalmış ona gitmekse zor. Olanları anlatmak ondan yardım istemek okadar zorki! Asıl kararın onda olduğunu biliyor bilmesine de Mantıkla Gönül arasına sıkışan beden çaresiz. Yorgun ve bitkin. Karar verme zamanı gelmiş olsa da işin içinden hala çıkamamış bir bedenle yaşamak zorunda kalmanın acabağlarla mantık yürütmenin ve o mantıkla dikenli yolları aşmanın gayreti ile beden yine yola devamediyor. Bu yolun sarp kayalıklarla dikenlerle dolu olduğunu biliyorum. Kayıp düşebilirim.Param parça olabilirim.
Düşündükçe ,"Neyim kalmışki? zaten paramparça değilmiyim? Her bir parçam bir taraf da toplayamamışken kayıp düşsem ne farkeder ki! Dikenler parçalasa kan revan içinde kalsam kimin umrunda. Gitmeliyim sadece bir tutunacak dalım umudum varken yolu aşmalıyım,"
Her ne kadar Mantıkla Gönül arasında sıkışmış bir bedene sahip olsam da tutunduğum tek dal SEVGİ herşeyin önüne geçiyor.
Kararan dünyamdan ruhlar alemine koşar adımlarla ilerliyorum.
Hatice Büyükarı...
YORUMLAR
Güzel anlamlı düşüncelerinizi kaleme aldığınız için teşekkürler Hatice hanım