Ekranın Yaldızlılarından Değil Yıldızlarındandı
Bir hanımefendiyi anmak istiyorum bu yazıda. Başarılı bir programcı, sunucu ve sanatçıyı bu sayfadan sizlere sunmak istiyorum. Bir dönemin yıldızlarından, kibarlığı ve nezaketi ile öne çıkanlardan, hem işine mesleğine, hem konuğuna hem de izleyicisine saygılı olanlardan.
...
Ayşe Egesoy hanımefendi konu edilecek olan yıldız. Yıldız demek ve bu nitelikte olanları yaldızlı olanlardan ayırmak gerek. Yaldızlılar dönemliktir. Bir süreliktir. Sonra yaldızları dökülür ve bir kenara çekilirler. Ayşe Egesoy hanımefendiye yıldız diyoruz çünkü bu onu fazlasıyla hak ediyor.
...
Hatırlayın bir seksenli doksanlı yılların programlarını. Program ve konuklarını. Onların arasından nasıl öne çıktığını. Tüm toplumun beğenisini nasıl kazandığını. Gönüllerde taht kurduğunu.
...
Ayşe Egesoy nezaketi ve zarafetiyle öne çıkardı. Seçkin konukları programına çağırırdı. Güzel Türkçesi ile onları ağırlardı. Diksiyonu ile beğeni kazanırdı. İzleyicisiyle gönül bağı kurardı. Topluma yeni ve farklı bir şeyler kazandırırdı.
...
Hiç de kolay olmamış bulunduğu yere gelmesi. TRT’de yıllarca memur olarak çalışmış. Ağır çalışmalar yürütümüş. Benim eksiğim nedir ki demiş ve spikerlik sınavına girmiş. Sonra önü ve yolu açılmış. Şöhret basamaklarını bir bir çıkmış. En tepe noktaya tırmanmış.
...
İyi bir eş iyi bir annedir. Kalplerde gönüllerdedir Ayşe hanım. Her daim zihinlerdedir. Güzellikleri dildedir. Tebessümü nadidedir. Gözlerindeki ışıltı ışından ötedir.
Kemal GÜL
03.07.2022
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.