- 578 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
NUSRAT KİTABI VE CİHAT GÜNDOĞDU
Uzun zamandır üzerinde çalışılan kitap sonunda bitti ve piyasaya çıktı. Sosyal medyadan arkadaşım Olan Nusret Mayın Gemisi Kaptanı olan İsmail Hakkı beyin Torunu Cihat Gündoğdu beyi dedesine ve Türk milletine gösterdiği vefadan dolayı tebrik ediyorum...
Söylemeden edemeyeceğim kitabın gelirlerini şehit ailelerine bağışlaması böyle hassasiyet göstermesi takdire şayandır.
Bizim Türk milleti NUSRAT kitabına pek teveccüh göstermemiş olması ise çok üzücü bir durumdur.
Uzun emekler verilerek oluşan bu kitabı herkesin okuması gerekir. Laf başına gelince mangalda kül bırakmayan Sözde milliyetçi muhafazakar kesim olsun, Sözde Atatürkçüler olsun Çanakkale zaferinin mimarına vefasızlık yapmıştır.
Ben şahsen okudum gayette başarılı bulduğum kitaba gerekli desteğin verilmesi gerekir. İçinde orjinal belgeler,tanıklar,evraklar bulunan kitap ilgililerin ilgisine sunuldu.
İzmit Türk ocağı standında satışa sunuldu.
Kitap yurdu diarar gibi mağazalarda bulunuyor.
Yalan yanlış kişilerden kulaktan dolma bilgiler yerine birinci ağızdan belgeli şekilde öğrenmek okumak akıl karı olsa gerek...
TÜRK MİLLETİ NUSRAT’A VEFASINI GÖSTERMELİDİR.
İLHAN ERDEM
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.