- 310 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Şeytan ben üstünüm dedi...
Şeytan ben üstünüm dedi...
Şeytan ben üstünüm dedi...Allah c.c. değilsin dedi...Ateş topraktan üstün dedi...ben kalbe bakarım dedi...niyete bakarım dedi...şeytanda secdeliye kin vardı...kalbi mühürlydü yani...
Şeytan ben üstünüm dedi...
Kalıba bakmıyor Allah...secde aşkına bakıyor...mmalından zekat vermeyen mallını Allahtan çalmıştır...Malikülmülkten çalan üstün değildir asidir...
Şeytan ben üstünüm dedi...
Gazzeli filistinli parayla sattığı kutsal toprakları satın alsın değilse tevbe etmemiştir...kısas gerçekleşmemiştir...Ölüdür kısası gerçekleştirmeyen...haindir asidir yani...asi kardeşim değil şeytana kardeş deme...Arab arab parasıyla silah almadı kutsal toprakları korumak dertleri değil...kutsalı korumayana kardeş deme...
Şeytan ben üstünüm dedi...
Eksiğe üstün deme üstüne üstün de...Allah razı değil eksikten şeytan eksikti uzaklaştırıldı...hz İbrahim nemruda yenildi hz Peygamberimiz kadar yakın değil Allaha Allah ekmeldir ekemeli sever Allah üstündür üstünü sever...örtüşeni sever...örtüşmeyeni yanından kovar...çünkü adl sıfatı bunu gerektirir...
Şeytan ben üstünüm dedi...
Esma her şeyin amasıdır...mürşidin de Kur’anın da anasıdır esma...mürşitlerin mürşidi bil esmayı...hz İsanın bile anasıdır meryemin de anasıdır esma...esmadan verilince İsa isa oldu Meryem Meryem oldu...Esma tecellisidir çünkü Allahtan gayrı her şey...sadece Allahtır esmanın sahibi...İsaya Meryeme Üzeyire esma aynası de...esmanın sadhibi deme...Esmanın sahibi Allaha...sahiblik verdiğin tanrı olur...esmanın her birini tanrılaştırana dinler var...ama esma sahiblidir Allah olmasaydı o esmalar da olmayacaktı...esmayı sadece Allaha verve esmalar ezeli ve ebedi ise Allahtan dolayıdır bağımlıdır yani Allaha bağımlıya ilah deme...tektir bağımsız...Allahtır yani bağımsızlık verme isaya denklik verme "istersen oğul"de ama Allah üremez...esması ürer esması anadır...ürer...Allah ise üremez...havranın Allah da yorulur demesi kadar asi olursun ancak "Oğul" dediğin üreme verdiğin için annelik babalık verme...evet...kilise havra denkleşirdi...İsaya ezelilik de verdi kilise ve Havradan daha fazla tahrifi üslendi...Allah itikadını daha çok bozdu kilise Irkçı olmadığı için kilise camiye daha yakındır...ırkçı kilise havra gibidir...ve ırkçı cami...çünkü mürşidi isalaştıran camiler var...
Esmadır her şeyin anası...ve o anadan yokluk doğdu önce sonra yokluktan yaratıldı herşey...Halık sıfatı İlah yaratmadı...İlahın esmasından çaldı aldı her ne ise...ve yarattı...esma esmadan almadan yani çalmadan yeni bir şey yaratmadı ...alan çalan eksik alır eksik çalır...gücü sınırlıdır esmanın...gücü sınırlı olan esması yaratılanda eksik bir halde bulunur...kimyamızda esmanın suduru var bir esmadan az. bir esmadan daha az etkiciler var kimyasında yyaratılanın insan da akıl var taşta yok... az-çok ...belirlemek Hakim sıfatının görevidir...Hakim sıfatı belirledi...yani "enel- hak diyen de kimyasında Hak var ama denk değil Hak esmasına...Hak sıfatım Allahın Hak sıfatınna denk deme istersen sen de enel-hak de kimyanda var yalan değil ...şşükürdür hatta enel-hak de...itiraftır...mürşit peygamberim demezse mürşidim desin halilim desin ama hz İbrahime halillikte dengim demesin müfteri olur...
Şeytan ben üstünüm dedi...Kur’an da sınırlıdır...sınırsız olan KELAM sıfatıdır...KİMYA da da fizikte de kelam sıfatı var Allahın kimya derki suyu iki hidrojen bir oksijenden oluşturdu Allah...Kur’anda konuştu Allah kimyada konuşmadı deme...işitemedim kimyadaki konuşmasını de...Şamanlar anne karnındaki bebeğin konuşmasını duydular...İsada konuşan Allah anne karnında da konuşan Allahtır..."Attığın zaman sen atmadın ben attım" dedi Allah...aporlerden duyduğun sesin sahibi olduğu gibi suyun ben iki hidrojen bir oksijenden oluştum dedirten kimya var kimya vasıta konuşan Allahtır...Kur’an da vasıtadır...Kelamın sahibi değil Kur’an aporlör gibi bir vasıtadır Kur’an da..Konuşan Allahtır her müfessir Allah adına konuşuyor demektir bu...İftiracı müfessirler var Allahu A2lem demeli İlah yerine koymamalı kendini...müfessir mezheb tarikat fetvacı fıkıh...
Şeytan ben üstünüm dedi...Allah üstün ve üstünlüğün sahibi şeytana değilde hz Ademe verdi stünlüğü..Kur’ana verdi üstünlüğü ...kainat kitabına değil...ikisi de kitap...ikisini de yaratan Allah...şeytanı da Ademi de yaratan o ama üstünlüğü ademe verdi çünkü "TEVBE"aşkı fazladır ademde...şeytan cimridir tevbe konusun da ama cehennem azabı cömertleştiri...onu da her cimriyi de zekat verirken eli titreyenide..
Evet esma her şeyin anasıdır Kur’anın da insanın da Esmadan başka ana yok .Anana koş anana sığın anandan iste .Beynin bile tamamını kullanmıyoruz esmanın da hünerlerini kullanmıyoruz...beyin esmanın ürünüdür esmanın ürününü eksik kullananı da az sever Allah yani razı olmaz...Allahı sevmek mecazidir esmayaı sev...esmaya sığın Allaha sığınmak mecazidirAllahı unutmamak da mecazidir esmayı unutma secden de esmaya olsun çünkü zatı gizli...Allahtan iste de esmadan iste manasına kullanılmalı esmadan iste...esma beyin vermiş beyinden iste yani esma baba vermiş sana babadan iste yani mecazdır Allahtan istemek gizli olandan nasıl istenir mi esmasından istenir yani..esmasının yarattıklarından istenir elma ağacı dik elma isteyeceksen Allahtan...yol haritası belli...Gizliden istenmez esasından istenir Şafiden şifa iste hastaneler yaparak iste doktor yetiştirerek iste Nükler silah istemeliyiz ezdi bizi ABD çok...beyin gücümüzü Nükler üretmeye harcayalım paramızı da zamanımızı da ömrümüzü de...en üstün şehid hz Hamzadır...şehitlerin piri ...nükler üreten ise asrın Hamzası olur evet...nükler silah üreten kişi...o toplumun hamzası...Günümün ümmeti hamzasız...zamanın sıkıntısı bu...çünkü...Nükler silah..
Esma ananın en üstün insanı hz Adem yani peygamberimiz..çünkü peygamberlerin de imamı o...miraç bunu öğretti bize...Şeytan ben üstünüm dedi...yalancı çıktı yenildi hz Ademe...hz İbrahim de topal yaptı onu kör ve topal eksik bir varlık o günümde...Esma anadan çok beslenendir üstün...Tevbe yönünden...tevbe memesinden yani... eksik beslenmişti şeytan...
Şeytan ben üstünüm dedi...şeytan ve ehli eksiklerle dolu...esma terazisiyle tartarsan üstünün kim olduğu anlaşılır ancak TEVBESİZ üstün olmaz bu varlıkta hatasını anlamayana gafil de..gafile üstünlük verme...esmadan beslen üstün olursun...Tevbeden beslen hatanı hemen anlarsın...kanunlar sünnetüllah Kur’an fıkıh belli terazi belli teraziye eksiğini söylet mesela kilise ve tarikatlerimiz kısası kovdu aklı kovdu ...kimya zekasını beyni kovdu ...duyguyu kovdu cihaddan ödü kopuyor günümün müslümanının...cihadı kovdu teknolojiyi kovdu esmayı kovdu annesini kovan hain çocuk gibi günümde ümmet...EKSİKLİKLERİN ÇÖPLÜĞÜ gibi tarikatler ve mürşidler günümde ümmet nice geri kalmasın ki...sebeb -sonuç belli akıl bilir ve söyler sorarsan tecrübe de söyler...Hamzasız kaldı ümmet...ebü talibsiz kaldı peygamber sevgisi Muhammetsiz mehdisiz kaldı günümde Kur’an 100 kadar oldu Kur’an sayısı...incil bile dörde düşürülmüşken...bu nice ayıptır cami için...hangi kur’an asıl hangi meal rızaya uygun muradı ilahiyi hangisinden okuyalım...Ah...günüm çok cahilleştirdi ümmeti...sapıttı ümmet...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.