- 191 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Özene özene yalanını söyle...
Özene özene yalanını söyle...
Ayet hadis yalan söyleme diyor diyen ...ayet yoruma muhtaç çünku kurala göre ayeti yorumla Kuralı bozma esmanın kuralı bozulmamalı...değiştirilmemeli...yani ayetin manasını değiştir...
Yalan söylemek hem güzel hem çirkindir İrade niyet bunları zararlı ve faydalı yapar...Sevgi ile kavga da bütün zıtlar hem faydalı hem zararlı...
Kilise ve tarikat küldürü bozuktur esmayı inkardır yani...secdeliye kin kötü secdesize kin görev ibadet "Kini dinden kovdu kilise ve tarikatler..camiyle değil kiliseyle aynı kimyada Onlar
Tarikat kültürü ile kilise kültürü aynıdır şehadetlerinde Hz Muhammedin peygamberliği var tarikatin...değilse cennet yüzü görmezdi tarikatliler...Esmaya asiliktir tarikat kültürü...Kısası aklı fıtratı kovdu çünkü...fıtratı aklı Allahın işi esmanın ürünü...Kısas ise Kur’anın emri...
Seni tehdit edeni sende tehdit et...kısas bu...Kilise kısası kovdu sen kovma Kısas hakkını kullan falan bey.falanı tehdid ettiği için ine hapset...sen de tehdit et...kokak aciz damgası yeme...dişe diş de...artık öl kısastan geçme...
Kilise ve tarikat şeyhleri eksik ilimliler ekmel mürşit sadece esmadır...ekmel mürşitlik yapar tek esmanın suduru insana...
Kavgayı seçemeyen cihadı seçemeyen ...senin dinin sana benim dinim bana desin asimile olur değilse...asimile olur köle olur...savaş denk güçlerin işi değil...KISAS ın gerektirdiği savaştan kaçma hayat yük olmasın sana ...Kısastan kaçarsan hayat zehir olur sana öl hz İbrahim gibi ama asimile olma hz Hüseyin gibi yürü yalnızda kalsan Kerbelaya...Kerbelalar boş kalır kısas hakkını kullan..
Hile kötüdür deme kilise desin sen deme...cüz’i iradeyidoğru kullanırsan hile de faydalı olur cennetliktir ibadettir hile yapmak da...hile yapana hile yap...guru yapana gurur yap çekememezlik yapana çekememezlik yap...
ABD askeri baskısıyla doları dünya parası yaptı altından başka para yoktur...bu bir hiledir...aynı hileyi sen de yap ABD...türk parasını para kabul etsin...kısasa kısas...ama türk parası altın karşılığı olan bir para ya dolar...ordu baskısıyla kkabul edilmiş bir kağıttır dolar...bir gün güçlü olursan onun yaptığını ona sen de yap...
Kısas ölçüdür...empatinin ürünüdür...Filistinli kardeşim değil de kutsal toprakları parayla sattı...ama filistin kutsalım ...filistinlilere hain de..ve hesab sor...
Özene özene yalanını söyle... kiliseye ve tarikatlere inat...razılığı var yalan söyleyene de...
Müşrike şedid ol kin besle der Kur’an...müşrike yalan söyle sevabb kazanmak istiyorsan ..kul olmak istiyorsan...
Özene özene kavganı yap Yunus Emre "biz gelmedik kavi için dedi ama kavi için geldik...barış ve sevgi ölür kavga etmezsen...sevgi zıttıyla güzel bileşim güzel...devamlı sevi devamlı kavga yapma ...yerine göre seç...iraden alimce olsun...cahilin iradesi eksiktir...doğru seçim nasib olmaz eksik olana...zayıfken kafa tut ki zayıf bulduklarını ezenlere firen ol...sessizleri ezene zayıfta olsan kafa tut ölümüne...değilse toplum yaşanmaz hal alır...
Özene özene yalanını söyle...yerindeyse o yalan rızaya sebeb olur esmaya hadimse yalan söylemek bile hile bile..hz Ali ebuzere şöyle dedi biri bizden şüphelenmesin diye ben ayakkabımı düzeltir gibi yaparım sen yanımda durma...yani hile var hz Alinin hayatında ve yalan var hz İbrahimin hayatında ...kavga var hz Musanın hayatında...yumruk var...mürşitler hz Musadan mı yakınlar Allaha kimseye bir yumruk vurdukları yok...manevi tokat bile vurdukları yok yazık...
Evet kısası kovma...Kısası kovarsanız İslam olmaz öğretiniz...kilise öğretisine yakınlaşır...yalan söyleyene yalan söyle kısas bu...döveni döv...intikam al...zıtları haram ve yasak kılan irademizdir yanılma seçiminde...Özene özene yalanını söyle...
Özene özene yalanını söyle...hakkeden yalan söyle...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.