- 347 Okunma
- 2 Yorum
- 1 Beğeni
Bazen Yollarımız...
Bazen yollarımız bizi yıllar öncesinden tanıdığımız insanlarla kesiştirir...Değer verdiğimiz insanlarsa bu insanlar muhabbetin kalitesine doyum olmaz ve bir kahve sıcaklığında hoş bir muhabbet ederiz ömür yolcuğuğumuzun bir zaman diliminde... Bazen adı yıl olur bazen ay bazen günler bazen se saatler... Önemli olansa onlarla geçirdiğimiz zaman dilimleri içinde kalplerimizde aklımızda hoş bir sada bir anı bırakacak olmalarıdır..Geçen bu süreçte o insanlarla geçirdiğimiz zamanlar adına plan yapmak biraz kul olarak haddi aşmak olur o nedenle plansızca yürürüz aynı yolu çünkü biz plan yaparsak biliriz ki o planı bozacak bir güç vardır ki zaten planı bozar o güç...
Sonra bir bakarız ki yıllar öncesinde olduğu gibi aynı yolu yürüdüğümüz insanlarla yine yeni bir kavşağa geliriz...Ve yeniden ayrılır yollarımız ...Tek bilinen gerçekse hep en değerlimiz olarak kalırlar sol yanımızda ...Belki günün birinde yeniden "merhaba "deriz birbirimize bir dost sıcaklığında ..
Her şey hükmünü kaybediyor anlıyacağınız günü geldiğinde biz sadece bize yazılan kaderin ki bir benzetme yapacak olursak büyük bir puzzle’in parçalarıyız aslında eksik olan ne varsa hayatımızda bizler onu tamamlamaya muktedir değiliz o puzzle parçalarını bizi yaratan güç tamamlıyor ama istediği gibi...Yani O istemedikçe kimse kimsenin hayatında kalıcı olamıyor,O istemedikçe kimse kimsenin hayatından gidemiyor ...Ve yine O istemedikçe kimse hayatımızda can,canan,dost ,arkadaş ...olarak yerini alamıyor ya da gidemiyor işte...Seçim yapmak bizim lüksümüz değil anlayacağınız...
O nedenle şu kısacık hayat diliminde önemli olan şey akıllarımızda ve kalplerimizde nasıl yer edindikleri...işte bu bizim elimizde...Yani bir insanın aklında kalbinde iyi güzel hatıralar bırakmak ve güzel anılmak...
Ben kendi adıma misafir olduğum hayatlarda güzel bir anı bıraktığımdan eminim...Bu da yüzüme kocaman bir tebessüm kondurmak için yeterli ...
Peki ya siz...?
YORUMLAR
“Nedense herkes yanılmamak için doğru insan bulmak ister. Doğru insan olmak için uğraşan yok.”
“Sence de, bir insanın sevdiği insana verebileceği en güzel hediye dürüstlüğü değil midir?”
“Evet, baba…” demiştim.
“En güzel insan kimdir? Diye bana sorsalar; güven veren insandır, derim. Oğlum bilesin ki, dürüstlük pahalı bir mülktür, o da ucuz insanlarda bulunmaz. Kulağını iyi aç ve söylediklerimi kulağına az. Dürüstlük sana fazla arkadaş kazandırmaz, ama her zaman iyi arkadaşlar
(Feleğin Çemberinde - adlı romanımdan)
hasko46 tarafından 28.6.2022 19:58:41 zamanında düzenlenmiştir.
zeynephalebabus26
Genelde iyi iz bırakanlar değil kötü iz bırakanlar anımsanır ama ne güzel anlatmışsınız hayat tesadüflerle dolu. Bazen de ortak paydalarda ortak acılar veya mutluluklar yaşadığımız insanlar karşımıza çıkıyor. Birbirini yıllar, yollar öncesinden tanıyor gibi bir sohbete başlıyor ve muhteşem bir dostluk gerçekleştiriyoruz . Kim bilir bugün yanımızdan geçen kaç kişi ile bi yerlerden bağlantılıyız. Bazısı ile tanışıyor bazısını es geçiyoruz. Bu sebeple küçücük bir tebessümü eksik etmemeliyiz çevremizdekilerden ve kendimizden .
Beğenilerimi bırakıyorum
Sevgiler