- 274 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
Dikkat Edin Kişi Vaktiyle Bildiğiniz Kişi Olmayabilir Farklı Bir Kişiliğe Evrilmiş Olabilir
Kişi şahsınızda olumlu ya da olumsuz iz bırakabilir. İyi veya kötü izlenim uyandırabilir. Bu yönüyle sizde ona karşı bir kanaat gelişebilir. İlerleyen süreçte hep aynı muhitte ve temastaysanız sorun yoktur izler gözlersiniz ancak ayrılmış ve hiç karşılaşmamışsanız bıraktığınız kişi bıraktığınız yerde değildir. Mutlak değişikliğe uğramıştır. Metamorfoz geçirmiştir, başkalaşıma uğramıştır. Kimi şeyden uzaklaşmış kimi şeye yakınlaşmıştır. Ölçüsü ve değerleri değişmiştir kişiliğinde dalgalanmalar oluşmuştur.
...
İnsan hiç bulunduğu yerde kalmaz. Gün gün değişime uğrar. Yaş aldıkça farklılaşır. Bu müspet yönlü de olabilir menfi yönlü de. İyiliğe de evrilebilir kötülüğe de ancak insan daha az iyiliğe, daha fazla kötülüğe eğilimlidir.
...
Zihninizde iyi olarak kalan insan yıllar sonra karşınıza tam aksi yönde çıkabilir. Bazen bunun tersi de olabilir. Kendisini olduğu gibi muhafaza eden ise hemen hemen hiç olmayabilir olsa da ancak parmakla gösterilebilir.
...
Kişi yakınınız olabilir, kardeşiniz arkadaşınız olabilir veya uzaktan tanıdığınız biri olabilir. Bakınız değerlendiriniz, kişinin aynı kişi olmadığını görünüz.
...
Bu meseleyi değişimi ve dönüşümü vurgulayan asla aynısı gibi olmayan, olduğundan mutlak farklı olan köprünün altından ne sular akmıştır pekiştirmesi yapan söz misali olarak düşününüz.
Kemal SEYFİ
28.06.2022