- 221 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Akl'etmek farkediştir 55
Mehmet efendi:sor bir gül solmadan ne için ölür..
Yunus efendi:gözlerime bak bir iki mısra diz en azından.
Mehmet efendi:gönlü ermiş olanın sözü de er kalır.
Akif efendi:sözden geçen ne varsa uzat ey efendi
Mehmet efendi:bir gül yaşarınca kendine gül gezdirir.
Akif efendi:sora sora bağdat bulunur
Efendiler gözüm bozuldu ne edeyim size ne vereyim
Mehmet efendi:kurcalama fazla bir gün gelir anlarsın,sureti düşmüşken kendini ney’e benzetiyorum.bir yol bul da yoluna bak.dişim sarı diyebiliyor muyum.
Sana şifremi söyliyeyim ona davet et,bir sürü halinde halayın başında düşün.
Kendini ne zannediyorsun be adam keklik mi kunduz mu..
Akif efendi:har oldum hawar ölümden öte yaşamda yaşayanlar gibi miyim?
Yunus efendi:ölüme kucak bağlayanlar hayatta nasıldır?
Mehmet efendi:bir düşün altında milyonlarca kez sevilmek isteyenler var.sen öte dünyayı yazıyor yaşatıyorsun,senin için ne amadeyken elinde buluyorsun ,çok acayip degil mi?
Kendini en saf mizanda görmek istiyorsan ara bul ki öksüzlerime yazık yazdıklarım..
Akif efendi:bir elim yağlıyken bir elim yağda olsa ben ölüm çizgisini görmem ki
Mehmet efendi:bir elin nesi var ikinci elini çek oradan..
Yunus efendi:pek de ötede değilsiniz ki yetişeceğim gün gelecekten
Sanki bu toprakların dilinden ötede bir lisan mı var.
Mehmet efendi:sen sevgiyi başlık parasıyla görmedin,sen yığınık halde buğdayı ineklerle çifteleriyle sürmeyi de görmedin be evladım.
Son duanı et bana sana yüklediğim nedir ki bana bakıp aciz görüyorsun sen de elbet bir gün ölmeyecek misin
...
Gezgin imgeler..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.