- 179 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
Kur'anı eğip bükenler var.Kimyasını bozanlar...
Kur’anı eğip bükenler var.Kimyasını bozanlar...
Her şey esmanın suduruyla oluştu.."Ol"denildi ve oldu...Fiziki kimyası dört elementtir fiziki bedenin der ve Fiziki beden Nur sıfatından sudur etti "dedi Kur’an ...Baki bir sıfattan Bakilik sudur eder...ama yaratılan yani "OL"emriyle olan her çokluk ...Bu çokluğa Baki deme çünkü Yaşanmışlıklar ve hikayeleri Baki olmadığını Bakinin memuru olduğunu haykırdı hz Ademden yani ilk yaratılandan beri...ekmelden ekmel bakiden baki yokluktan yokluk hiçlik memurluk gölge...ayna sudur eder...Var edilen ayna olsun İstedi var eden ...de.kimyacılar Fizkçiler matematikçiler o ilmler var etmedilervar edileni buldular yazılanı buldular...yazılımını okudular var edilenin...ama Kur’an manevi alemin kimyasının esma olduğunu en gür şekilde haykırıyor...her şeyin özü kimyası esmadır ve fiziki elbise ise sadece Nur sıfatının sudurudur dedi...Yunus Emer "Ölen hayvandır canlar yani aşıklar yani aşk yani esma ölesi değil dedi...Mezardakilere selam ver duyarlar denildi hadis-i şeriflerde ise...
Kur’anı eğip bükenler var.Kimyasını bozanlar...
İşte ayet..."Şüphesiz ki onlardan (kitap ehlinden) bir grup, (okuduklarını) kitaptan sanasınız diye Kitab’ı (Tevrat’ı okurken) dillerini eğip bükerler. (Oysa) o (okudukları), Kitaptan (Tevrat’tan) değildir. (Söyledikleri) Allah katından olmadığı hâlde "O, Allah katındandır." derler. Allah hakkında bilerek yalan söylerler."(Al-i İmran/78)
Kur’anı eğip bükenler var.Kimyasını bozanlar...
İnsanın nasıl bedeni ve manevi vücudu varsa Kur’anın da var..."Kur’an Arabça indirildi"...bozma...
Ve evet...Kur’anın da var edilenin de esmanın sudurunun işi olduğu kesindir...yani Esmayı kovma Kur’andan ..Aklı kovma Aklı yaratan Allah değil mi...vicdanı kovma...Fıtrat aynasını ölçü kıl Kur’anın fıtratını çözmede...
Yaşanmışlıkları eğip bükenler var.Kimyasını bozanlar...
Hadi be mürşit mi depremi durdurmuş...diyenler var ama teknolojinin insana sunduğunu VEHHAB sıfatı evliyasına verir...Dua ederse o evliyası...Nükler silah verir mi...verir...yani o etkide bir güç verir...değilse VEHHAB olması abes olur...Kur’anı peygamberine verdi...
Yaşamı eğip bükenler var.Kimyasını bozanlar...hileliler var...
İlk var edilen Ademdir yani efendimizin ruhu...ta o andan itibaren yani zaman yaratıldı Adem ile ilk yaratılan ile zamanın varlığı anlaşıldı çünkü Baki vardı zaman anlaşılmaz gizli hazinedir zaman da...ne hikayeler ne yaşanmışlıklar var Zamanın yazılımında...Baki yok etmişti zamanı Bakilik zamanın zıddıdır...zıtların yok olduğu hazine ne mi Allah...Bakidir Allah ve zamanı yok eder..."Allahta yok ol"zaten aslın o ...kaynağın o...Bir şey kaybetmezsin...hiçim ...de yani...
Yalanı doğruya yamayanlar var...yamakçılar var yani ama yalan doğruda yok olur karanlık güneşte yok olur..."Allahta yok ol"esmaya sığındığımız ölçüde yok oluruz...Kesret yok o olur o Tek...esması sudur eder...İzhar olur..."Lambaya püf"de batın olur...hem zahir hem batın o...ve zahir de batın da ondan ..Nükler silah yoktu evliyalarda vardı o güç...ahir zamanda teknoloji ile var olduğu anlaşıldı...ama evliyasında vardı zaten ...ama batındı...zaman vardı zaten ama gizliydi...İlk yaratılanla zahir oldu...
Evet...Kur’anı eğip bükenler var.Kimyasını bozanlar...yalnız Kur’anla mı bu kavga ...her var edileni...işte atomu patlattılar...çinleri asker ederler Kur’anla kavga ile...sihirlenmiş gibi Mürşidlere müşrik dersin yani güneşe karanlık dersin ...vay yarasa ...
İzin var buna şeytan dua etti ..dua red olunmaz hikmetliyse...verildi ve hz Ademi yendi...o güçle "cennetten çıkmasına yol açtı...nükler silahlarla...yani nükler silahların korkusuyla...en azından müslümanlığımızı gizler olduk işte...
Kur’anı eğip bükenler var.Kimyasını bozanlar...elbisesini yırtan köpekler var...Köpeğe de izin var ...değilse imtihan sahnesi renksizleşirdi...eksiğe de kemele de görev var...Hakim sıfatı görev verir...çamaşır makinesinin görevi belli fıtratı da fıtratını oku görevi sır olmaktan çıkar...sır hem var hem yok...cennet sana gizli bana az -çok zahir...esma sudur edeceğini bildiğin ölçüde kehanet fal ile iddia edilenleri izhar haliyle görürsün kahine falcıya gizli olan sana zahir olur..."sebeb-sonuç "ilişkisi var çünkü...yemek yersen karnın doyar...hz Meryem yemek mi yedi...evliyasına Vehhab sıfatıyla görülmez rızıklar verir...Ateş hz İbrahimi yakmadı yani anla ateşin kimyasını teknoloji değiştirecek evliyada örneği yaşanmış çünkü evliyaya verilen izin teknolojiyye verilmez mi ilim esmadır...esmanın meyvesidir...evliyadır ilim Yaratma sıfatının işi olan insan evliya oluyor da ilim olmuyor mu...Alim sıfatının sudurudur ilim...meyvesi nuru...Esmanın nuru var...Allah haktır..."ene-l hak "diyeni zor idam edersin..."Adam haklıysa" sahte peygamber "unutuldu...unutulmazlar defterinde ama Hallacı mansur...
Evet esma gizli değil...Esmanın nuru var...ürünü var annenin anneliği gizli değil...kime gizli araştırmayana ...uzmanlaşmayana...Kur’an uzmanı ol...sahtekarları eğip büzenleri Kimya bozucuları anlarsın...bozguncu gizleyemez kendini"yalancının mumu yatsıya kadar"bu varlık kurallı...yani kimyası var...özü var sadece şekil değil bu varlık..."Kendini bilen rabbini bilir"araştırıcı olan bilir...kendini araştır ...kendini oku...bir meni zerresiydim ...diye başla...sırlar zahir olur...Araştırmak katarak ameliyatı olmaktır...de...
Kur’anı eğip bükenler vah size...Kimyasını bozanlar...vah size...aynan tozlu ise tevbe et beş vakit namaz aynayı silmektir...Trafiğe çıkmadan aynayı sil...emek sır çözücüdür...emeksiz yemek olmaz...her şeyin bir bedeli var...
Yokuşları çıktık inişi nasip edene şükür...de.Her konuda bunu de...hz Ademden beri"Biz bozucu değiliz dedi Kur’anı eğip bükenler
işte ayet..."Kendilerine: "Yeryüzünde fesat çıkarmayın" denildiğinde (tam bir pişkinlikle): "Biz sadece (halkın ahlâkını ve toplum nizamını düzeltip iyileştirmek isteyen) ıslah edicileriz" demekte (ve fesatlıklarına ıslah kılıfı geçirilmekte)dir." Evet...işte maskeliler...hz Ali halifelikten fetva ile indirildi AbdulHamid de...Arablar güya şeriatle idare ediliyorlar "şeri cebe at" diye anlamış olmalılar şeri ati e...bir cebçiden de bu beklenir...şeriat secdelilerde şeriattir...sadece...Horoza inci verme darı ver boynuna mı taksın inciyi...
Yaşanmışlıkları eğip bükenler var.
Kur’anı eğip bükenler var...Görevleri eğip bükmek onlar şeriat getirseler eğip bükerler şeriati...Allah için ve ekmel aşk için ekmel ışık için bir gayretleri olmaz...
Kaç kaç ezilirsin sömürü otobüsü kördür kaç...Kaç... Yaşanmışlıkları eğip bükenler var...süte su katanlar var...zehir katanlar bile...
Evet...Batılılar geldiklerinde ellerinde incil, bizim elimizde topraklarımız vardı. Bize gözlerimizi kapayarak dua etmeyi öğrettiler. Gözümüzü açtığımızda, bizim elimizde incil, onların elinde topraklarımız vardı.” dedi...Kenya Kurucu Devlet Başkanı Jomo Kenyatta...ve ...ve...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.