- 285 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
BELHÜMADELLİK
Bir zaman Fadime şahinler vardı. Müslim gündüzler, Aczimdendiler Türkiye’deki bazı İslami kesimleri Zan altında koymak için üretilmiş senaryolar vardı. Biz onları unutmadık. Ve sonrasında 28 Şubat kararları geldi. Daha sonrası da var. Ne kadar yazsak bitecek değil. Yeni senaryolar yazılıyor. Benim garip inanan insanımda camiden çıkarken yanındakine soğan ve domatesin pahalılığından yakınıyor. Ey garip inananım merak etme Allah yarattığının rızkını da yaratmıştır.
Aklıma gelmişken şunu da yazayım küfür ile İslam’ın bir savaşı var. Bu hiç bitmedi bitmeyecek. Küfür her Zaman küfrünü işleyecek. Senin duygularını da sömürecek. Onun için senin zayıf yanını gözetiyor, kaşıyorlar. Uyanık ol. Soğanla patatesle uğraşma: Eli uzun olan dış mihrakların içeriden satın aldıkları güruhun yaptıklarına bak da kendini toparla. Geçmişte yazılıp oynanan senaryoların yenileri yazılıp oynanıyor görmüyor musun? Şunu unutma dinini kaybeden, dilini kaybeder, dilini kaybeden kimliğini ve kültürünü kaybeder.
Bebek sahilinde iki hayasızın ulu orta sergiledikleri rezalet Türkiye’nin bir numaralı gündemine bomba gibi düşmedi mi? Bir düşünsene bunu hangi insan evladı yapabilir. Söyleyeyim Ancak yüklü paralarla kendini satanlar yapabilir. Devlet kapatılan kuyularda gaz petrol buluyor kuduruyorlar, Devlet PKK’yı bitiriyor kuduruyorlar, Suriye’ye operasyona hazırlanıyor kuduruyorlar. Ya sen neden birlikten yana durmuyorsun. Oynanan oyunları görüyorsun da neden tavrını vatanından, kültüründen, öz benliğinden, dininden yana yer almıyorsun. Bu iki kişinin mutlaka arkasında dediğimiz mihraklar var. Devlet bunları mutlaka Çıkaracaktır.
Adalet mekanizmamız bunun peşini bırakmayacaktır. Simit çalana uzun bir ceza verilebiliyorsa Ortalıkta zina yapana da en azından simit çalan çocuklara verilen ceza kadar ceza verilecektir. Bunların işlediği suç yıllarca iyileşmeyen yara gibi sızlayıp duracak, bu rezilliğin bir azmettiricisi var. Evet var! Bunları bulmak ortaya çıkarmak adaletin işi. Bence bu iki belhüm adellik şirretlerin banka hareketleri, telefon hareketleri, konum bilgileri, irtibatlı telefonları incelenir de işin iç yüzü aydınlatılır. İddia ediyorum. Bir suç makinası çıkacaktır. Her şeyden önce birisi videoya alıyor. Tamamda videoya alınan neden rahatsız olmuyor. Bu videoyu alan kişi ve diğerleri beraber bir senaryo yazdılar oynadılar. Orada bir kalabalık var ve hiç birisi müdahale etmiyor. Buda mı tesadüf. Haydi bunlara tesadüf diyelim. Bu belhümadel üyelerinin Suriyeli olduğunu söylemeleri de mi? tesadüf. Tesadüf olmadığı yedi göbek Türkiye’de oldukları açıklandı. Baktılar tutmadı. Pakistanlı yalanı piyasaya sürüldü. Meğerse oda yalanmış.
Belhüm adellik zatı muhterem Koyu bir partiye mensupmuş. O partiden bir kişi bundan rahatsız olup da hayır bizimle irtibatı yok diyemedi. Bir Suriyeliyi satın aldılar ona aynı şeyi yaptırdılar. Esen yurtta birini bank a çırılçıplak yatırdılar. Bir başka kadın Anadan doğma çocuğu ile sokakta yürüyor. Bunların hiçbiri tesadüf değil. Bazılarına çarşaf giydirip konuşturuyorlar. Bazılarını anadan doğma soyup konuşturuyorlar. Sen hala patates soğan sayıklıyorsun.
‘’Ey Türk titre ve kendine gel’’ artık. Eğer başkalarının boyunduruğundan kurtulacaksak işte zaman bu zaman. Demem o ki bu türden operasyonlar artarak devam edecek. ‘Ülke ne hale geldi’ dedirtecekler. Toplumu yılgınlığa sürükleyecekler. Sonra günün birinde ’Suriyeli’ bir ’eleman’ bulup sürecekler sahneye. Tüm ülkeyi derinden sarsacak bir operasyon çektirtecekler. Ardından da çıkıp ’biz demiştik, uyarmıştık’ diyecekler. Meşhur bir söylem vardı ‘’Bir gece ansızın gelebiliriz bence bütün yaşananlar bu cümlenin altında yatıyor.
1- Otuz km’ lik koridor açılacak ABD 30 km ‘nin gerisine çekilecek
2_PKK yerleştiği yerleri silahlarını da bırakarak kaçacak
3- Koridora Ülkemizden bir milyona yakın mülteci boşalan yerlere geri dönecek
Ve bu mutlaka yapılması gereken bir hareket. Bir gece ansızın gidilmezse, bu operasyon yapılmazsa ya da yapılamazsa bu çığırtkanların hepsinin yaptıkları işe yaramış olacak. Suriye’ye odaklanmamız dağıtılmak isteniyor. oyuna gelmeyelim. Bu hareket yapılmalı PKK dağıtılmalı bir daha doğmayacak şekilde zürriyetleri kesilmeli Vesselam. ________________AR_________________
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.