- 375 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
SON İMPARATOR
Son imparatoru oynamak riskli riskli olduğu kadarda ödülü çok büyük bir oyundur.
Son imparatoru oynamak için en dişli rakiplerini ekarte ederek finale ulaşıp finaldede son rakibi yere sermiş olman şart.
Daha sonra dünya kapıları açılır ve koltuğa uzanırsın çünkü dünyalık rakip bağıra çağıra sahneyi gelecek olana hazırlamaktadır.
Oda bilir gelenin son imparator olduğunu.
Son imparator yeni bir dönem açar ve bu dalga dalga tüm dünyaya yayılır ve her ülke bundan bir biçimde etkilenir.
Yani ya bin yıllık bir dönem kapanıyordur yada bin yıllık bir dönem açılıyordur.
İşte son imparator bu kapıları açan biri olacaktır.
Son imparator robotlar sistemini kesin tanıyor olmalı çünkü robotlar aleminde olup bitenleri anlamayan biri bu rolü oynayamaz.
Bir olayda hemfikir olmakta yarar var,rakibi yada postuna oturacağı kişi her kim olursa olsun son imparator dünyada rakipsizdir çünkü o daha gelmeden zaten kendine rakip olacakları safdışı bırakandan sonra çıktı yola.
Son imparator işi şansa bırakmaz, çaldım işte kaşığıma ne gelirse diyemez derse zaten bu role talip olmazdı.
Bunların ötesinde daha farklı şeyler olacak ve görüp duymadıklarımızı yaşayacağız.
Ucu bize dokunup acı vermiş olsa bile ne mutlu bugünleri gözlerimizle görüp yaşadık diyecek yaşayanlar.
Bu dönem bir programla açılır ve herkes açamaz bu programı.
Son imparator kendinden önce gelenlerin programlarının toplamından daha büyük bir programla gelendir ve bu programın uygulanmasını durdurmak olanaksızdır.
Bu adamlar yola çıktığında kim olursan ol karşı koyamazsın,koymaya kalkıştığında siler süpürürler.
Son imparator dünyaya bir melek kıyafetinde değilde insan bedeninde gelecekti ve oda insanlar arasından çıkacaktı.
Çünkü gökleri yararak dünyaya inecek bir kanatlı dev bile olsa kimse buna inanmayacaktı.
Yani dağları deviren biri dahi kimseyi inandıramayacaktı.
İşte bundan dolayı öz mekanda asıl gücü elinde tutan fakat insanlar arasında yaşayan bir olmalıydı.
Yani biz o imparatoru görüyoruz,tanıyoruz,içimizden çıkarıyoruz fakat asıl gücü hakkında bilgi sahibi değiliz.
İşte son imparator bunlardan biridir ve elinde getirdiği bir programla bir yerden çıkacaktı ortaya.
Dönem kapılarını son imparatora açmıştır bizede izlemek düşer.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.