- 290 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
Akl'etmek farkediştir 53
Kahraman bir ölüyü metruk bir binada
Avluya çağırarak
Mehmet efendi:bir sürgünüm ki hiç sormayın,bir elçi gönderseniz iyi olur.balık sırtı güneşi izlemek nasıl duygu..
Akif efendi:çok çocuğum var gezindirme ayak altında benim senden ricamdır öp yanağından
Mehmet efendi:senli benli muhabbete var mısınız.hergün aynı gülü suluyorum.
Hergün aynı bülbülü yokluyorum.
Yunus efendi:biz de kalın bu gece metrukta ne işiniz var.beraber hoş sohbetimiz olur..
Mehmet efendi:biz yerimizdeyiz seni aradığım yerdeyim soluklandığın yerin sahibi de benim.sakladığın şurubu da unutmadım.yol al kardeşim beni sabunla karıştırma .
Akif efendi:gücüne göre hareket edin,gönlüne göre değil,zorlandığın yerde pot var kır güçlü kalan güçlüdür belli eder kendini..
Mehmet efendi:buralar kırıntı ile dolmuş silbas etsin biri
Ya da örtbas edin hatalarımızı
Yunus efendi:zarara düştüğümde sokulduğum yanık türkülerle büyüdüm ben,Mehmet efendi teneke çaldığın günleri hatırlıyor musun..
Ben o zaman senin geceleyin bize iki defa çağırarak Ahmet Ahmet kalkın sahura sesleriyle büyüdüm ..
Mehmet efendi:sen yerimdar dersen ben tuvalete kaçarım ,sen elim var dersen ben yüreğe kaçarım,sen karım var dersen ben sana koşarım,sen Can dersen ben canan olurum sana.
Akif efendi:soluklanma gerçekten de bir gülsün sen,sana nasıl aşık olduğumu bilmiyorum,aşk tek kişilik midir?
Mehmet efendi:ben mum atarken sen çorba dolduruyordum,enseflen kınarım
Yunus efendi:sen altınsın biliyorum ama yaşamını hor görme bu kadar.
Her altının bir sarrafı vardır .
Mehmet efendi:ben sana sadık kalmam mı.bir insan iki ahlak üç kemalete yürüyüş Allah’ın yanında mevcut hatırı sayılır şeyler...
Yunus efendi:başka başka ne önemseniyor?
Mehmet efendi:gül 🌹🌹 ağarınca dem demden çıkar sen en iyisi güle aşık ol gül güzeldir.denize giden avlanır...
Gezgin imgeler...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.