- 483 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Benim Belalı Kedim
Midemin bulantısıyla uyandım, bulantının üç gündür sağlıksız beslenmemle ilgili olduğunnda farkındayım, havanın soğuk olmasına rağmen teras kapısını iki parmak kadar açtım, serin hava iyi geldi, araladığımyerden ay ışığının gündüz gibi aydınlattığı terası ve çiçeklerimi izlemeye başladım...bulantım şiddetini azaltmıştı...işte tam o sırada terastan güm diye bir ses geldi...rüzgar bir şey düşürdü diye düşündüm ama; rüzgarda yoktu...sonra başka bir takır tukur sesi geldi...kalkıp kapıyı açıp her tarafın baktım, hiç bir şey göremedim...uykum iyice kaçmıştı artık... labtoptan bir kış kampı açıp izleme başladım, işte tam izlerken cam kapının önünden bir şey geçer gibi oldu...bana öyle gelmiştir dedim ama gerçekten de korkmaya başladım ama kış kampınıda izlemeye devam ettim...sonra kapının iki parmak açık yerinden iki gözün bana baktığını gördüm...bu gözler kedimiz şirinin gözleriydi...ama gecenin saat üçünde onun terasta olması imkansızdı hele de böylesine soğuk bir havada..zaten terasada biz ordayken çıkabiliyor ancak..onun güvenliği açısından...neyse ben bildiğim duaları okurken kapıyı açtım , neme lazım üç harflilerden mi acaba diye düşünmeden edemedim... poposunu sallaya sallaya önümden geçti merdivenlere gitti tıp tıp sesleriyle aşağıya indi...bende arkasından indim...mama kasesinin önünde yemek yiyordu..bana bir baktı ki ödümü patlattı..koşarak yukarıya çıktım...
Yani kısaca evinizde kedi varsa her şey olabilir...çünkü çok yaramazlar...hele de teresa ne zaman çıktığı nasıl çıktığı hala muamma...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.