- 233 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
MAZLUMLARIN ÜMİDİ TÜRKİYEDE
Dünyada enteresan şeyler oluyor. Dünya’yı yöneten aktörler. Kendilerine alan açmaya, itibar prestiji oluşturmaya hız verdiler. Bu aktörlerin aysberg gibi su üzerinde olanı var. Birde bu etkili güçlerin su altındaki daha büyük kütlesi olan İngilizler ve yüz yıllık planları var.
Türkiye siyasi itibar kazanınca birde cesurca bu güçlerin gözlerine baka baka bazı gerçekleri haykırması, bu güçlerin pozisyon almalarını düşündürmeye ve bazı adımlar atmaya zorladı. Irak’ın kuzeyinde yürütülen operasyonlar ve PKK/YPG’li teröristleri Menbiç ve Tel Rıfat gibi bölgelerden atmayı planladığı askeri operasyonu ile hem güvenli bölge genişleyecek hem örgüt cezalandırılacak hem de gönderilmesi düşünülen 1 milyon Suriyeli için alan açılacaktı.
Aradan bir ay geçti ve henüz bir operasyon başlamadı. Âmâ gel görk bunu duyan ABD hemen Yunanistan sorununu oluşturup önümüze koydu. Yunan Başbakanı ABD senatosunda konuşup Türkiye’yi şikâyet etti onlarda hemen karar aldılar. Adalarda üstler kurma ve silahlandırma işlerine hız verdiler. Türkiye, adaların silahlandırılmasına şiddetle karşı çıktı ve lozanı hatırlattı. Maksat zaten Türkiye’nin kuzey Suriye’ye yapacağı operasyonu engellemek ve gündemi değiştirmekti başarılıda oldular gibi. En azından şimdi öyle görünüyor.
Artık Suriye operasyonunu değil, Yunanistan’ın Türkiye’yi tahrik eden eylem ve söylemlerini konuşuyoruz. İstenen tam da buydu ve bu ilk kez olmuyor. Türk ordusu ne zaman Suriye için hazırlık yapsa Yunanistan devreye giriyor/sokuluyor ve dikkatler birden Yunanistan’a dönüyor. Daha önceki operasyonlarda da böyle olmuştu. Yunanistan hep böyle bir kukla olarak kullanılıyor. Amerika’nın arkasına saklanarak Türkiye’ye meydan okumaktan haz alıyordur. Fakat Amerika’nın kendi dostlarını savunduğu pek vaki değildir. ABD baktı ki olmuyor, bırakır gider. Giderken de senin bütün varlığını alır gider. Afganistan’da öyle yapmadı mı, Irak’ta öyle yapmadı mı, Libya’da öyle yapmadı mı? Şimdi ağzınızın suyu aka aka kurduğunuz ABD üstleri zaman gelir size en büyük tehdit olur. ABD kendi çıkarları için herkesle iş birliği yapabilen bir ülke.
Vekil gruplara ve ülkelere fedailikleri karşılığında maddi ve silah yardımında bulunur. Eğer hasmını alt edebilirse iş birliği devam eder. Yenemezlerse bu sefer de hasım ile iş birliğine gider ve kullandığı aparatları yüzüstü bırakır. Vietnam’da desteklediği gruplar, Amerikan yanlısı Afganlar ve şu sıralar Ukrayna birer ibret olmalı. ABD hep vekalet kullanır. PKK ya vekalet verdi.YPK vekalet verdi Sonları görününce korkuya düşüp vekaleti Yunanistan’a vermeye çalışıyor. Bir zamanla fetöye vekalet vermişti hala devam ediyor ama rezil rüsva oldular. PKK ve Fetö Türkiye’yi böleceklerdi olmadı. Dünyanın gözü şimdi Yunanistan Türkiye sorununa dikildi.
Mazlum devletler bundan hep endişeleniyorlar. Zira bir tek Türkiye var onarın sesi olan onlara destek çıkan onları gözü kulağı olan. Bir gün gün önce İngiliz yetkilini üçüncü dünya savaşını diline dolaması her ne kadar korkutsa da herkes hazırlıklı olmak istiyor ve Türkiye ege denizi üzerinde ekonomik bölge oluşturma çabası da onları epeyce korkuttu galiba. Bence Yunanistan fetö ve pkk, ypk akıllanıp özür dileyip devlete tabi olsalar daha iyi ederler galiba.
Dünya savaşı dillenmeye başlayınca mazlum ülkeler gözünü Türkiye’ye diktiler bütün dualarıyla bizim yanımızda yer alıyorlar. Mazlum ülkelerin bu ümitlerini boşa çıkarmamak gerekir.
_______________________AR_____________________________
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.