- 199 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Akl'etmek farkediştir 52
Avluya çekerek ,mavi bulutlar diyarında ölü uykusunda bakarak;
Mehmet efendi:avluya çektiğin üstlük ne güzeldir,bir de kendine baktığında içinde görebiliyor musun?
Yunus efendi:ben altın mıyım kalbim sarraf mı Mehmet efendi.
Nazif efendi:Mehmet efendi iyi dinle ben bir iğnemi kaybetmişim de bir sağıma bakarım yok bir soluma bakarım yok.
Mehmet efendi:sağında bir el var bak cennetin kokusunu unutursun,soluna bak cehenneme hasret yaşarsın.
Yunus efendi:bir gün elinde güvercin besleyen bir insan buluta uçakla çıkarken güvercini kaybetmiş.güvercin kardeş güvercin kardeş diye diye seslenmiş.
En son yemini dağıtında almış rızkını utanarak eline gelmiş..
Mehmet efendi:git be sobelenmişsin bir kağıda yaz sonra oku böyle öykümü olur.
Bir elini aç Allah’a sonra gör gör/necini
Yunus efendi:kader birliği ruhumda iz bırakmışsın.
Mehmet efendi:aşkta yanmak için yanmamak gerekir
Nazif efendi:bir yere gideceğim gül gibi gül iste vereyim gülistanım var gülistanım var ..
Yunus efendi:aşk tek güneşte aşık olanları bulundurur.
Mehmet efendi:bizim altın bozuldu mu altın kaybetmek için bizi aramalısın.
Yunus efendi:aşk altını ıslatmış mama istiyor efendiler..
Nazif efendi:bizim sırrımızı bulan öküzler benim sırrım senin sırrın olsun.
Mehmet efendi:istersen o da olsun nasıl tanışacaz.birbirimizi nasıl tanıyacağız.
Nazif efendi:gözüken bir yol var ,uzun uzadıya düşünelim,bir elden eldiven geldik eldivenden mendil uzatıyorlar.
Bu şehir ölü uyanınca kötü oluyor..
Gezgin imgeler..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.