- 512 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Haine bak yılana sarıl akrebe sokul…
Türk ordusuna suikast iddeasıyla kumpas kurmuş bir kuduruğun, Türkiye bağısaklarını temizliyor pişmiş kelleliğiyle peygamber ocağı bir orduya iftira atan müstevinin terörist elebaşı için mübarek insan ona iftira atarsanız Allah sizi helak eder diye salya sümük ağlayan iblis müridinin yaptıkları yanına kar kalınca iktidara majesteleri aşağılamasıyla saldırdı.
Bana arkadaşını söyle sana kim olduğunu söyleyeyim deyimi durumu çok iyi anlatıyor. “ Gelde bitsin bu hasretlik” den “Ne istediniz de yapmadık” dostluğunun “firavun iblis “ ilişkisine dönüşmesi ruhunu şeytana satmış “faust” a dönüşmesini milletçe gördük görüyoruz. Demokrasi vakfı görünüşü altında ruhunu şeytana satmışlarla satmaya hazır olanların iktidarın nereden geldiğini unutmuş olduklarını düşünmüyoruz. Biz bu iktidarın ruhunu şeytana satıp memleketin başına nasıl belalar açtığını unutmuş değiliz. Şimdi iblis müridlerinin iktidarı majesteleri diye aşağılamaya çalışması kibir değilse hainliğin dik alasıdır. Muhalefetin böyle bir faust ilişkisine girmiş olması gaflettir dalalettir ihanettir.
İktidar iktidarda kalmak için bu görüntüyü gece gündüz kullanabilir. Zira onlar şimdi gidiyor oysa iktidar o yoldan geçeli çok oldu. Şayet muhalefet iktidar olmak istemiyorsa terörist müsfetteleri ile iş tutmaya devam edebilir.
YORUMLAR
İktidar kendisini her fırsatta ısıran bu soysuz ahlaksız ve edepsiz utanmazın meydan okumalarına neden ses çıkarmaz? Neyin diyetini ödüyor? Muhalefet neden böyle bir hain alçağın söylediklerini referans alır? Unutmayın iblisin imanı riyakarlıktır.Peygamber ocağı orduya suikast iddeasıyla kumpas kuran bir hainin iman görüntüsü camide namaz kılmak için değil Hz Ali yi bıçaklamak içindir.