KISADAN HİSSE.
KISADAN HİSSE.
Baba, her akşam ağlayarak arkadaşını şikâyet eden oğluna. ’’Arkadaşın çok mu üzüyor seni? Diye sorar. Çocuk başını öne doğru sallayarak, evet, der. Oğluna, ’’Sana bir tavsiye, arkadaşın sana ne derse desin sen he, de geç ve de tebessüm ede, bir süre sonra sonucu kendi gözlerinle göreceksin’’, der.
Babasının ne demek istediğini pek anlamayan çocuk, ertesi gün heyecanla o arkadaşının yanına gider ve arkadaşı bir gün önce bıraktiği yerden sözlü tacizleriyle çocuğu rencide etmeye devam eder. Çocuk babasını dinleyip arkadaşına hiç cevap vermeden arkadaşını dinler ve de tebessümle arkadaşının yüzüne bakar. Bir süre daha söz tacizine devam eden arkadaşı baktı olacak gibi değil konuşmasını daha bir sertleştirir ve küfürün de dozunu giderek artırır, âmâ çocuk hiç istifini bozmadan arkadaşını dikkatle seyreder. Bir süre daha bağırıp küfür etmeye devam eden arkadaşı birden bire kendini yere atıp ağlamaya başlar. Akşam kapıda babasını bekleyen çocuk babasını görür görmez koşarak babasının boynuna sarılır: Baba, sonuç mükemmel oldu’’ der.
Kısadan hisse. Bazen susmak bir çizgidir, şu fani dünyada çok akıllı olmaya gerek yok. İyi geceler.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.