- 273 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
İyi aracı var kötü aracı var...Asi aracı var muti aracı var...yani.İyi arkadaş
İyi aracı var kötü aracı var...Asi aracı var muti aracı var...yani.İyi arkadaş
Aracının iyisi var kötüsü var...peygamberle Allah arsında cebrail vardı Müşriklerle Allah arasında putlar...Tagut...
Her arkadaş kötü değil her aracı da...Din esmayı ölçü edinmektir..Kur’an esmanın okumalarıdır...Allah adl sıfatlı adalete hadim ol der din.İlme hikmete rahmete secde et...secdeliyi aracı etmekle asiyi aracı etmek farklı der adl sıfatı...Adl sıfatının okumalarının cahili ilahiyatçılar putla mürşidi eşit görüyor...Mürşitler de put diyor...secdeliye put deme der adl sıfatı farkı gör der...esmaya asi o ilahiyatçıların akılları asi vicdanları asi fıtratları eksik Şeytanın fıtratı da hz Ademe kinliydi ...kovuldu...kov o ilahiyatçıları dinden ...kılavuzluktan ...
Nemrutla hz İbrahim farklı aracılığı da arkadaşlığı da kılavuzluğu da mürşidliği de farklı der Adl sıfatı...seçimini secdeliden yana yap ateşe bile atacaklarını bilsen de...Allah ve ilim teknoloji ateşe sınır koyar...yani esma...Allah esmadır...zatını bilmiyoruz...adl ve diğer isimlere isyan Allaha isyandır...asliğin ve secdenin manası bu...zatını bilmiyoruz çünkü Allahın zatına asilik de mutilik de mümkün değil çünkü...Kur’an kelamıdır esma okumalarıdır çünkü...Kur’ana ve peygambere secde Allaha secdedir...secdeliye secde...ölü gibi olmak mürşide Allaha secdedir...çünkü zatına secde mümkün değil asilik de...şeytan hz Ademe kinliydi...secdeliye kinliydi Allah kendine asilik saydı ve şeytan kovuldu...secdeliye muti ol der bu kıssa ...Kader Allahın sınır koyması Nemrudun ateşine de sınır koydu Allah.Hakim isminin etkinliği sınır koymak Biz İbrahimler ateşteyiz...
Evet... Biz İbrahimler ateşteyiz...
Teknoloji ilmi kimyasını değiştirince ateşin yakmaz olur ateş...alim Allahın ismidir yani Allaha yakınlık ilimledir...alimlikledir...zatıyla yakınlık zaten mümkün değil dedi Kur’an ...Şeytanın uzaklılaştırılması eksik ilme mahkumluğudur...mecazi anlamdan kurtulamayız Allahın zatını bilmediğimizden Kur’andaki her ifade mecazidir Allahla ilgiliyse...
Evet... Biz İbrahimler ateşteyiz...
Evet...İsrail topyekun savaşa girdi...Yunan niye girmesin...Arablar sonradan intikam gücüne erişebildi mi...elimizdeki silahları korumak canımızı korumaktan öncelikli...köprülerden de öncelikli ...
ABD nin nükleri varsa dostlarımızın da var...nato verimli olmazsa dostlarımız bize gel deyip duruyor...
Ateşi nötürleyecek savunma silahları yoksa hz İbrahim gibi Nemrudumuz bizi ateşe atar ve savaşa sokar savaştan zararsız çıkamayız ama hava savunmamız güçlüyse hz İbrahim gibi savaştan zararsız kurtuluruz...bu kıssa savunma silahı üret ...dedi yıllar yılı bize ama biz hatim satıcısı olduk...Kur’an yaşayıcısı olmadık...Hendek savaşı savunma gücünü koru emri verdi bize sünnet bu dedi ama biz sakalla yetindik...Kıl öncelikli sünnet olmaz sünnettir tabiki...Tebuk ruhudur öncelikli sünnet bize...ve hz İbrahimin ateşten kurtuluşu ...yani ilim kurtarır biz İbrahimleri...
Evet...Yunan adaları ABD ye lazımdı...savaşı kazandık ama adaları kazanamadık çünkü abd ile de savaş gerekti...adamlar yüz sene sonrasını da düşünmüşler...
Evet ABD şımart yunanı ama işe yaramaz adalar ve boğazlar...boğazında kalacak senin de...Akdeniz kadeniz olacak sana Karadeniz zaten kara...Rusya Ukraynaya saldırdığı gibi yunan adalarına da saldırır Akdenize inemezse...
Ve ey ABD...Yunan ister top yekün taarruz etsin...yok edemeyeceği ve 40 yıl yok edemeyeceği bir türk ordusu bulacak karşısında...
Evet...iyi komşu var kötü komşu var...Yunanla değil ABD ile konuşmalıyız yunan konusunu...adalar türkün olacağına ABD nin olsun dedi yunan...adalar ABD nin günümde zaten...
Evet...Doğu Akdeniz gazı ABD yi yunancı yaptı...
Evet...Düşmanımız batı ...pkk yı da yunanı da kullanıyor...
Düşman geçmişinden anlaşılır...1967 İsraile ABD vurulacak hedefleri belirledi ve ilk hamlede vurdu.Arabları bitirdi İsrail...Yunana da vurulacak yerleri verir...
Bor madeni için bizimle dost olacak ülkeler sırada...Nato ülkeleri dost olmazlarsa kendileri iyi bir müttefini kaybetmiş olacak...ve nato sadece ABD değil içinde dostluk ve paylaşım yapacağımız ülkeler var çünkü bor madenimiz etkin yeni dostluklar için...işte Rusya suriyede petrol için ypg yi destekledi...Petrol kimde ise her ülke onu korur Arabları ABD petrol parası uğruna koruyor işte...cep önemli...mide öncelikli bunlarda...zaten.
Evet..deneyi tevrübe ilmini dinden kovduk...Arab kafası hint kafası kılavuz oldu yıllar yılı bize...ama esma okumalarından başka kılavuz ve mürşid yok...hz Ademden beri cebrail esma okumalarını getirdi peygamberlere...vahiy öz olarak esma okumalarıdır...melekleşmişse akıl ...vicdan fırtrat cebrail gibi bu okumaları yapar ...Vehhab ve kerim ve latif olan Allah esma okumalarını cebraile yaptırdı ve hediye etti peygamberlere olay bu vahiyden kasıt bu olaydır...melekleşmişse aklı vicdanı tecrübeyi deneyi iştişareyi dinden kovma...din esma okumalarıdır çünkü...ayet hadis kıyas icma bu okumalarda cebrailimiz bize de..peygambere de...
Evet...Peygamberin varisidir evliyalar ilham alır deney ehli tecrübe ehli iştişare ehli...araştırıcılar da...Peygamber ölür ama cebrail ölmez yani esma okumaları ölmez...esma okumaları tecrübe deney devam eder iştişare de...araştırıcılık ve uzmanlık da...ama günümde mezheb papağanlığından ileri gitmedi araştırmacılık...mezheb esma okumalarında bir kılavuzdur..."asrın idrakine söylet Kur’anı" boz Kur’anı demek değil bu...Kur’an da nesh olmayan esmadır çekirdek esmadır...Hakim sıfatıyla kavga ediyor fetvalar hala nesheden yok ...hatta eksi faize haram dedi hocalar...devlet işlerinden kovalım bu eksik fıtratlıları...Hint kafalı Arab kafalıları...esmanın her şartlarda önceledikleri var...çünkü...çölde abdest alma suyu iç...yani nesh et abdest ayetini teyemmümü seç ehve-i hayrı seç veya even-i şerri seç...nesh etmezsen önceliklerini seçemezsin...asrın yani şartların etkinliğinde konuştur Kur’anı Hendek savaşı tarihseldir ama ruhu kıyamete kadar yaşar...peygamberin sünnetlerinin ruhunu gör asrın şartlarında da dirilt asrı saadet ruhunu yani asrın idrakine söylet kur’anı da sünneti de hadisleri de icmaları da kopyala yapıştır yapma...zina eden recm edilir diye diretme cezalandırılır diye diret alkışlanmaz diye diret...Recm cezasının etkinliğinde bir ceza bul...asrın önceliklerine de uysun...ufak bir taş at sonra öldür yani şekli nesh et ama cezanın ruhunu nesh etme...
Evet...her şeye Bitat diyen kafalar şekli de nesh etmemek de kararlılar..."Aşk bize imam oldu namaz daim oldu ..."dedi Yunus bu namazın ruhunu yaşat demektir şekli nesh olabilir şartlara göre...Hasta oturarak kılabilir namazını hatta başıyla ...nesh et şekli ama ruhu nesh etme aman...
İşte ayet...bu toplumun da içindedir peygamber...peygamberin bedeni öldü ama ruhu yaşıyor...işte ayet..."Ve bilin ki içinizde Allah’ın Peygamberi var; işlerin çoğunda size itaat etseydi günaha girer, helak olurdunuz ve fakat Allah, size inancı sevdirdi ve gönüllerinizde bezedi onu ve çirkin gösterdi size kafirliği ve buyruktan çıkmayı ve isyanı; işte onlardır en güzel işlerde başarı kazananlar."(Hucurat/7)
Nesh et...adam duanın kabul şartları diyor...saçmalık...Hakimdir Allah ve şeytan izin istedi izin verdi...sen asisin demedi...Tagut nemrut ama koca bir ateş yakma gücü vermiş işte Kur’anla sabit...evet...Nesh et...değilse esmayı değil ayeti kılavuz edinirsin ama tek kılavuz esmadır ...esma Allah demek onun yerine ayetin bedenini koymak da şirktir...ayetin ruhudur ayet...meali değil...meali put da olur...esmanın yerinne koyma meali aman...ölçü sadece esmadır esma okumalarıdır bizim cebrailimiz esma okumalarıdır Kur’an da peygamberin asrının esma okumalarıydı...asrın şartlarına göre esma okumaları yap yani asrın idrakine söylet İslamı ...şekli neshet ama ruhu asla...ayetin de ruhunu hadisinde icmanında kıyasında rumesela...Çölde teyemmümü seç suyu içmede öncele...
Hz İbrahim olmalıydık yürümeliydik ateşe Habil olmalıydık ölümüne Kabilin taşını almalıydık elinden Yunanın elinden silahlarını almalıydık veya caydırıcılığa erişmeliydik üç kat çok çalışmalıyız beş kat daha fedakar olmalıyız...Müslüman olmak bu...Ah asimile olduk...Ağaç yaşken eğilir.çocuklara dini sevdirelim.büyüdüklerinde vatanı milleti seçsinler..mandacılığı değil...
Müşrikle aynı dünyadayız ...yenilen hz İbrahim oldu çünkü hakketmedi zaferi veya hikmetsizdi erişmesi zafere tabi olanlar hakketmiyordu zaferi...liderin hakketmesi de yetmez...toplum olarak secdede olalım...gayret sadece liderden beklenirse zafer kaçar o toplumdan...
İşte asimile olmuş insanım ...para uğruna esma ile kavga ediyor işte...Razzakın rızkı ile sofranın arasına duvar örmektir stokçuluk...Ticaret ise köprü olmaktır.Çöpe dökme rızıkları ucuz satmamak için
İyi aracı var kötü aracı var...Asi aracı var muti aracı var...yani.İyi arkadaş...iyi vatandaş mandacı vatandaş mideci vatandaş paracı vatandaş kadıncı vatandaş hicreti kadın içindi peygamberimiz zamanında bazılarının...derdi esmaya hadimlik değildi...İslam davası değildi...
Aracı ve kılavuzun iyisini seç ekmel tefsir ve esmadan başka ölçü tanıma...adl sıfatı farklılık etkilidir...İyi aracı var kötü aracı var...Asi aracı var muti aracı var...yani.İyi arkadaş...seçimini bozma...Esma olsun önderin kılavuzun cebrailin...deney tecrübe iştişare araştırma analiz olsun cebrailin...veya ilham olsun kaynağın ...vahiy yetmez ve anlamak zor...ehil olmak da zor adl sıfatı böyle dedi...ve diyor...vahyi anladım diyenler neden kavgalılar...vahyi anlamak zor bnun inkar etme...tecrübe de böyle dedi...yıllar yılı...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.