- 347 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
REKABET VE KISKANÇLIK
Şu kişi çok güzel şiir ve yazılar yazıyor ben ondan daha güzelini yazacağım demek asla kıskançlık değildir.
Bu bir rekabettir ve hangi branştan olursa olsun sahneye çıkan tüm oyuncular başa güreşip bitiş çizgisine önce kendisinin varmasını ister.
Burada rekabet doruk noktasına ulaştığında en güzel eserler çıkar sahneye.
Buda insanın çıtayı bir üst noktaya çekmesine yarar.
Politikada da bu böyle işler fakat akılsızlık yapıp rakibini sahneden atmaya kalkarsan,yani rakibini yok etmeye çalışırsan dım dızlak sahnenin ortasında kalırsın ve imdadına kimseler yetişmez.
Tam tersi rakibini kollayıp koruyacaksın ki hem sahnede kalasın hem de tek taraflı,
Tek kale maçı yapmamış olasın.
Bir boksör vardı ağır sıklette dövüşen,
Yenilse bile milyon liralar kazanıyordu.
Nefsine ve egosuna yenik düşünce bir gece çakallara rakibini öldürttü.
Ertesi gün kurul maçı iptal etti ve adam kayıplarıyla baş başa kaldı.
Sonradan ben ne yaptım deyip saçını başını yoldu fakat olan olmuştu.
En akılsızca oynanan oyun ayak oyunlarıyla rakibi saf dışı bırakma oyunudur ve zerre getirisi yoktur.
Bazen güç eline geçer ve bir dönem kullanırsın ama gücü rayından çıkarıp öz nefsine kullanırsan güç elinde ateş topuna döner.
Ve sen şuursuz bir şekilde kucağından atmaya çalışırsın fakat top dönüp dolaşıp kucağına geri düşer.
Ve sen yanmaya başlarsın oysaki dışarıdan bakanlar gücü elinde tuttuğunu sanırlar.
Çünkü güç kontrol edilemez,
Güç kendi kendini kontrol eder.
Demem şuki her güzellik bir başka güzellikle gelir ve aklı olanlar bundan faydalanırken akılsızlar kıskançlığa girer ve içlerine bir kurt düşer.
Bu kurt zamanla onları yiyip bitirir.
Peki, bütün bunları niye yazdım?
Yazılan tüm şiirleri ve yazıları beğeniyorum fakat sizden daha güzelini yazıp sizden önce varmak istiyorum bitiş çizgisine.
Yani şampiyon ben olmalıyım.
Eğer sizde aynısını yaparsanız oyunu uzatırız bu bizim için büyük bir fırsat olur.
Çünkü oyunda bir günü bin yapmak kolaydır aslolan o bir gündür.
Tamda burada politika sahnesine bir dalış yapsak kendilerini muktedir sananları yerlerde süründürmek içten bile değil.
Fakat şimdilik onlar ateş topuyla biraz daha oynayıp bize konu çıkarmaya devam etsinler.
Biz işimize bakıp şiirlerimizi ve yazılarımızı yazmaya devam edelim.
Öylesine bir yazı oldu işte, hoşunuza gitmezse yazılmamış kabul ediniz.
Başarı sizinle olsun kadim dünyanın kadim yolcuları.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.