- 253 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Şükretmek hep güzel değil...sadece Hikmetli...
Şükretmek hep güzel değil...sadece Hikmetli...
Şükretmek hep güzelse şeyhin öldüğünde de şükret...
Şükretmek hep güzel değil...sadece Hikmetli...
O hikmeti gör değilse sabredemezsin hz Ömer "kim peygamber öldü derse kılıcımla keserim"dedi...Sabrı zordur bazı imtihanlara sabır zor ama Hikmeti bilirsen kolaylaşır...mümkün hale gelir...dayanaklılık kazanırsın...Kur’an bizi dayanıklılığa hazırlar her konuda işte ayet...ölümsüz olan Allahtır ama mecazi olarak şehitlere de ölümsüz denildi...çünkü eserleri yaşıyor o şehitlerin...manevi etkinliği yaşıyor...sevabı devam ediyor amel defteri kapanmaz ki şehidin...ve velilerin peygamberlerin...ama ölüm bedenedir "Canlar ölesi değil" dedi Yunus Emre...evet işte o ayet..."Muhammed, ancak bir peygamberdir. Ondan önce nice peygamberler geldi geçti. Ölürse, yahut öldürülürse gerisingeriye mi döneceksiniz? Kim dönerse bilsin ki Allah’a hiçbir suretle zarar vermez ve Allah şükredenlerin karşılığını yakında verecektir."8Al-i İmran/144)
Sabır da hep güzel değil ...sınırlıdır her şey tek sınırsız Allah ve esması...
Evet...tek Allahın hakkı sınırsızlık...Zatının ve esmasının...Şükür de Sabır da namaz da oruç da sınırlı.Her gün oruç eşlerimizin haklarına zarardır.Kur’anda şunlara sabretme denilmiş.Cihad et
Sabır da hep güzel değil ...sınırlıdır her şey...bazan cihad sabırla ilgili ayetleri nesh eder bazan Kısas...bazan tecrübe ilmi gereği neshet bazan Hikmet gereği sil o sabır ayetlerini...ev yanarken evle yanma...nefsi müdafa önceliği nesh eder cihadı da...evlat ve mal sevgisi de sınırlı olmalı ...öncelikli olan nesh edici olsun ayeti hadisi icmayı kıyası...sadece esma sınırsızdır...her emri Allahın sınırlı...sabır da şükür de cihad da...oruç da...can önceliklidir cihadı bile nesh eder...ama cemalüllahtan öncelikli olmasın canın bile...şirke zorlasalar reddet...ateşe atsalar reddet...Şirki asimile olmayı sakın seçme...en çncelikli can değil cemalüllahtır...Allahı kaybeden her şeyi kaybetmiştir...
Sabır da hep güzel değil...deccale savaş emri var...Kur’an hangi şartlarda savaşı seçmen gerektiğini öğretmiş...sabredelim derken asilik olur Kur’ana...Korkaklık olur yani...cihaddan kaçış olur...Suriyede İranın önüne geçtik hamlelerimizle...Abd nin ilk hedefi olduk ilk engelci biz olduk...haclı ordularına da tarihde hep biz duvar olmuştuk zaten ve İran seyirciydi hep günümde de aynı sahne yaşanıyor...
Sabır mı-cihad mı...bu imtihandayız ülke olarak..."sabır hem koruğu üzüm yapar hem yaprağı gazel yapar...hazan rüzğarları esiyor işte...haclı ruhu hortladı işte...Evet...ABDnin ilk hedefi İran sanma Türkiye...İranla bile anlaşır...Türkiyeye karşı..İranı çin de korur...Rusya da.Allahtan İslam ülkeleri bizimle...Allah bizimle ve savunma sanayimizi vurmazlarsa yıllarca savaşırız...
Hayat insana zor...ya cennete ya cehenneme çıkan yoldur çünkü hayat...
Tarikatler mezhebler İslamı budadılar ... Habil sevimliydi Allaha ama Kabile mağlubiyeti yaşadı...ekmel ilimli olmak çok zor...ekmel ilme secde çok zor...cahildir insan ..."beşer şaşar" hz Adem bile şaştı...tarikatler "günümün müslümanını şaşırttı yanılttı...teknolojiye yönlendirmedi...Hafız ol namaz kıl dedi...eksik din öğrettiler bize...Tevekküle hakkımız yok...hz İbrahimin vardı...ve ateşin kimyasını değiştirdi Allah o halili için biz halili de olamadık ki...hz Yahya gibi saklansan saklandığımız ağaçla keserler bizi...
"Yaşatır... öldürür"(duhan /8)der kaderimizi sebebine sarılmadığımız sonucu yaşarız...
Allah ülkemle olsun yeter...Allah vehhabtır latiftir kerimdir adl sıfatlıdır ...evet...ABD nin pabucunu Türkiye dama atar.. savunma sanayisi var...çünkü ve Pakistan kardeşimiz...Pakistanın nükleri var..var da var Turan ordusu var ve Rusya da destekler...ypg yi suriyede desteklemesi farklı mantık gereği rusyanın ...ABD rusya ile ortak düşmanımız...çinin de ama çin beklemede kalır...bazı zararlarına katlanır çin...ama az da olsa desteği mutlaka olur...ortak düşmana meydan terk edilmez...
Allah bizimle olsun istiyorsan...Mezhebçi olma...İrandan ve Arabistanda da yardım gelir mezhebçi olmazsak...Evet...Tarikatli ol tarikatçi deccale bağlı.Mezhebçi de ırkçı da.Kilise gibi havra gibi..Sünnetullahtan başka ölçü edinmek secdeyi bozar..
Sabır mı -cihad mı...cihad...sabır bir yerde bitecektir...Haçlı seferleri hortladı günümde dedelerimiz gibi cihadı seçelim...Allah bizimle...Evet...İngiliz kimyasında fedakarlık yok.Yunan kalkışınca Ukraynanın kaderdaşı olacak.Rus nükler atarım dedi durdular.Türkiye de korkutur...
Deccal ŞAMA geldi...işte.Deccale bağımlı olan Allahı ikilemiştir ama Mehdiye bağımlının secdesi bozulmaz...Sünnetullaha asi değil çünkü.yani esmaya...adaletten yanayız Rahmana engel olanları suriyeden kazıyacağız...vatanından etti deccal onları...Deccal ŞAMDA...
Güçlü Türkiye istemiyorlar...mandacılık mı -bağımsızlık mı diye tarihde olduğu gibi bir seçimdeyiz günümde de...
Tarikatler İslami denilse de çoğu kilise gibi müşrik..Deccale hadim...Mehdiye esma etkinliğine bağımlı değiller.sünnetullaha engel...İran bile zulmediyor deccalin engelleriyle kavga etmiyor...bölge insanına Allahın rahmetini eriştirmiyorlar...mezhebçilik var ırkçılık var arz-ı mevud hudutlarında savaş var Rahmani savaş değil bu...mezheb ve ırk için yani deccal için...
Tarikat mezheb şeriat isteme arz-ı mev’ud bölgesinde özel hal var hile var tuzak var...oyun bozucu ol tuzak bozucu ol İngiliz zekasının üzerinde bir zeka ile 15 temmuzda ki gibi karşı devrim yap...Allah bizimle...15 Temmez devam ediyor...haçlı seferleri devam ediyor...Rusya desteğini yapacaktır...Suriye ve Yunanistan ve ermenistan her an 15 temmuzumuz bizim...15 temmuz bitmez...oyun bozucu zekamız aktif olsun hep...Allah Vehhab latif kerim...hakkımız zafer her 15 temmuzlarda ...hep o bedirlerde...melekler bizimle...o bedirlerde...Ebabiller bizimle su kuyuları bizimle...cesaret bizimle...müşrikler bölünmüştü bedirde...Allah onları hep bölsün işte Rusya ile ABD bölündü suriyede ermenistan da ve yunanistanda bölünmüş durumdalar...aynı bedir sahnesi var...şükür Allaha Ukrayna böldü müşrikleri değilse suriyede rusya ABD ile anlaşıyordu Türkiyeye karşı...Allah büyük...adil dünya için bizim savaşımız ve Allah bizimle...İşte tahıla enerjiye de köprüyüz Rahmanın rahmetine razzakın rızıklarına köprüyüz hadimiz ve Allah bizimle deccalle değil...İranla da mezheb gerginliğini Arablarlada ırk ve mezheb gerginliğini yok edersek deccalin değil Mehdiini askeriyiz...Allahın askeriyiz...secdemiz bozulmamıştır yani...
Suriye mezhebçiliği tarikatçiliği düşman edinmemizi gerektiriyor...Arz-ı mev’udun toprak sahiblerini barıştırırsak suriye sınırında deccalden emin oluruz ancak...evet...Kilise batıyı tarikatler de İslam dünyasını müşrikleştirdi Hindistan zaten müşrik...mehdi yok dünyada...sadece deccal var."La"de...
Evet...Ebabil beklemek sorgudan kurtarmaz seni ey müslüman...ebabil bölge halkını barıştırmaktır günümde...mezhebçilikle tarikatçilikle ırkçılıkla kavgan olsun...ebebil bu...Kabeyi korumak için Ebabil gönderen Allah...o Arablardan hesab soracak...Sevdiklerimi koruyun değilse alırım der korumak mezhebçilikle ırkçılıkla tarikatçilikle kavgamıza bağlı...deccalden bağımsızlıktır bu nefisten bağımsızlıktır bu...sünnetullah bunu gerektiriyor...halkları ümmetçilikte barıştıralım Bari suriye sınırımızda deccalden bağımsız olalım...dünyada da ümmet olmanın usullerini bulmuş oluruz böylece bu tecrübelerimizle dünyada da ümmet ruhu dirilir inşaallah...suriyede başarıyı bu ruhu diriltmeye borçluyuz...Kardeşlik taşıyalım suriyeye...Ümmetçilik taşıyalım...Secde taşıyalım değilse deccalin kan akıtmasına zemin var demektir...Birlik ruhu taşı suriyeye ama tarikatçi de mezhebçi de buna değil deccale asker günümde...mandacılar tarikatleri de ruhsuzlaştırdı mezheplileri de zehirledi...Mandacıları hapislere göndermeliyiz suriyede başarı istiyorsak...
İşte günümde namaz kılanlar deccale asker...mandacılara asker...Şeytan hz Ademden ümidini kesmedi der adem kıssası..Hz Ademden kesmedi namaz kılandan mı keser ümidinişeytan...Namazı sınırlı öv.sınırlıdır namaz...yezidin ordusundakiler de namazlıydı oruçluydu...deccale askerdi...işte kilise deccale asker kilise ilimsiz mi...havra Kur’anı biliyor ve % 90 nını tastikliyor...Deccale asker ama hepsi...secdesi bozulmuş...Rızık köprüsü enerji köprüsü ülkeme düşmanlık ancak deccalin işidir...adil düzen için savaşan ülkeme düşmanlık Allahın adaletine düşman olan deccalin işidir...secdeniz bozuk ey tarikatçi ey mezhebçi ey havra ey kilise...esmayla insanlık arasında duvarsınız...engelsiniz...Allahın adaletine ...insan haklarına ...kendi kimyanıza göre algılamışsınız adaleti ahmeti...Hikmeti...ilmi...ve insan haklarını Kısas insan hakı ise Irakta soy kırım yaptınız...afrikada soy kırım yaptınız Kıbrısta da işte itiraf ediyorsunuz...soy kırımcısınız deccalin askerisiniz Allahın değil esmaya engelsiniz ama ülkem rızka köprü enerjiye köprü Allahın nimetlerine köprü ama siz paylaşımcı değilsiniz egonuzun esirisiniz...Üstünlük şeytanın hakkı değil kinliydi Allahın sevdiği hz ademe...Üstünlük sizinde hakkınız değil secdeniz bozuk asilersiniz siz de şeytan kadar...
Şükretmek hep güzel değil...sadece Hikmetli...şükredersem dertlenmezsen günümün haberlerine Allah buğzeder bana...ve deccali sevindirmiş olurum...dur demeliyim deccale...ümmet olmaya davettir tek tebliğ en öncelikli tebliğ günümde ama her tarikat her mezheb neden hala tebliği kendine davet sanıyor...Suriye kesik damar şimdi...ümmet ruhudur ölen...vicdandır ölen akıldır ölen zekadır ölen tecrübe ilmidir ölen...Kur’ana secdedir ölen...öncelikli tebliğ afrika bile değil...suriyede ümmet ruhu dirilmedikçe deccal afrikaya da sıçrar yangın afrikaya da sıçrar...barış taşı suriyeye...kanla kinle kavga için girsin ordun suriyeye...sadece deccalin adamlarıyla savaş...sadece mandıcıların kanadını kolunu kır...DEccali kov suriyeden suriye sınırın güvenli olur ancak değilse uzun menzilli füzeleri Ukraynaya verenler ermeniye de yunana da suriyeye de İsraiile de vermekten aciz değil...bilinç taşı suriyeye...mandacılıkla kavga et ülkemde ve suriyede...İsrailde yunanistanda ermenistanda...bölgeme ülkeme eminlik ancak böyle gelir...değilse bütün ırklar ve mezhepliler tarikatliler İsrailin mandasına girer...siyonizmin mandasına girer...yunan değil ermeni değil israilli değil deccal bizim düşmanımız...eksiklik eksik bilinç...adaletsiz dünya düzeni bir ırka üstünlük tanıyan dünya düzeni deccalliktir...düşman o yunan niye düşmanım olsun ki...ya ermeni ya İsrailli ya arab ya İranlıya tarihi kininden geçsin arab değilse manda olacak siyonizme...yani deccale...şeytana asiye secdesize...Allahın rakibine...İngiliz zekasından üstün değilse zekan bu oyunu bozamazsın...zeki ol dinden zekayı aklı tecrübeyi kovma...ekmel tefsiri kovma ...meal yeter deme...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.