- 321 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
PSİKOLOJİK SAVAŞ
PARANOYA
PSİKOLOJİK HARP NEDİR VE TEMEL İLKELERİ
Temel amacımız Allah’ın rızasını ve takdirini ve hoşnutluğunu kazanmak…
Tanımı
Psikolojik harp, Silah kullanmadan sadece tehdit, şantaj, korkutma gibi silah dışı uygulamalar ile düşman unsurlar üzerinde psikolojik üstünlük sağlamak, Mümkünse hiç ateşli silah hatta hiç silah kullanmadan düşman üzerinde baskı ve psikolojik üstünlük sağlamak….
Nasıl yapılır…
En basit yolu bağırmak… slogan atmak örnek…
Yalnız yürürken var gücünüzle REİS diye bağırın yada
Var gücünüzle HER ŞEY VATAN İÇİN….
HER TÜRK ASKER DOĞAR yada
VATAN SANA CANIM FEDA diye bağırın….
Böylece düşman unsurlar üzerinde baskı kurmaya başlamış olursunuz… tehdit şantaj korkutma böyle yapılır… siz burada
HER ŞEY VATAN İÇİN diye slogan attığınız da yankısı KUDÜS ten gelir…
Düşman unsurlar da böylece psikolojik üstünlük korku ve endişe sağlanırken dost unsurlarda moral ve motivasyonu arttırmış olursunuz….
Başka bir örnek vermek gerekirse facebook ta şöyle bir konuşma geçtiğini farz edelim…
- Tatlı yiyelim tatlı konuşalım
- Tamam
- Bizden ne istiyorsun
- Ülkemden defolup gideceksiniz size 48 saat mühlet
Bu 48 saat çok yoğun stres altında olacaksınız buna dayanıklı olmanız gerekiyor…
TEMEL İLKEMİZ
1-) Allahın rızasını sevgisini ve takdirini kazanmak
2-) SERDENGEÇTİ olmak 40 yaşından küçük olmak maddi manevi hiçbir beklenti içinde olmamak… Eğer maaş beklentiniz varsa ve bakmak zorunda olduğunuz kimseler varsa lütfen SERDENGEÇTİ olmayın
3-)Asla ateşli silah taşımamak ve hatta mümkünse hiçbir silah taşımamak en fazla maket bıçağına izin verilir…. Bununla beraber 45 saniye kuralını uygulamak
Hamiş : 45 saniye kuralı şudur… üzerimde hiçbir silah olmasa da 45 saniye içinde seni öldürebilecek bir alet bulabilirim… bu bazen kırık bir cam parçası bir ip yada bir taş olabilir…
4-) psikolojik savaşlar genelde gizli olarak istihbarat servisleri arasında olur…şunu asla unutmayın siz bir ölçek korku ve endişe yaşıyorsanız düşman unsurlar sizin yaşadığınızın yüzbin katı korku endişe yaşamaktadır… ve şunu unutmayın operasyon başladığında her an Türk polisi ve jandarması Özel harekat polisleri her an sizi korumaktadır…
5-) Ölümden korkmayın, gözükara ve cesur olun,
6-)Keskin feraset ve anlayışa sahip olmak, Resulullah sav şöyle buyurdu…
“İtteku firasetel mü’minine fe yenzurune nazara bi nurillah”
Meali:” Mü’minin ferasetinden korkun o baktığı zaman Allah ın nuru ile bakar”
Öyle bir ferasete sahip olmalısınız ki yanlışlıkla dost unsuru tehdit etmiş olabilirsiniz bundan sakının
7-) Serdengeçtiler sadece uzman Erbaş olarak maaşsız olarak görev yaparlar… Rütbe alamazlar… Öncü kuvvettirler ve bir silah patladığında ilk olarak SERDENGEÇTİ’LER Şehit olurlar…
8-) Yoğun strese dayanıklı olmak
9-) şu dua çok okunmalıdır “Rabbi zidni ilmen ve fehmen ve elhıkni maassalihin
10-) Operasyonu SERDENGEÇTİ’ler başlatır
Faydaları
1-) Günümüz dünyasında çok fazla ateşli silah var, psikolojik harp bu yönüyle ateşli silah patlamadan sadece stres yaşayarak ve yaşatarak psikolojik üstünlük sağlamak çok ucuz ve basit bir yöntemdir… Ama bir silah patladığında ilk öncü kuvvet oldukları için SERDENGEÇTİ’LER ŞEHİT OLUR
SÖZLERİMİ ATATÜRKÜN GENÇLİĞE HİTABESİYLE BİTİRİYORUM
ATATÜRK’ÜN GENÇLİĞE HİTABESİ
Ey Türk gençliği! Birinci vazifen; Türk istiklalini, Türk cumhuriyetini, ilelebet muhafaza ve müdafaa etmektir.
Mevcudiyetinin ve istikbalinin yegâne temeli budur. Bu temel, senin en kıymetli hazinendir. İstikbalde dahi seni bu hazineden mahrum etmek isteyecek dâhilî ve haricî bedhahların olacaktır. Bir gün, istiklal ve cumhuriyeti müdafaa mecburiyetine düşersen, vazifeye atılmak için içinde bulunacağın vaziyetin imkân ve şeraitini düşünmeyeceksin. Bu imkân ve şerait, çok namüsait bir mahiyette tezahür edebilir. İstiklal ve cumhuriyetine kastedecek düşmanlar, bütün dünyada emsali görülmemiş bir galibiyetin mümessili olabilirler. Cebren ve hile ile aziz vatanın bütün kaleleri zapt edilmiş, bütün tersanelerine girilmiş, bütün orduları dağıtılmış ve memleketin her köşesi bilfiil işgal edilmiş olabilir. Bütün bu şeraitten daha elim ve daha vahim olmak üzere, memleketin dâhilinde iktidara sahip olanlar, gaflet ve dalalet ve hatta hıyanet içinde bulunabilirler. Hatta bu iktidar sahipleri, şahsi menfaatlerini müstevlilerin siyasi emelleriyle tevhit edebilirler. Millet, fakruzaruret içinde harap ve bitap düşmüş olabilir.
Ey Türk istikbalinin evladı! İşte, bu ahval ve şerait içinde dahi vazifen, Türk istiklal ve cumhuriyetini kurtarmaktır. Muhtaç olduğun kudret, damarlarındaki asil kanda mevcuttur.
Gazi Mustafa Kemal
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.