- 160 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
Allah El- Hafızdır...
Allah El- Hafızdır...
Habili sevmez Allah kabile karşı kendini koruyamadı diye...verdiklerimi koru der Allah verdiklerimi nefsinden ve düşmanlarından koru yani verdiklerimi sadece rızama vasıta et yani koru der Allah hz İbrahimi bile sevmez Nemruda karşı galib gelmedi diye...eksik bulur düşmanını yen ister Allah hafız sıfatıma hadim ol...der benim desteğime muhtaç olma der...işi bana bırakma der...ama hakkettiysen İbrahim gibi senin de ateşin söndürülür...adl ve vehhab ve latif sıfatının da etkinliği sudur eder...onların suduru hz İbrahimi alkış sanılmasın...ebrehenin helakı Araba alkış sanılmasın şükür borç olur o zaman o şükrü eksik yaparsan ceza gelir alkış değil...Tevbe etmeyeni şeytanı uzaklaştırdım der Allah şükretmeyeni de uzaklaştırır...çünkü Eş-şekurdur...şükrün hakkını vermeyen yakın olamaz Allaha...yani Eş-Şrkura yakınlık şükürle mümkün ...Et-Tevvaba yakınlık tevbe ile mümkün ...El-Hafıza yakınlık...emanetleri korumanla mümkün...habilin Kabile yenilmesini alkışlamaz el Hafız...canını korumaktan aciz olanın kurbanını kabul eder ama canını koruyamadın diye de uzaklaştırır ekmel eksiği uzaklaştırı bu sünnetullahtır...hz İbrahimi de Nemrudu yenemedin diye uzaklaştırır...Hz isa için"oğul" deseler de...ekmel olan eksikliği kadar İsayı da uzaklaştırır...ekmel eksiği uzaklaştırır ...bu sünnetullahtır...
Ekmelliğini koru...Önceliğimiz savunma sanayimizi Yunanın şerrinden korumak olmalı...silah üretemezsek yok oluruz...keşke camileri vursa yunan ...savunma silah üretimi yaptığımız yerleri koruya bilsek...yunana karşı...
Düşmanın caysın ve yok olsun istiyorsan...ekmelliğini koru...Önceliğimiz savunma sanayimizi Yunanın şerrinden korumak Ekmelleşirsen eksikler sana yenilir...Düşmanımın düşmanı dostumdur ...de...ABD destek de verse...Ypg nin işid diye büyük düşmanı var...Türkiye yok etmese de işid yok eder ypg yi ABD ye rağmen...
Ekmelliğini koru...Önceliğimiz savunma sanayimizi Yunanın şerrinden korumak Biden Yunanı musallat etti bize...gideceği de yok...
Allahın da önemsemediği bir ülkemiyiz ne Allahta elimizden tutmaz oldu Bedirlerimize melekler ve manevi yardımlar gelmez oldu ...Allah da kimim mi korur...kendinden olanı...secdeden haz alanı...oruçtan haz alanı...mideci olduk uçkurcu olduk...cebcilik zaten eski huyumuzdu...Nato önem vermiyor bize...ve yıkılırsan yıkıl diyor bize...yani Ekmelliğini koru...Önceliğimiz savunma sanayimizi Yunanın şerrinden korumak...artık silah da satmaz bunlar bize...önemsemedikleri bir ülkeyiz yani...Nato terör örgütleriyle mücadele kuruluşu değil...deme deaşla mücadele ediyor...her örgütü düşman ilan etmiyor yani...
Keşke camileri saysak savunma silahı alsak...cami abes iş günümde önceliğimiz belli...Önceliğimiz Yunanistandan savunma sanayimizi korumak.Silahlanmamızı Yunanistanın engellemesine engel olmak önceliğimiz oldu...
Kabilimiz taşı eline aldı...Yunanistan silahlanıyor...Kurbanın kabul olsa da alkışı hakketmiyorsunuz ekmel değilsiniz Kur’ana göre esmaya göre yani Allaha göre kulluğun eksik...hz İbrahime bile kulluğun esmaya hadimliğin eksik der Kur’an alkışlamaz ne habili ne hz İbrahimi ne hz Yahyaı...hz Hüseyin de alkışı yakınlığı hakketmiyor Kur’an bunu söyler bize...ekmel eksiği uzaklaştırı sünnetullah bu...eksiksen Türk de olsan deden ekmel de olsa...uzaksın Allaha sen sevsen de Allah seni sevmiyor...eksik buluyor...İmam tek o hz Muhammed...mürşitlerimiz mahvettiler bizi ...tarikatler de mezhebler de...koparmışlar o peygamberden bizi çekilsinler aramızdan...tebüklerin hendeklerin ruhunu diriltelim...halilim dese sevinmeyelim nemrudumuzu yenmedikçe kayıptasın der Kur’an bize...
Yunanistan silahlanıyor...Kurbanın kabul olsa da alkışı hakketmiyorsunuz...kulluğunuz eksik...camiler de yapsanız eksiklerdensiniz kullukta...
El-Galiblikte ekmel olan Allahtır...hz İbrahim bile düşmanına galib gelmedi .der Kur’an yani muhtaç Allaha der.Esmada sınırsızdır Allah...eksiksin...ve muhtaçsın...duaya sarıl...
"Ezan türkçe okunsun diyenlere" terk ettin dede yurdunu eksiklik verdi mürşitlerin öğretileri bize...sebeb-sonuç ortada o mürşitler çok eksikler...İmam tek o hz Peygamberimiz...Hayber ruhunu öldürdüler o mürşitler..önceliğimizi gizlediler...o mürşitler...
Allah El- Hafızdır...Hendek kazıldı çoluk çocuk kadın korundu o günün Kabillerinden...ama savunma ruhu öldü bizde cami yaptırma yarışını önceledik...mürşitlerimiz liderlerimiz eksikti çünkü...
Allah El- Hafızdır...canını korumaktan aciz olamaz müslüman ...savunma sanayisini korumaktan aciz olamaz camisini korumaktan aciz olamaz...uzağız el- hafızdan...kovulmuşuz çünkü mideci olduk uçkurcu zani olduk...Kul olmayanı Allah korumam diyor...Kur’anında...
Allah El- Hafızdır...Habil eksik mürşit...hz İbrahim eksik mürşit...bedir ruhu uhut ruhu hendek ruhu hayber ruhu fetih ruhu tebük ruhu öncelikli değilse bütün mürşitlerimiz eksik mürşit...tek ekmel mürşit efendimiz...çekilsinler önümüzden...Allah El- Hafızdır...o kapıdan o sıfata hadimlikle kurbiyet arayalım...namazla oruçla alamadığımız manevi yolu cihadla kat etmek istiyoruz...mürşitler çeikil Allahla ramıza girmeyin hakketmiyorsunuz...araya girmeyi...
Evet...Allah El- Hafızdır...Allahla araya girmeyin...hakketmiyorsunuz...öğretilerinizin sonucu yetersiz bize...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.