- 214 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Kıymetsiz şeylere kıymet vermişiz...
Kıymetsiz şeylere kıymet vermişiz...
Çok kıymet verme sakala...kıla...ver ama az kıymeti onun...Sakal münafığında müşrikinde yptığı bir eylemdir...sünnet değerinde değil...erkek kadın farkını belirtir güzel sadece...ama Bedir ruhu farz...
Zamları dert edindiğin kadar "KEBEYİ korumayı" dert etmiyorsun...mescidi aksa ümmetin öksüzü...
Kıymet verme sakala sakallıya...Fark sünnettir kıl değil fark ADL sıfatının etkinliğidir esma sünnet farz derecelidir.Peygambere benze sakalınla da.kıl erkeklikle ilgili farktır önemli değil bu farkı belirtme gayreti...hele kabesini korumaktan acizlerin ve kaçanların erkek gibi sakal bırakmaları absürtlüktür...der ekmel mantık...ekmel vicdan ekmel fıtrat...ekmel akıl...
Sakalın peygamberin sakalına benzesin ama kıl farz da sünnette olmaz...esmadır etkin.sakal etkin değil.erkekle kadını fark ettirir
Her şeye sünnet kıymeti verme...Kıymetsizlere sünnet kıymeti verme...Bu varlıkta esma etkindir.Peygamberin her eylemi hali fikri duygusu etkin edeğildir.Etkin olmayan ne ayettir ne sünnet.Etkin değil esmadan gayrısı...yani ilahi değil...yani din değil...
Esmaya uymaya gayret et...ama kıymetsizleri nesh et...
Kıymet verme namazlıya...Nemruda kütük eder Allah onu...payına bu düşecek tek...Habili Kabile sevinç kaynağı etti...ceza gerketirir habillik...Şirkten kaç...hz İbrahim bile Nemrudu yenemedi...yenseydi daha ekmellerden olurdu...Nükler silahı yok ümmetin ümmet günümün Nemrutlarının elinde ateşe atılmayı bekleyen bir İbrahim...Kabillere habiller...bir de kendi aralarında beylikler devri ilişkisi kavgası var...
Kıymet verme sevinene...Ufak fırsatları bile seviniyoruz...ama kabemizi yıkılmaktan kurtaracak güçte değiliz...gazzeliler mescid-i aksayı korumaktan ne kadar acizse Kabeyi de korumak bize aynı zorlukta...
Hayatı Allahı razı etmek için kullanalım...çünkü "La mevcude illalalah"
Sadece bizim mi Allahtan başka her şeyin hep beka sorunu var ...çünkü "La mevcude illalalah"
Kıymet verme kurban kesene...Kurbanın eti değil niyet önemli...Niyetiniz niyet değilse hayvan katliamı olur kurban bayramları...Rıza tek amaç...Kavurma bayramı olmasın kurban bayramlarımız...Esmaya hadimlik rıza için niyet tek amaç...
Kıymet verme "Kur’an yeter"diyene..."Kur’an yeter" ama ekmel tefsire erişince...Tek ölçü esmadır sünnetullahtır...ekmel tefsirdir yani
Kıymetsiz şeylere kıymet vermişiz...
Haca kıymet vermişiz...Kabeyi korumaktan acizleriz bizler...şeytanı taşlamışız şeytan da Kabemizi taşlatsa durdurmaya gücümüz yok...Esmaya uymak kıymetli tek...kıymetli eder insanı esmaya uymak tek...hacılık sakal...birine farz demişiz birine sünnet...öncelikli farz cihatmış...
Kıymetsiz şeylere kıymet vermişiz...
Günümde ikiye bölündük 80 öncesi kadar sertiz birbirimize hem...ama AB hayırlı dost olsa Ukraynaya olurdu.AB kullanır...6’lı masa bunu bilmeli."Musa diye sarıldığım üç gün sonra Haman çıkıyor..."deriz...
AB cilik beka için de zam için de enerji ve gıda sorunumuz için de etkin olmayacak kullanacaklar menfaatlerine bizi...yine.yine ihtilaller gelecek AB ye yaklaşmak denendi ihtilallere kapı açmaktır AB ye yakınlaşmak...
Allahı sadece Allah nesh eder yani esmanın sudurunun ürünüdür ayet...Kelmın sudurunun ürünüdür...Allahın kelamı haykırır bazı asırlarda kızları kuma gömme diye veya kızların miras hakkını ver diye...kızları cihada hadim et diye .zinayla kavgan varsa zina psikolojik hastalıktır önlemek için evlilik de kafi değildir tedavi elzem...Zina imansızlıktandır yada...cennete ve cemale kavuşmak ideali olan zina etmez...avunmaz zina ile...dünyanın da cennetinde köşklerini istemedi Yunus Emre "Bana seni gerek"diyen zina etmez...
Ekmel tefsir kelamullahtır Kur’anı budadı Arab kafası...cahiller...mantıksızlar...nefsi müşriklikten melekliğe ermeyenler...
Kıymet verme onlara da..."Kur’an yeter"diyenlerin Arab kafasından farkı yok...sadece ekmel tefsir ekmel ilim yeter insana.Oku ekmel ilme eriştir Kur’anı...
Kabir azabı yok deme.ADL sıfatının etkinliği var.hayırlı evlat yetiştirenin mezarlarının dışı bile güzel.ADL sıfatı etkin varlıkta
Her şey çok güzel...Öyle güzel ki,...Her şey Kur’ana hadim...esmaya hadim Habil eksik hadim oldu esmaya Kabile izin verildi ez kafasını denildi...sanki...hz İbrahim eksikti esmaya hadimlikte Nemruda imkan verilmişti çünkü rakibi imkanlıydı izinliydi...ateşe attı ibrahimi...ateşin kimyası değiştirildi ibrahim için...ama habil için taşın kimyası değiştirilmedi der Kur’an...hz Yahya içinde...ama sevr mağarasına güvercin yuva örümcek ağ yaptı dedi tarih...Kabe için ebabil indi ama hep inmeyecektir...onunda yıkılacağı hadislerde belirtildi...Sakal yetmiyor Kabeyi koruyacak Nüklerimiz olmalıydı...
80 ihtilalinde Yunan Natoya girdi.yani Rus zarar verdikçe ABye muhtaç olduk taviz verdik.Rusya bunu gördü Ermeniyi desteklemedi...Azarbaycanı destekledi...suriyede de Türkiyeyi destekleyecek rus türksüz kalırsa BEKA sorunundan kurtulamayacaktır...
Ne Ukraynadan ne de Rusyadan geçemeyiz.yani ne ABden ne rusyadan.ne NATOdan ne rusyadan.DENGEde başarımız...
Salavat çekelim her bir sünneti öğrendikçe...ve TEBÜK ruhunu anladıkça...Hayber ruhunu da anladıkça...sakala sünnet deme önceliklileri unuttururyor...önemli sünnet BEDİR TEBÜK HENDEK HAYBER VE FETİH RUHU ...çünkü.
Olumlu düşün ümitvar...ol.Allah Kahhardır...hz İbrahim olsan hz Adem olsan kahrı azalır ama yine de kahrını tadarsın öğretecek kahrının varlığını çünkü...yaşatarak öğretir...hem
Vefasızlığın asrındayız...peygambere de vefasızız...bari salavat getirelim vefasızlığımızın tevbesi bu olsun böyle olsun
İnsanımızın önünü fenne önem verişini hafızlık arzusu ile öldürmeyelim "Kur’an kaybolmayacak ne diye hafızlık yetiştirmeyi önceledin kıymetlendirdin...FEN hafızlıktan öncelikli Kabeyi nükler silahlara karşı nasıl koruyacağız...Mescidi aksa ve kabe öksüz...ebebiller de gelmeyecektir...hadisler böyle haber verdi...
Kıymetsize kıymet verdik...Batırdı batıya kıymet verişimiz işte...ve Araba kıymet verişimiz...esmadır tek ölçü arabın tecrübesi eksik ilimlilik arabın tefsi de eksik tefsir...tarikatler mezhebler eksikliğe mahkum edici...önceliklerimizi bozdular tarikatlerle...AB ye sınırlı olmalı düşmanlığımız değilse adalar konusunu halledemeyiz...enerjiye köprülük de yapamayız...Tahıla da...
Allahtan razı ol...kaderden de...ama suçluyu da belirt...eksik tefsir ve tarikatler ve eksik mezheb...önceliklerimizi bozdular..FEN ilmiydi...teknolojiydi önceliğimiz...şemanist kalsaydık kur’anı ve peygamberi alıp...keşke...keşke Farslar da zerdüş kalsaydılar...ARABI RAB edinmeseydik...kimyası eksik arabın dünde kabeyi koruyamadı ebreheden ...bu günde ...Kur’an hakkını bulmadı o ırk tarafından ...60 yıl içinde taht kavgası başladı İslam ırk dini yani Irka hadim dine dönüştürüldü...çünkü...keşke şemanist kalsaydık şemanizm ile Kur’anı yorumlasaydık belki ekmel tefsire erişirdik...eski alimlerin hepsi Allah katında sorumlu çünkü önceliklerimizi bozdular...Fen ve teknoloji ilminden kopardılar...Hz İbrahim ateşe hz Nuh gemiye erişti...Farkı gör der Kur’an...hz Musa asasız değildi hızırında ilmine talip oldu...ASAsız firavun yenilmez...öncelikli bilgi bunlardı o eski alimler unutturdu örttü bu öncelikleri tarikatlerle mezheblerle zarar verdiler ümmete...önceliklerimizi sakladılar...mantıksızlaştırdılar...hz İbrahim olsak ne ...Nemrudu yenemedik...hz NUH olup tufanı zararsız atlatan olmalıydık...Hz İbrahim ateşe yürüdü Habil canını verdi hz Hüseyin de ama biz asimile olduk ahiretimiz de dünyamızda yok bizim...Nükleri olmayanın kerbelası olsun dünya değilse şehadeti sıfırla çarpılır...hz Hüseyin örneğimiz olmalı...yağlı ekmekle asker toplamamışsak...Tek kişilik ordu oldu hz Hüseyin hz İbrahim hz Habil...yani savaşı seçti...ya biz savaştan da kaçtık...şehdetimiz ya sıfırla çarpılırsa...
Kıymetsiz şeylere kıymet vermişiz...
Tarikat kurucularımız kamil değilmiş mezheb kurucularımız da...çünkü peygamber asrı zafer asrıdır...müşrike zafer asrı olmayan asırlar ekmel mürşitten mahrumdur...Kıymetsiz şeylere kıymet verdik...önceliklerimizi bozdular...eski alimler suçlu...eksiklermiş...denize düşene can simidi gerekir...şehadet telkiniyle yetindiler eski alimler...eksiklermiş yani...ekmel mürşid sadece peygamberimizdir...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.