- 391 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
ÇIKTI!
Ve nihayet masamda kendi kitabım🙂.
Yayınevinin yoğunluğundan kaynaklı biraz uzun süren bir ön sipariş sürecinden sonra okurlarıyla buluştu kitabımız.
Heyecanı kelimelere dökmek zor.
Özelde iletişim kurduğumuz bir çok arkadaşımın eline kitabın geçtiğini görüyorum. Çok da olumlu dönütler alıyorum...
Kitabımın önsözünde de belirttim: Bana göre, okurun terazisinde ancak erdemler manzumesinin inşasında bir tuğla olabilen ve kendisi harcanan zamana değer bulunan eserler kıymet kazanabilmektedir.
Ömür kısa; zaman değerli. Bunun farkındayım. Kitabım, kaleme aldığım ilk kitap ancak terazinin kefelerini dolduracağında ısrarlıyım. Kitabı okumaya yönelik destek beklemek haddime düşmez; ancak okumanızı hararetle tavsiye ediyorum🙂.
Elbette takdir ve teveccüh her zaman okurundur. Ben de bir okurum aynı zamanda.
Teveccüh gösterip kitabımı okumak isteyen siz değerli dost ve arkadaşlarım için sipariş linkini tekrar aşağıda paylaşmak istiyorum. Kitabımı okuyan, tavsiye eden, hediye eden, değerlendiren, eleştiren herkese gönülden teşekkür ediyor; saygılar sevgiler sunuyorum💐🙏..
Yakında tüm seçkin kitapevlerinde bulunabilecek Kitabın siparişi için: shopier.com/11891371
Fuat Oskay
YORUMLAR
Kalemin Kelamı
Çok samimi ve sevimli bir tanıtım olmuş, sırf bu yüzden bile okunur:)
Okuru bol olsun!
Saygıyla