- 212 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Bu varlığı iyi tanı...Hiçsin...ey insan
Bu varlığı iyi tanı...Hiçsin...ey insan
Bu varlığı iyi tanı...
Musayı sevenler İsaya yöneldi hz İsayı sevenler hz İbrahimi sevenler hz Muhammede yöneldi...evet...Bu varlığı iyi tanı...günah tevbeyle silinir.Esma esma ile medeni kanun medeni kanunla.Yaratılana sevgi diğer yaratılana sevgiyle...
"Çalışmak ibadettir" denildi benim çocukluk zamanımda...namazın önüne alındı çalışmak zaten namaz öz olarak boşaltılmıştı...ama çalışmak da zina ve bina için oldu çalışmak da boşaltıldı...boşaltılanın yerine dolusu konmalı fen ilimleri için teknoloji ilimleri için çalışmak ibadettir denilmeli şimdi...
"Kur’anın at"besle emrini" füze üret nükler üret...diye doldurmalıyız...ifadeler boşalınca dolusuyla değiştirilmeli...
Ezanlarımız hayye alessalah diyor hayye alel felah diyor...ama camilerimizden salah ve felah boşaltıldı...dolusuyla değiştirilmeli...Vaazlar ve esmanın her birine hadimliğe çağrılar ile camileri diriltmeliyiz...namaz özsüz artık...Peygamberimiz zamanında her bir sahabe bir esmanın hadimiydi...şimdi ihtiyar evi ve işsiz gençlerin eviolmuş cami esma hadimlerinin yerindedir dünya ve ahiret saadeti salah ve felah çünkü...Evet...Allah katında tek din İslam .sebeb-sonuç ilişkisi gereği eylemler haller fikir-ilim duygular değişir.Ezber öğretiler sonucu vermez
Bütün ırklara faydalı insanlar yetiştirmediysek ırkçıyız cebciyiz mideciyiz dünyacıyız müşrikiz...Allahı unutanlardanız...Allah katında tek din İslam .sebeb-sonuç ilişkisi gereği eylemler haller fikir-ilim duygular değişir.Ezber öğretiler sonucu vermez
Bu varlığı iyi tanı...
Sünnetullah ve esmanın etkinliği geçerli bu varlıkta tek...sebeb-sonuç ilişkileri belli bu varlığın...Kur’an hadis icma kıyas ile sebeb- sonuç ilişkileri öğretilmiyorsa o delil değil neshi gerekli delildir bu varlıkta...Namaz özsüzse...İnsana namazı değil özlendirici bir eylemi hali fikri ilmi duyguyu öğret..."Vatan sevgisi" ile özlendir...Hz Peygamber sevgisi ile özlendir...Mekkeyi hicazı müşrikten aldı Allaha teslim etti demeliyiz...makamı malı nesli müşrikten al Allaha teslim et...peygamberin izi belli...Şeytandan al malı şeytan ehlinden al malı mülkü malikül mülke teslim et...namazın özsüz zaten onunla cennet yok sana o sıfırla çarpılacak zaten ...malı makamı insanı şeytandan müşrik nefisten al Allaha teslim et...Kulluk bu...orucun da özsüz...dolu bir kulluk ara kendine...teknoloji üret...kadını cihaddan uzaklaştırmış Arab kafası...Kadın evini ticaret hane yapabilir internet var...doktor olur evini yazı hane kılabilir...yazılım öğrenir...vs
İnsanlara faydalı olmayanın cihadı yoktur...tebliği yoktur...Hayrı yoktur cihadı yoktur...kadın eğitilmedi evladına bile hayrı yok...işte evlatları evden kaçıyor.Zinayı önlemek amaçlıyız deme kadına prangalar vuran...evlendirmek de çözüm değil evli kadınlar da kaçıyor başka erkeklere ...evleri ticaret hane yap...Okul yap sonra kadını eve hapset...özsüzleştirdiniz kadını...zina özsüzlerin işi zaten...midecilik de...
Bütün ırklara faydalı olmayan ırkçıdır.işte ABD köle sever.ama Türkiye Ukraynalının da rusunda Arabında gönlünde...İranlıın da...Bana kazandır sana kazandırayım der ABD yani ırkçı...Kazan kazan...der yani... buna Allah rızası gereği bir şey eklemez...müttefiklikten anladığı bu.ABD ile geçinmenin yolu belli.Kölelik...müttefiklikten anladığı bu...Rıza için bir iş eklemez...bir güler yüz bile eklemez ilişkisine...köleleştirmek için terörö örgütü kurar bir de sana karşı..müttefiklikten köleleştirmedi anladığı...
Kur’an ekmel ilimdir İslam ekmel ilimdedir...dinim islam olsun diyen eksik ilimlidir İnsan melek şeytan der Kur’an melekleş ama melekliliğini her şartta koru onu geç kulukta der Kur’an ...eksik ilimlilere şeyh deme müftü deme...eksi faize haram denildi bu ülkede...uzaklaştır onları...İslam ekmel ilimdedir...ezberletilenlerde değil..."At besle "dedi Kur’an diye füze yapmasak sebeb-sonuç dengesi bozulur...bozguncudur nesh yapmayan kılavuz sebeb-sonuç kuralıdır yani sünnetullah ve esmanın etkinliğidir tek bu varlıkta İslam sünnetullahtan öğrenilir tek...ayet ahadis fetva kıyas icma nesh edilir der Kur’an ana kural sünnetullahtır esmanınetkinliğidir İslamı anlamada..."Fakir muhammet" algısı bile oluşru ülkemde...Kur’an ise "seni zengin ettik" demesine rağmen...Hz Eyyub için iyileşti dedi Kur’an ama hastalık kutsallaştırıldı hz Eyyup kıssasıyla algı operasyonu ile de kavga etmedikçe İslam gizlidir sana yani Arab kafası yani tecrübesi ve Hint kafası tecrübesi eksik ilimdir de...eksikle amelden kaç şeytanlaşırsın ...şeytan da şehadetli...namazlı oruçlu ama eksik onun namazı tesbihi...sen tesbihi yok mu sandın şeytanı tesbihi olmayanı yaratmadı Allah...eksik tesbihliden kaç...yani hz Ademe benze yani insana...
Bilgin arttıkça cahilliğe tahammülün artar...mürşit geçinenlerin karşısına dikilirsin...O Profların uzman geçinenlerin algıları tecrübeleri bozdu... o proflar...örfü bozdu tecrübe ekmel tefsirin ekmel ilmin Allahın ilminin bir cüz’üdür...melek fıtrat yazılı bir kitaptır ama o melek fıtrat kazırsan ortaya çıkar nefisle kavga et...Kazırsan vicdan ekmel akıl ortaya çıkar ayet hadis nasıl ekmel tefsirin cüz’ü ise ilham da yani melekleşmiş aklın vicdanın melekleşmiş fıtrat kitabının da Kur’andan farkı yok...Kur’an ekmel fıtratta korunuyor...
Hakkıyla namaz kılanlar cennet çağrılırlar...Hakıyla oruç tutanlar da...ezanlar onları cennete çağırır aşka şuura bilince imanla titremeye çağırır uyanışa hasretle yanmaya çağırır...
İşte ırkçıyla anlaşmak çok kolaydır kulun kölen olayım de yeter...saddam ırkçı İranla savaştığı halde anlaşmayı başardı...menfaatine gir kısa süreliğine anlaşmayacağın ırk yok...ama Trük ırkı Suriye ve Azarbaycan düşmanlarıyla pakistan düşmanlarıyla Afganistan düşmanlarıyla hiç anlaşmadı...Ümmeti satmadı...hz Yusuf gibi kardeşlerine şu Türk ırkı ...ümmeti tek o diriltir...
İşte Kıbrıs savaşında ingilizlerle anlaştık yunanı ezdik...İstiklal savaşında da...Yunandan fazla ingilize taviz ver anlaşırsın...satarlar yunanı...Müşrikin ahlakı belli...ebu cehil ebu süfyanı sattı..bu lehebi de sattı...Yezit babasını sattı...taht için...İngiliz ırkçıdır.Türke rus düşmanlığı aşıladı...Kölem ol dedi.benim düşmanıma düşman ol dedi.Araba da Türk düşmanlığı...Köle etti...
Müşrik müşriki de yakar yani satar...ukraynayı yalnız bıraktılar işte...Müşrik ahlakı belli...tarihe az göz at...Yunan müttefiklerinden İstanbulun fethinde de yardım almadı terk edildi hep...evet...Şeytan ateş..yakar o kimya ondan alınmadıkça o kendini de yakar doğruları da.yunanı da nato müttefiklerini de ukraynayı da ...sözüyle kuyuya inilmez müşrikin...Allahı bile unuttu müşrik midesi uçkuru cebi içi...Allah kimya vererek cüz’i iradeye yön veriyor.Müşrike...meleğe insana İnsan fıtratında var olan melekleğe erişmeli nefis kavgalarıyla eleştirileriyle ekmel ilmi nefsin suratına çarparak hileleri bozarak...
Şirk büyük günah ama büyük tehlike değil...melek fıtratlı insan çünkü...o fıtratı kazanır nefsini eleştirerek ve şirk tehlike olmaktan çıkar HİÇİM diyen için... müşriklik tehlike değil şeytan tehlike değil artık...evet...Ben kim Yaratan kim uçurum bir fark var de...hiçim de..erişilmezdir onun zatı de hatta esmanı sınırsızdır de zatı sınırsızdır de...ekmel sıfatlıdır o de...ilmine bile ekmellikte erişilmez de vahiy ve ilham bile yetmez de...bir damla ilmimiz o deryadan de...Şirk tehlike ama denklik ortaklık yok.Allah el-Galib.zıtlar var.ikilik yok.Allah ikisine de Galib.Şeytana galib.İns-cin kul memur
Şirk senin için vehhabi kafa arab kafa kadını cihaddan kovan kafa müşrikin karşısında el ovuşturuyorsun ümmeti sattın kadını şeytana kovdun...cihaddan kovmak şeytana kovmaktır...Ümmet olmamak şehadetsizliğe denk bir günehtır...müşrike secdedir...sonucu çünkü...sebeb- sonuçtan öğren sevabı günahı...namaz kılana şu sevab var diyenler sebeb-sonuçtan daha alim değiller...ayet delil hadis icma kıyas delil diyenler sebeb-sonuçtan alim değiller ilmi Allah sebeb-sonuca verir...Tarih hint kafasını eleştirir...ve arab kafası dank edinciye kadar ülken bile elden gider müşrikin olur bile...İngiliz kafası daha üstün hint ve arab kafasından hiç olmasa cihad hileleri yönünden alim kafa ingiliz kafası...sebeb-sonuç öğretmenin olsun ..mürşidin olsun...tarih mürşidin olsun karga değil...
Bu varlığı iyi tanı...Hiçsin...ey insan
Hiçim demek ne mi...Arab kafasından tarikatçi mezhebçi kafasından onları nesh ederek esma ve sünnetullah ilmine kaçmaktır...ekmel tefsire kaçmaktır İsrailiyattan tefsiri arındırmak yetmez Kur’an ve tefsir budandı kafese sığdırıldı tarikate sığdırıldı...ekmel tesite kaç ekmel ileme kaç sebeb-sonuca "Kur’an yeter" diyenlerden de çak...Hiçim diyen isbatla iddianı şehadetliyim diyen müşrikler var hiçim diyen mürşitlerin çoğu kibirli...ekmel ilimle kavgası var...
Hiçim diyen esmaya sünnetullaha sebeb-sonuç deney tecrübe iştişare ilmine sığınandır...yani Allaha kaçandır...işte ayet..."Allah’a Kaçınız!"(Zâriyat/ 50) yani Allahın ilmine kaçınız hariciye sahabeydi ama bunu yapmadılar...sahabe yıldız ama güneş sadece Allah...Hariciye kolu ilmin kapısı olan hz Aliyi terk ettiler...her mürşit terk edilmez...şeytana kaçış olur bu...
işte ayet..."Sen Allah’a Sığın."(Mü’min/56)sevr mağarasında peygamberin ve hz Ebu bekrin sığındığı kadar sığın Allaha muhtaçsın çünkü her eyleminde her halinde her fikrinde her ilimde Allaha sığın...sevr mağarasındasın "Beka sorunun hep var...her duygunda ...
Hendek savaşında bedirde Allaha sığındı ashab ve kabul edildi sıgınmaları meleklerle desteklendi hendekte rüzğarla desteklendi...helak edicidir rüzğar der Kur’an rüzğara da Allahın askerider...zaten rüzğarlar da meleğin elindedir...ama deccal teknoloji ile çalıyor meleğin elinden doğal felaketler deccalin işi hastalıklar fakirlikler kıtlık deccalin işi şerler deccalin işi Allah iznini artıracak ahir zamanda deccalin çünkü..."Sen Allah’a sığın(Mü’min/56) teknolojiye sığın onu geç teknoloji de kabilin taşını almalıydı habil ...nemrudun ateşini sönrürmeliydi hz İbrahim söndürmeyince iş Allaha kaldı devreye Allah girdi ateşten kimyası yakıcılığı alındı...deccal izin verildi yani ateşe yakıcılık verildi...Allahı iyi tanı...İzin verdi deccale Nemrud deccaliydi hz İbrahimin hz İbrahim görevinde ekmel değil der bu kıssa...Halilullah ama görevi deccalini yenmekti...hz İbrahim deccalini yenmedi ama hz Musa öğretilen ilimlerle hızırın da öğretileriyle kendini ve ırkını firavunundan kurtardı der yani hz İbrahimi eleştiri hz Musayı Alkışlar Kur’an...halilula o deme der...eksiğe eksik de der...hariciler ilmin kpısı olan hz Aliyi terk etti...eksikler ...kurAn eksiğe eksik demeyi emreder...hz İbrahimi bile eleştirmiş Habili Hz Yahyayı eleştirmiş olur Kur’anı hatmeden ...hatim neden sevablı...halilullahı ilahlaştırısan hiçlik vermezsen hatim değil o...Algı operosyonu hatimlerin sevabını da yok etti...ekmel olan tektir ayni Allah...ekmel ilim eksiksiz yaratılanların ilmine eksik de dedi...Hz Yahyanın ağacı yeterli görmesi eleştirilmedikçe hatimlerin sevabı azalır...Allahla yarttıklar arasına uçurum koy değilse hatminden az sevab var sana...eleştir hz Yahyayı da...Allah rızası için ama kibir sahibi olmak için aman eleştirme...sahabe yıldız neden güneş denilmedi Ekmel ilim sahabede yok...de...hz Muaviyeyi de eleştir ilmin kapısının elinden halifeliği neden aldın de...bazıları hz Muaviyeyi eleştirme dedi diye "Güneş midiyelim hz Muaviyeye"...halilullahı da habibullahı da eleştirmedikçe hatimden ekmel sevab alamazsın...
Esmanın etkinliği ilimi sünnetullah ilmi tecrübe ilmi iştişare ilmi deney ilmi...melekleşmiş fıtrat ilmi akıl vicdan ilmi...günümün mürşitlerini ilminden üstündür ve Allaha sığınıştır Allaha kaçıştır günümün mürşitlerinden onların eksikliklerinden kaçın artık ...Tevrübelilere uzmanlara kaçın Kahinler falcılara mürşitlere bu kadar değer vermeyin...elimizde ilim edinme imkanları var melekleştir nefsini ilham kapısı açılır diyor Kur’an bu cahil mürşitlere terk etmedi Allah insalığı bu kile kafasına havra kafasına ırkçı insanları kovan camlerin algılarına mahkum etmedi Allah insanı eleştirin onları sahabeyi o şartları o bölgeyi...Arabistanın kesikleri yok mu...yetiştir bakalım buyday...adamlar göç edecekler Türkiyeye...bırakıp kutsal bölgeyi...belki de o bölge onları kovacak kabe coranada onları kovdu camiler de bizi çünkü ne şehedetin hakkını verenleriz ne tarikatin ne mezhebin adam Osmanlı sevdalısıyım diyor ehl-i sünnetin insanlığa koyduğu hedeflerden bi haber...solgancıyız sadece...namazımız da beden eğitim...adamın abdesti bozuluyor zaten dört rekatlı namazn ikinci rakatında...
Ekemel ilim yolları kıyamete kadar açık cahil kiliseyi havrayı camiyi eksik fıkhı ...medeni hukuku ABDnin insan haklarını eleştirin...tecrübe ilimdir deney ilmi ilimdir Allahın ilminden bir cüzdür..."Sığının ey hariciler hz Alini ilmine değilse eksiksiniz...ey hz Ali hz Musa hızır aradı ilim uğruna...meal ilmiyle yetinen sığın hızırın ilmine...ekmelden ekmel çıkar ilmi nice ekmel olsun yaratılanın...Hamd sadece Allahın ilminin hakkıdır...mürşidinin ilmine hamd etme eksik bu..."boynuz kulağı geçsin Ebu muhammet hz İmamı azamı geçsin...sahabenin takvası geçilmez ama eleştirilmez değil...hz İbrahimin takvasıdır Kur’anda Allahın eleştirdiği hz Ademin takvası yasak meyveye sebeb der Kur’an...uyarı amaçlı ise hz Muhammedi de eleştirmiyorsan ikiledin Allahı demektir...ekmelliği işaret amacıyla ekmel ilmi işaret amacıyla sahabe eleştirilmeli...Arabistan da yetiştir bakayım orada buyday veya hurmadan başka ağaç...HAKİM olan Allahtan izin yok Hakim esmasını işaret amacıyla arabı da arabistanıda eleştirmek farzdır...hz Peygamberi bile eleştirmek farzdır...Allahın ilmini eleştiremezsin ama Allahın ilmini işaret için eleştir hadisleri peygambere verilen ilmi eksik gör...eksiktir kıyası da mümkündeğildir Allahın ilmiyle hikmetiyle hadislerdeki ilim...eksiktir ve nesh et..."kertenkeleyi öldür" der hadis ekmel ilim demez ama Allahın ilmi HAKİM sıfatı izin vermez...o kız çocuklarını suçu neydi" dediği gibi o kertenkelenin suçu neydi der o ekmel ilim...ekmel ilimdir tek kılavuz ne Kur’an ne hadis ne icma ne kıyas yetmez kılavuzluğa ama o deliler de ışık saçar...kılavuzluğa yetmese de...tecrübe ilmi farz deney ilmine de ihtiyaç var sünnetullah ilmine de esmanınetkinliği ilmine de ekmel melek aklada fıtratın üreteceği ilmede hızıra verilen ilmede ihtiyaç var kiliseyle havrayla kusurlu camilerle kusurlu tefsirlerle fıkıhla fetvalarla yetinme "Kur’an yeter "diyenler de Kur’anı budadılar yetinme...Ekmel ilmi ara...Kötünün ayağına muz kabuğu koymadıkça oğul babanın bedduası yetmez...ekmel ilim yeter ancak...
Bu varlığı iyi tanı...Hiçsin...ey insan
Halilullah olursun ama nemrudu yenemezsin teknoloji ilmin eksik...oysa ateşin kimyasını değiştirdi Allah ...atomu patlatmazsan ne mescidi aksayı ne kabeyi savunursun...yalandandır çırpınışın...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.